Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Je gaf me wel een vieze flashback hiermee. Xanax onder mn tong laten oplosen heeft me een trauma for life gegeven XDIk krijg elke 3 weken 5 doosjes flunitrazepam 1MG van arts. Hier in Belgie is er geen 2mg meer. Een vriend van me die bijna 23j ouder is als mij heeft hier nog Rohypnol 4MG geweten en gekregen.
Hier zijn ze nu van het mer EG aka Eurogenerics en ik laat 2 blauwe pilletjes (zeer rond en klein) smelten op mijn tong een 15min voor ik ga slapen en slaap dan goed en fit wakker.
Wel goed tanden poetsen en mond spoelen want alles ziet blauw dan haha.
Ja sorry hehe. Maar de flunitrazepam, wel deze van EG hier in BE allesinds zijn net hetzelfde als toen Roche hun rohypnol hier nog hadden op de markt vroeger. De enige benzo ook dat ik laat smelten en smaakt zelf zoet een beetjeJe gaf me wel een vieze flashback hiermee. Xanax onder mn tong laten oplosen heeft me een trauma for life gegeven XD
Ja sorry hehe. Maar de flunitrazepam, wel deze van EG hier in BE allesinds zijn net hetzelfde als toen Roche hun rohypnol hier nog hadden op de markt vroeger. De enige benzo ook dat ik laat smelten en smaakt zelf zoet een beetje![]()
Hehe ja vind hey zalig enkel jammer dat Dormicum in BE al enkele jaren van de markt is, is oof fijn. Temazepam 20 of 30 ben niet zeker van MG maar waren zo gel eggs zoals ze zeggen, was ook nog okJup inderdaad ik vind deze ook fijner voor slapen gewoon je dosering op je tong laten oplossen wat in NL ook niet je mond blauw maakt wat in België wel gebeurt wat ik erover lees. Ga dit ook weer switchen bij de dokter ipv diazepam als slaapvitamine.
Werkt Lsd nog als je al jaaaaaren verschillende soorten pammen slikt ???
Goedendag mijn eerste bericht ben aan t rond neuzen hoe t werkt t drugsforum en sta er van te kijken
Dat er in België geen Dormicum meer te verkrijgen is terwijl in Holland t nog wordt voor geschreven.
Ook de Fluni,s zijn dus anders in België weet iemand waarom de dormicum 7,5 of 15mg niet meer wordt voorgeschreven![]()