Magic Truffels zwak?

lowled

Newbie
Hi Iedereen,

Heb onlangs truffels geprobeerd van het merk Mush Magic, (utopia). Heb 7,5 gram de man gepakt en we voelden helemaal niks.
We hadden eerder al Fantasia geprobeerd, deze gaf ons slechts een zeer licht lacheffect.

We willen het een laatste kans geven, maar vroegen ons nu af of het aan het merk lag of niet?
Bovendien zullen we elk 15 gram de man nemen, om 100% zeker te zijn dat het gaat werken.

Als iemand advies kan geven, zou dat top zijn

Blyatman

Badass junkie
Utopia zijn gewoon goed, alleen per oogst zit er verschil in. Plus geen enkele trip is het zelfde. 7.5 is een goede startdosis. Niet verwachten dat je ballstripping gaat van 7.5

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Helemaal niks voelen van 7,5 gram is wel opmerkelijk, maar 7,5 gram is dan ook weer niet een echte tripdosering. Ik heb 1 keer Utopia gehad en dat waren de allersterkste truffels die ik ooit heb genomen. Dat was dan wel een bakje met 22 gram die ik in één keer nam, maar die knalde me zo naar een andere wereld toe.

15 gram kun je doen, maar wat @Blyatman zegt: elke oogst/batch kan verschillen, dus schrik niet als deze dan wel hard binnenkomt. Als ik het goed begrijp heb je niet eerder een echte trip gehad op andere truffels? Hoeveel gram hadden jullie van die Fantasia genomen per persoon? Een verdubbeling van de dosering is nogal wat en als je nu zwakke truffels had en een volgende keer sterke, kan dat verschil in werking enorm zijn.

Bovenaan