Was vanmiddag met een van de kleine Yeti's in Artis. Werd daar ff goed high zonder drugs in het aquarium. Heb zelf heftige band met de zee. Kom spontaan in een psychedelische mood als ik ga snorkelen, duiken of aquaria aanschouw. Wellicht iets met mijn sterrenbeeld van doen of met oude evolutionaire lagen die we in ons organisme herbergen: Vermoedelijk is het leven begonnen toen het miljoenen jaren geleden eeuwenlang regende en de holten van de woeste en kale aarde volliepen met water. Onder invloed van onafgebroken bliksumsalvo's zijn toen de eerste aminozuurketens ontstaan. Ja zwaar verwant aan diegene die bij sos, xtc etc-gebruik euforie oproepen en je jezelf laten ontstijgen. Dopamine, serotonine...
Ik ben niet alleen een zoogdier, maar ook een slang, salamander, vis, kreeft, annemoon, eencellige...dat draag ik allemaal in mijn DNA met me mee.
Geloof dat ik heel dicht bij deze erfenis uit de oertijd kom daar in de dierentuin met mijn neus tegen het glas gedrukt. Misschien ook een mooie locatie voor wie eens op een spannendere plek wil trippen dan in de huiskamer?
Ik ben niet alleen een zoogdier, maar ook een slang, salamander, vis, kreeft, annemoon, eencellige...dat draag ik allemaal in mijn DNA met me mee.
Geloof dat ik heel dicht bij deze erfenis uit de oertijd kom daar in de dierentuin met mijn neus tegen het glas gedrukt. Misschien ook een mooie locatie voor wie eens op een spannendere plek wil trippen dan in de huiskamer?