• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Magic mushrooms, Mordor en meer

Trippi

Belezen gebruiker
Wie: vriend en ik (beiden ongeveer 73 kilo), beiden vaker getript (truffels, LSD, ketamine, 2-fdck)
Waar: hotelkamer op de 11e verdieping met mooi uitzicht.
Wat: ieder 0,95 gram gedroogde paddenstoelen (Mexican, eigen kweek) in extra pure chocolade (30 gram p.p.). Ik heb de paddenstoelen direct na de oogst in oktober in een dehydrator op lage temperatuur gedroogd en daarna gevacumeerd en donker opgeslagen. Een paar dagen voor onze trip heb ik ze vermalen, met een precisieweegschaal afgewogen en in de chocolade geroerd.

17:30-17.45: we nemen de chocola in op een redelijk lege maag (we hebben 2,5 uur geleden een stevige late lunch gehad).

18:45: we voelen nog weinig. Ik heb alleen een warm en wollig gevoel in mijn voeten. Ik Google nog maar eens op doseringen. We zitten aan de lage kant, maar dat doen we ook bewust omdat we deze paddo nooit eerder gebruikten. Maar vrijwel niks voelen na een uur is wel jammer. We hadden nu wel wat effecten verwacht.

19:00: We zijn licht teleurgesteld dat we nog niet echt iets voelen. We besluiten dat we maar bitterballen gaan eten in de bar beneden maar ik wil eerst even kijken hoe het met mijn maag is. We eten wat tuc koekjes maar de zijn droger dan normaal. Mijn maag reageert op zich prima. Ik wil even douchen voor we gaan.

19:15: Ik ben klaar met douchen en zie dat het marmerpatroon in de badkamer een mooie diepte heeft. Als ik er lang naar staar lijkt het een beetje te bewegen. Mijn vriend gaat ook douchen en ik ga even op bed liggen. Ik staar uit het raam maar zie nog weinig bijzonders.

19:30: vriend is klaar. Ik ben op mijn telefoon bezig en merk dat ik heel scherp zie. Alsof ik ineens 4K ogen heb en alsof mijn scherm 3d wordt. Ook vriend geeft aan dat hij wat begint te voelen en we besluiten het even af te wachten en nog niet naar beneden te gaan.

~19:40: de trip overvalt ons een beetje, bijna twee uur na inname. We verwachtten met deze dosis een lichte/milde trip maar de bodyload komt hard om de hoek. We praten niet meer en zakken al snel in onze eigen wereld. Ik moet even omschakelen want ik had niet meer gerekend op intense effecten. De visuals zijn behoorlijk sterk. Ik ben aan het bed geplakt en zie allerlei commerciële uitingen en logo's aan de binnenkant van mijn ogen. Dat is grappig denk ik, want we vroegen ons aan het begin nog af of het grote reclamebord dat ons uitzicht stoort, onze trip zal beïnvloeden. Ja dus!

Ik wil helemaal niet bezig zijn met spullen dus ik besluit me te richten op het contact met de natuur, het bestaan en mijn lichaam. Maar omdat de trip nogal onverwacht insloeg heb ik geen muziek opgezet en de mechanische geluiden van de airco, het verkeer beneden en de vliegtuigen die zo nu en dan overvliegen maken dat mijn trip een meer industrieel karakter krijgt. Het geluid hapert een beetje in mijn beleving en doet me denken aan een ketatrip waar ik dit ook zo ervaren heb. Ik kijk naast me. Mijn vriend zit in meditatiehouding met zijn ogen dicht. Communiceren voelt te moeilijk dus ik probeer het niet. Ik besluit ook geen muziek op te zetten om zijn trip niet te verstoren.

Dan wil ik me richten op energiestromen. Ik wil mijn vrouwelijke energie voelen maar ik zie alleen maar brullende leeuw mascottes. Ik accepteer dat ik teveel mannelijke energie heb om de warmte en zachtheid te voelen. Het is een chaotisch, krachtig en vurig gevoel waar ik even uit wil stappen. Ik ga rechtop zitten en kijk naar buiten. Ik zie de bomen dansen. Als ik lang genoeg niet knipper verschijnen overal patroontjes in regenboogkleuren. Ik ga weer liggen en de hele kamer is bezaaid met regenboogpatronen. Ik ben gefascineerd door alles wat ik zie.

21:00-22:00: de eerste hevige golf neemt af. Ik ga tegen mijn vriend aanliggen en we missen onze katten die zo lekker zacht zijn. Mijn brein is moe. De closed eye visuals bestaan uit slakken die over borstels kruipen en beslagen ramen die schoongemaakt worden. Mijn vriend mompelt wat over Sauron en dat sommigen zich tot het kwaad aangetrokken voelen. Ook vergelijkt hij Gandalf met Sinterklaas en ziet hij in hem iemand die de goedheid faciliteert en stimuleert. Hij maakt meer opmerkingen over LotR maar ik ben niet zo goed thuis in de materie. Ik zet de soundtrack op en het is fijne vredige muziek. Dan komt ineens de opgefokte muziek van een spannende scène en snel zet ik hem uit.

Eerder deze week hadden we een gesprek over Peter en de Wolf en ik besluit de versie met Frank Groothof op te zetten. Het is fijn om naar iets te luisteren terwijl de kamer nog steeds van kleur verandert. Het lijkt alsof er theaterlampen achter me staan die de ruimte groen en roze aanlichten terwijl ik de muziek dirigeer. Mijn handen maken regenboogsporen op het plafond en ik denk aan vroeger, toen ik door de woonkamer danste op deze muziek, gehuld in verkleedkleren.

22:00-23:30: Na Peter en de Wolf zet ik onze trip playlist aan. Het is vooral meditatiemuziek. Het voelt wel fijn om met deze muziek bij te komen. We landen weer. We bespreken de bizarre dingen die we hebben gezien en gedacht en vooral ook dat deze trip intenser was dan verwacht en dat we blij zijn dat we niet in de bar zaten toen het begon. Ik vraag chatgpt een afbeelding te genereren om deze avond samen te vatten. Vrij snel daarna val ik in slaap. Al met al een geslaagde trip die onverwacht laat insloeg en toen onverwacht intens was. Ik ben benieuwd of de hele kweek to potent is of dat dit een toevalstreffer was. 💫🍫🍄

file_00000000d3b071f497923f044ee258a0.png

MK-ULTRA

Bewuste gebruiker
Leuk trip report, grappig dat na 2 uur de trip ineens een trap omhoog geeft! De stevige lunch zal hier vast mee te maken hebben.

Fijn dat jullie op een gegeven moment je eigen ding konden doen en de focus bij jezelf kon houden.

Voor de dosis paddo’s zeker een sterke trip! Zou leuk zijn als de hele kweek zo sterk is ja😇

Trippi

Belezen gebruiker
De stevige lunch zal hier vast mee te maken hebben.
Dat is mijn vermoeden ook inderdaad! Toch geinig dat je na vele tripjes nog verrast kunt worden. We zijn wel vaker op deze manier begonnen.

Fijn dat jullie op een gegeven moment je eigen ding konden doen en de focus bij jezelf kon houden.
Zeker. Moest ook wel want communiceren voelde als een hele opgave. Sowieso tripte ik erg op de aanblik van mijn mediterende vriend. Hij leek op een witte Jezusfiguur 😅

Zou leuk zijn als de hele kweek zo sterk is ja😇
Ik zal verslag doen 🫡😁

Bovenaan