• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Magisch Voorgedraaide Joint

Gisteren, voor slapen gaan, ik rook een voorgedraaide wiet joint, om goed te kunnen slapen. Niks aan de hand zou je denken. Op een gegeven moment merk ik dat ik toch wel echt stoned ben geworden, maar verder niks.

Ik ga naar de badkamer om mijn tanden te poetsen, en ineens uit het niets terwijl ik in de spiegel in mijn eigen ogen kijk, zie ik ineens rare tekens op men hoofd en lichaam, het leken wel indiaanse schilderingen, ook mijn gezicht begon er anders uit te zien. Het veranderde in een soort oermens gezicht (weet niet hoe ik dit moet beschrijven), ik kon mijn blik niet van de spiegel afhouden, en ik werd steeds meer opgezogen leek het wel. Het leek ook alsof ik uit mijn lichaam trad. Mijn hartslag ging extreem snel en mijn gezicht veranderde zich weer, naar mate ik een andere positie innam met mijn hoofd. Nu veranderde het van jong naar oud?? ik kon het niet thuisbrengen. Het was enorm intens. Mijn hartslag ging nu nog sneller. En uiteindelijk na ongeveer 3/5 min ben ik er een soort van 'uitgestapt', want ik vond mijn hart veel te snel gaan.

Ik ben nu zeer benieuwd of iemand anders dit ook wel eens heeft meegemaakt, want ik weet zeker dat wanneer je dit meemaakt je het niet meer vergeet. En het meest bizarre van het verhaal vind ik zelf nog dat het door een normale voorgedraaide wiet joint is.

Ik moest dit even delen haha

djstayla

Belezen gebruiker
Waar heb je die Joint gehaald :grin: "Stapt nu direct in de auto" :stoned:

En welk merk tandpasta? :mrgreen:

Arenshi

Bewuste gebruiker
Raar verhaal als je het mij vraagt.
Heb nog nooit zo'n levensechte hallucinaties gehad van weed. Ben je zeker dat het alleen weed was dat in je joint zat?
:wave:

Ja, kijk het is er 1 uit de shop, dus heb hem niet zelf gemaakt, maar ga ervanuit dat er niks anders in zit natuurlijk :stoned:

Ja dit is ook mijn eerste keer dat ik zoiets meemaak van wiet, het leek bijna paddotrip, ongelofelijk gewoon, :mrgreen:

Ja wat is veel, 3 tot 4 keer per week en dan 5 jointjes gemid? Maar ik vroeg me meer af of iemand anders dit ook wel eens heeft gehad :rolleyes: want het was gewoon mythisch haha :grin:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Als je de gruis hebt onder uit het bakje, dan kan er best wel wat kristalletjes extra zijn meegedraaid. Bij klare maken gooien ze sigarettenmeuk en gruis doorelkaar. soms wordt er niet echt goed gemixt. dus kan toevallig een sterke zijn geweest

shokora

Wijs gebruiker
Yup heb ik ook wel, komt en gaat in periodes. Soms heb ik weken achter elkaar dat ik echt bijna trip van wiet (wordt je ook wel moe van -_-) en dan weer een hele periode dat ik weer gewoon loom/rustig wordt.

Gebruik je ook psychedelica? Ik heb vaak een veel spacender effect in de weken/maanden nadat ik een aantal keer psychedelica achter elkaar heb gebruikt.

Ja paar keer paddos gedaan, maar ging laatste keer zo ernstig bad, dat ik daarna nooit meer gedaan heb,gewoon geen zin meer in gehad, maar dit is al wel 2 jaar gelede ofzo
:rolleyes:

Plimu

Bewuste gebruiker
ik heb op momenten ook vrij ingewikkelde en mooie beelden van veel wiet, echter nog nooit foto realistisch :P

wanneer de geest het kan, kan de geest het altijd...

Niko

Newbie
Hehe geweldig, ik heb wel eens gehoord dat je kunt hallucineren van wiet, maar dat is dan erg zeldzaam. Een vriend van mij had een keer een hallucinatie en dacht dat ie een vogel naar binnen zag vliegen. Hij begon om zich heen te zwaaien met zijn armen, maar wij zagen helemaal niks. Na een paar minuten was het over en dat was het.

sjaaktrekhaak

Belezen gebruiker
Van THC kun je weldegelijk hallucineren, dus ik geloof dit wel.

Ben gekker geweest van THC dan MDMA, pep, paddo's, noem maar op. Ben er blijkbaar gevoelig voor.

TrippyShit

Badass junkie
shokora zei:
Yup heb ik ook wel, komt en gaat in periodes. Soms heb ik weken achter elkaar dat ik echt bijna trip van wiet (wordt je ook wel moe van -_-)

Haha dit heb ik ook. Ik rook nou hasj. En ik space em zooo hard. Echt trippend gewoon. Eerst vond ik het niet leuk. Omdat ik dacht; dit hoort niet. Nu kan ik er, met de juiste mensen, wel weer van genieten juist :P Oldskool!

Bovenaan