[Maken] Wiet Chocomel

Hallo,

Ik wou vanavond graag wiet chocomel maken.

Maar kan je niet gwn een pakje kant en klare chocomel pakken dat in een mok doen, daarbij een klontje boter toevoegen en wiet en daarna een minuut of iets langer in de magnetron doen.

Of voel je er dan niks van? Zo niet is het wel mogelijk op deze manier maar om het dan in een pan te koken?

Alvast bedankt.

gamezz

Bewuste gebruiker
moet lukken, maar zelf chocomelk maken is beter. kunje zelf kiezen hoeveel cacao/chocolade je toevoegt. chocomelk die je kant en klaar koopt is waarschienlijk met half volle melk gemaakt (volle is beter).
overigens vind ik kant en klare chocomelk niet te zuipen (op inex na dan , maar dat kennen we aleen in België)

weyoun22

Bewuste gebruiker
zou het lekker even laten trekken in een pannetje. Even heel kort aan de kook brengen dan kwartiertje op een heel klein vuurtje laten staan.

waarom wil je het in de magnetron doen?

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Het kan zeker met gewone chocomelk.
Maar pak dan wel volle! Dan is die vieze boter erbij ook niet nodig.

In de magnetron is erg onhandig.
Gewoon zoals al gezegd in een pannetje de chocomelk opwarmen.
Wiet er zo klein mogelijk verkruimeld bij gooien, en op laag vuur ( mag niet koken!) laten trekken.
Goed blijven roeren, en het belangrijkste: Uitzeven.
Wiet in je chocomelk is echt niet lekker, hoewel ik HASJ chocomelk toch een stuk lekkerder vind.
Ook hoef je dan niet te zeven:)
Hiervoor dan wel een polm achtige hasj gebruiken.

PepTalk zei:
Het kan zeker met gewone chocomelk.
Maar pak dan wel volle! Dan is die vieze boter erbij ook niet nodig.

In de magnetron is erg onhandig.
Gewoon zoals al gezegd in een pannetje de chocomelk opwarmen.
Wiet er zo klein mogelijk verkruimeld bij gooien, en op laag vuur ( mag niet koken!) laten trekken.
Goed blijven roeren, en het belangrijkste: Uitzeven.
Wiet in je chocomelk is echt niet lekker, hoewel ik HASJ chocomelk toch een stuk lekkerder vind.
Ook hoef je dan niet te zeven:)
Hiervoor dan wel een polm achtige hasj gebruiken.

Bedankt, hier kan ik wel een tijdje mee verder :)

Bovenaan