• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

mall van de kaart

deugniet

Newbie
hallo ben nieuw hier dus zal mij eerst even voorstellen.
ik ben deugniet 18 jaar en heb niet zoveel ervaring met hd.

in iedergeval voor 2 weken terug mijn eerste ervaring gehad met xtc.
er was een maat bij me die genoeg ervaring had verder wat bekenden die niet mee deden.
(zijn wat ouder en wijzer) dus genoeg toezicht en ik durfde het wel aan.
een paarse triforce (stomme dingen hebben geen breeklijn) dus ik in de auto mn best doen om dat ding te breken met mn tanden zonder hem meteen te poppen.
ik zou eerst een halve doen en als die goed ging nog een halve.
maar dankzij gebrek aan breeklijn wer het eerste stuk 1/3.
naa een uur weinig te voelen zij ik met mn gekke hoofd doe me dat andere stuk ook maar.
nu was ik dus iets langer als een uur nodig en sloegen ze na elkaar in.
in het begin had ik last van mijn maag het voelde raar en iedereen gaf me drinken(moest ik opdrinken) naar 5 minuten maar besloten om met zn 2en naar de r&b zaal te gaan daar eerst rustig gezeten en hem laten komen(heerlijk). toen terug naar de main waar headhunterz net was gaan draaien. geweldig 2 uur lang stampen aan 1 stuk door. daarna wat gaan drinken.
toen werd ik ineens heel aanhankelijk ik begon bekenden te knuffelen (goed resultaat 3 meisjes gezoend die avond) uit eindelijk toen ik iemand wou knuffelen die ik niet kenden kreeg ik beina een stuiter op mn muil van dr vriend. toen schaamde ik me zo dat ik zowat weer nuchter werd :$

na nog een paar uur doorgestampt te hebben lekker terug gereden eenmaal thuis heerlijk geslapen en de volgende dag erachter komen dat je blaren op je tong hebt gekouwd.

mijn ervaring was geweldig ik wil iedereen ook als tip ee geven als je voelt dat hij begint te werken ga ergens zitten en laat hem rustig inwerken en ga daarna pas knallen :P

groeten D

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Erg herkenbaar hoe ik altijd feesten afging jaartjes terug. Inderdaad met pech krijg je een opdonder van haar vriend als ze die heeft, mja dat risico loop je als je ze langsgaat :tongueout: Leuke ervaring erbij zo te lezen. Ik was altijd met vaste vriendin toentertijd op feestjes :wink:

lsdlicious

Bewuste gebruiker
Tripreporter
heel herkenbaar en zeker oppassen met de vriendjes :grin: kheb het ook al eens meegemaakt
resultaat: blauw oog :grin: maar ze was het waard :)
leuk reportje :wink:

grtzz :wave:

Bovenaan