Marley Paddo

Freque

Experimenterende gebruiker
Kheb geen camera, uh ik ben een arme student die op kamers woont, srry kan ik niet echt zo maar halen, en daarbij ik heb een redelijk dure hobby ^^

PS. ik wou ze nu eigenlijk innemen maar bedacht me, moet namelijk over een half uurtje achter de bar staan, of zou dat beter gaan dan ? :tearsofjoy:
(dit is een retorische vraag, oftewel hoeft geen antwoord op)

Doodkapje

Wijs gebruiker
laat je vriendin een paar tripreports over paddo's lezen...

mijn eerste paddo ervaring (15 jaar geleden ongeveer) was absoluut rotslecht en ik heb dus echt anti paddo geweest tot voor kort...

Doodkapje

Wijs gebruiker
vond ook nog deze soorten op internet, maar inderdaad niks te vinden over marley paddos ( wel vloeitjes).

ik dacht dat golden teacher's een soort hawaiaanse waren maar dat is dus niet zo, maar wel de mexicaanse...

het inheemse kaalkopje (Psilocybe semilanceata);
de ‘Mexicaanse’ (Psilocybe cubensis of Stropharia cubensis);
de ‘Balinese’ of ‘Hawaïaanse’ (Copelandia cyanescens of Panaeolus cyanescens).

sjaartrol

Bewuste gebruiker
Doodkapje zei:
ik dacht dat golden teacher's een soort hawaiaanse waren maar dat is dus niet zo, maar wel de mexicaanse...

ge hebt ook zo'n McKenna's, ook zo'n soort mexicaanse, maar visueler dan de gewone mexicans

verder hebt ge ook nog:
Psilocybe cyanescens (is sterker dan Copelandia c. of Panaeolus c.) en komt in belgie en nederland in het wild voor :tongueout:
en Psilocybe azurescens (is heel sterk, 1 paddestoel is genoeg voor een trip)

paupie

Bewuste gebruiker
sjaartrol zei:
Doodkapje zei:

ge hebt ook zo'n McKenna's, ook zo'n soort mexicaanse, maar visueler dan de gewone mexicans

verder hebt ge ook nog:
Psilocybe cyanescens (is sterker dan Copelandia c. of Panaeolus c.) en komt in belgie en nederland in het wild voor :tongueout:
en Psilocybe azurescens (is heel sterk, 1 paddestoel is genoeg voor een trip)

k had een keer 1 hele portie Azurescens uit de shop. Zaten inderdaad niet veel paddestoeltjes in, maar waren er volgens mij wel 2 a 3 ofzo hoor. Heb er trouwens wel heel goed op getript :)

Freque

Experimenterende gebruiker
Vandaag ga ik ze ff eten, ik zie wel of ze goed zijn, iig ik schrijf wel mn eerste tripreport op deze site...

Ik ben iig de eerste die deze paddo's probeert en is wel een leuk idee ^^
Alleen ik ben bang voor mn vriendin ik weet namelijk niet hoe zij reageert...

azgaza

Badass junkie
Freque zei:
Vandaag ga ik ze ff eten, ik zie wel of ze goed zijn, iig ik schrijf wel mn eerste tripreport op deze site...

Ik ben iig de eerste die deze paddo's probeert en is wel een leuk idee ^^
Alleen ik ben bang voor mn vriendin ik weet namelijk niet hoe zij reageert...

Ik ben nieuwsgierig alvast, hoe sterk ze dus zijn, als je je tripreport hebt ga ik het zeker lezen.

Bovenaan