Maastricht

Hallo allemaal, ik ben van plan om met vrienden dinsdag naar Maastricht te gaan, maar ikzelf ben nog geen 18 maar vriendin wel.
maar mijn vraag is dus welke wiet jullie mij kunnen aanraden.
ik smoke wel al best lang, heb ook al veel soorten geprobeerd maar ik wil nu naar de iets duurdere soorten gaan, ik wil zo eens iets anders proberen :)
kunnen jullie mij een lijstje geven van de soorten (hasj en wiet)+ prijs (ongeveer) in Maastricht van de Kosbor, de Smoky, Mississippi en de Easy-Going? :smoke:

danku
Buddhacheese :stoned:

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
zo'n lijst hangt in de coffeeshop ook als ik me niet vergis. (laat je vrienden ff een kijkje nemen)
de mensen ginder zullen je vragen beter kunnen beantwoorden lijkt me.
om toch nog ff soortjes te noemen, NLX, silver haze die kwamen van op een boot...

mandragora zei:
zo'n lijst hangt in de coffeeshop ook als ik me niet vergis. (laat je vrienden ff een kijkje nemen)
de mensen ginder zullen je vragen beter kunnen beantwoorden lijkt me.
om toch nog ff soortjes te noemen, NLX, silver haze die kwamen van op een boot...

ja dat weet ik maar ik ben aan het zoeken naar de duurdere soorten, zoals Kush, en Blueberry Cheese, en is er ook nog Buddacheese in Maastricht? of een iets duurdere hasj

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik heb geen idee.

Meestal zijn de duurdere soorten sativa achtige soorten zoals amnesia of super silver haze.

Mijn ervaring is dat er een aantal 'normale' skunk soorten zijn tussen de 7-9 euro per gram.
Waarvan niet percé de kwaliteit meer oploopt met de prijs maar vooral de potentie.

Vanaf 9 euro de gram is het naar mijn ervaring altijd haze, of moet het erop lijken.

Elke shop heeft een ander aanbod, wat vaak per week/maand veranderd.
Ook is elke partij wiet anders, en word het vandaag blueberry cheesecake super deluxe genoemd terwijl het gister nog de NLX super lemon skunk was...

PepTalk zei:
Ik heb geen idee.

Meestal zijn de duurdere soorten sativa achtige soorten zoals amnesia of super silver haze.

Mijn ervaring is dat er een aantal 'normale' skunk soorten zijn tussen de 7-9 euro per gram.
Waarvan niet percé de kwaliteit meer oploopt met de prijs maar vooral de potentie.

Vanaf 9 euro de gram is het naar mijn ervaring altijd haze, of moet het erop lijken.

Elke shop heeft een ander aanbod, wat vaak per week/maand veranderd.
Ook is elke partij wiet anders, en word het vandaag blueberry cheesecake super deluxe genoemd terwijl het gister nog de NLX super lemon skunk was...

ja ik zie wel morgen, ma toch bedankt :grin: :stoned: :stoned:

Bovenaan