manier van innemen.

thunder-droopy

Belezen gebruiker
misschien is deze vraag al behandeld maar ik kon hem niet vinden dus vandaar.
wat is de beste manier om xtc in te nemen?
gewoon met water doorslikken?
eerst de pil fijnkauwen (erg smerig!) en dan met water doorspoelen?
eerst op de pil zuigen en dan doorslikken?

ik heb deze drie manieren geprobeerd volgens mij is de eerste de beste?
na het kauwen op de pil had ik eerst een vreselijke smaak van de pil in me mond en daarna een gortdroge mond die niet weg ging.
zuigen op de pil ook geprobeerd maar kreeg erg veel last van mijn keel daarna en de dag erna.
ik dacht met al deze experts op dit forum izijn er vast wel een paar die weten wat de beste manier is.....

heb ook gelezen dat je de pil anaal kunt inbrengen? brrrr moet er niet aan denken!
groetjes droopy. :stoned:

Flinter

Belezen gebruiker
OH MIJN GOD. Het idee alleen al om op xtc te kauwen of te zuigen GADVERDAMME. Heb die smaak 1 keer in men mond gehad maar dat is zo TYFUS goor niet normaal. Als je het kauwt werkt het wel sneller btw.

982

Bewuste gebruiker
kauwen is idd niet goed voor je tanden..

Wat ik ook weleens doe is de pil vermalen (of 2/3) en in een vloeitje doen als bommetje en dan doorslikken.

Dan werkt het net als fijnkauwen wel sneller in.

Een maat van em heeft weleens een vermalen pil gesnoven :mrgreen:

Xtc Bob

Belezen gebruiker
MDMA is fucking slecht voor je tanden je moet nie op xtc kauwe

Een maat van em heeft weleens een vermalen pil gesnoven :mrgreen:
xtc snuive is al helemaal niet goed voor je

ik snap niet waarom je het gewoon niet afslikt met water de andere manier doen het alleen maar sneller werken maar het effect blijft hetzelfde dus waarom kan je nie gewoon een half uurtje langer wachten :confused:

Komeetman

Belezen gebruiker
Ik pak ze altijd met water.
In het begin was ik wel wat bang, dacht dat ze maar niet ging inslaan.
Maar toen kwamen ze alleen maar lekker onverwacht :openmouth:

Lappenpopje

Bewuste gebruiker
Algemene pil wijsheid.. Als het geen breuklijn heeft mag je ze niet verpulveren/kauwen/whatever.. Dan zit er een beschermend laagje omheen voor je maag.. (bijvoorbeeld ibuprofen..)

Dus xtc mag je alleen heel doorslikken.. (of in halfjes natuurlijk, maar zonder te kauwen..)

thunder-droopy

Belezen gebruiker
hey mensen, bedankt voor de antwoorden en tips!!!! :grin: :grin:

idd de smaak is vreselijk als je hem kauwt of op zuigt, maar ja ik hoorde dat toen en het zolu beter werken...dus ja dan probeer je zoiets toch?
maar ik neem ze voortaan met water in en wacht wel lekker rustig tot het feest gaat beginnen.
eerst ff op dealerjacht.
mensen bedankt!!!!

caatje

Badass junkie
het zal waarschijnlijk iets sneller werken als je hem vermalen inneemt maar een aanrader is t niet. Achter op de tong en slikken maarrrrrrrr

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik neem m'n pillen altijd in halfjes (met breuklijn idd), gewoon slikken met water, maar om een of andere reden, bijt ik het halfje meestal ook nog even in twee in m'n mond en slik ik het dan meteen door. Is een gewoontje geworden denk ik.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
zuigen, snuiven, kauwen en als je er dan ook nog 10 injecteert dan ga je lekker hallucineren !!!!!

:wave:

Snuifdoos

Belezen gebruiker
1 keer heb ik mdma-kristallen heel fijngemalen en proberen te snuiven. 1 keer. en nooit meer. Als je dacht dat speed brandt in je neus, mdma is maal 10. Ik had me geïnformeerd, dus ik had wel wat brand verwacht, maar dit ging er toch over. Het effect voel je wel, maar toch een ander gevoel dan bij slikken. Milder vond ik, maar ik heb ook maar 2 centimeter van die lijn kunnen snuiven toen ik plots in een world of pain terechtkwam. De rest dan maar gewoon geslikt.

beste methode voor mij is 1g mdma in 10 verdelen in een capsule doen, en gaan. geen vieze smaak en na 10-15 minuten begin je al.

Met pillen die ik nog niet getest heb neem ik eerst een halfje, ik bijt dat soms nog eens door in mijn mond, en doorspoelen. dat is mijn pillentest. Je weet meestal aan de smaak hoe goed ze gaan zijn :)

de suppo-methode heb ik niet getest, en ik betwijfel of dat er ooit van gaat komen :P

doe gewoon ouderwets en slik die handel. fijngemalen voel je het gewoon wat sneller. niet snuiven aub.

Funky Monkey

Badass junkie
Snuifdoos zei:
1 keer heb ik mdma-kristallen heel fijngemalen en proberen te snuiven. 1 keer. en nooit meer. Als je dacht dat speed brandt in je neus, mdma is maal 10.
Dat valt best mee toch :P Wij snuiven het ook altijd... het went wel. En heeft als voordeel dat de speed daarna niet meer fikt :mrgreen: Maakt het nou echt uit of je die kristallen sliked in een bommetje of dat je ze snuift? Anders moet ik ook nog maar een keer een bommetje proberen :)

XTC pillen doen we gewoon door slikken en weg spoelen met water of limo ofzo.

Snuifdoos

Belezen gebruiker
Nick de Neger zei:
Dat valt best mee toch :P Wij snuiven het ook altijd... het went wel. En heeft als voordeel dat de speed daarna niet meer fikt :mrgreen: Maakt het nou echt uit of je die kristallen sliked in een bommetje of dat je ze snuift? Anders moet ik ook nog maar een keer een bommetje proberen :)

XTC pillen doen we gewoon door slikken en weg spoelen met water of limo ofzo.

argh, lijkt me dodelijk. nuja, het is wel zo dat men neus de enige dag wat gevoeliger is dan de andere, en ik heb het maar 1 maal geprobeerd, maar toch, ik doe het niet meer :P

het enige verschil dat ik heb tussen mdma-kristallen en pillen is dat ik van de kristallen geen energierush krijg, niet echt veel zin om te dansen, meer om ergens in een hoekje te zitten bekken trekken, goed op te lossen met een klein snufje speed in de capsule.

Snuifdoos

Belezen gebruiker
ja, dat ook. mdmakristallen snuiven vond ik een milder effect hebben dan mdmakristallen slikken. Maar ik kan er niet met zekerheid zeggen, omdat ik maar een klein beetje gesnoven had voor dat ik lag te kronkelen van het branden, en omdat ik het maar 1 maal gedaan heb. Die snuif was zeker geen 100 milligram, terwijl het dat zeker wel is als ik het slik...

Bovenaan