Maserati 300mg XTC

Bear

Experimenterende gebruiker
Hallo,
Zijn hier mensen die bekent zijn met deze soort xtc pil?

Het betreft een witte ovaalvormige pil met een Maserati logo en 300mg met NL op de achterkant (zie foto). Knoeterhard en verkruimelen absoluut niet. Alleen na deze geprobeerd te hebben kan je zeker wel zeggen dat dit GEEN 300 mg pillen zijn.

Ik weet dat jullie geen speculaties mogen/willen doen. Maar ik ga er vanuit dat hier vast wel iemand is die deze ook voorbij heeft zien komen.

Bijlagen

• EE36BEB3-A2B3-4DA4-80AD-6822546532CE.jpeg
    EE36BEB3-A2B3-4DA4-80AD-6822546532CE.jpeg
    14,7 KB · Weergaven: 9

Bear

The end.

Je weet het dus al goed.
En je weet dan ookal wat iedereen hier gaat zeggen..

Testen testen testen.

maar helaas is testen alleen mogelijk op de donderdagmiddag met een tijdvak van 2 uur. Lekker praktisch voor de full time werkende Nederlander

• Like
Waarderingen: ljuv

N3K0

Badass junkie
maar helaas is testen alleen mogelijk op de donderdagmiddag met een tijdvak van 2 uur. Lekker praktisch voor de full time werkende Nederlander
Gelukkig is er wel een mogelijkheid tot testen hier in NL.
Verder kan er niet gespeculeerd worden over die pil.

Hoe hard of zacht een pil is zegt namelijk niks en ik ga er even vanuit dat je dat zelf ook wel weet.

• Like
Waarderingen: Bear

Bear

Gelukkig is er wel een mogelijkheid tot testen hier in NL.
Verder kan er niet gespeculeerd worden over die pil.

Hoe hard of zacht een pil is zegt namelijk niks en ik ga er even vanuit dat je dat zelf ook wel weet.
Klopt weet ik,

Elke batch is nou eenmaal anders. En ik denk dat ze in een schuurtje in brabant weinig te doen hebben met gebruikerstevredenheid🤣

Neo-Shulginist

Badass junkie
Punt is namelijk dat het via internet niet te doen is om te zeggen of de pil dezelfde is. Ook niet met foto. Er kunnen namelijk verschillende versies van dezelfde pil zijn. En er kunnen ook mensen zijn die proberen de pil na te maken, met andere inhoud.

Zie ook dit blog:

Raketje

Belezen gebruiker
Hallo,
Zijn hier mensen die bekent zijn met deze soort xtc pil?

Het betreft een witte ovaalvormige pil met een Maserati logo en 300mg met NL op de achterkant (zie foto). Knoeterhard en verkruimelen absoluut niet. Alleen na deze geprobeerd te hebben kan je zeker wel zeggen dat dit GEEN 300 mg pillen zijn.

Ik weet dat jullie geen speculaties mogen/willen doen. Maar ik ga er vanuit dat hier vast wel iemand is die deze ook voorbij heeft zien komen.
Ik kan je geen info geven over de pil omdat speculeren niet is toegestaan. Maar ik heb er ook zo'n 1 gehad laatst en ik vond ze matig. Maar ik ben ook wel een doorgewinterde xtc slikker / mdma likker

• Like
Waarderingen: Bear

kipzonderkopzoektkop

Hoi, full time werkende Nederlander hier die toch altijd op een of andere manier tijd kan vinden om drugs te testen. Drugs testen hoort bij het aanhouden van veilig gebruik en harm reduction, en moet je gewoon goed inplannen en uitvoeren voor elke batch en wanneer je drugs wil gaan nemen. Er is letterlijk niks wat wij kunnen deduceren uit een foto of uit andere ervaringen. Ik heb zelf ooit twee identieke pillen gekregen (allebei hetzelfde logo, zelfde grootte, zelfde kleur, geen spikkels, etc) van tree verschillende mensen, en die twee pillen hadden een redelijk groot verschil (lees: een pil was 65mg, een pil was 250mg). Op het oog niks te zien.

Er zijn in Nederland veel plekken waar je kan laten testen, doe het zeker. Bij de GGD in Amsterdam kan je zelfs op Zaterdagmiddag tussen 13:30 en 16:00.

FerdFatoehaus

Badass junkie
Ik kan je geen info geven over de pil omdat speculeren niet is toegestaan. Maar ik heb er ook zo'n 1 gehad laatst en ik vond ze matig. Maar ik ben ook wel een doorgewinterde xtc slikker / mdma likker
Ik doe iets wat niet mag maar toch doe ik het.

Kunnen jullie niet lezen ofzo?

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Waarom is iedereen zo onvriendelijk op dit forum
Omdat je je aan de regels moet houden, en je dat bewust niet doet. Zoals door meerderen al aanngegeven.

'ik weet dat ik niemand dood mag schieten, maar ik schiet toch even iemand dood'

En je dan afvragen waarom je gearresteerd wordt.

Dat is een beetje wat je nu doet. En daar krijg je bij deze een waarschuwing voor.

Mijn dank aan alle forumleden die mijn werk in dit topic hebben opgeknapt!

Walter W.

Newbie
Je kan het altijd bij een ander test centrum proberen, die op een andere tijd open is. Of het door iemand anders laten testen.

ljuv

DF-koningin
Then again, als je met een zelfde pil aankomt als die al getest is, doen ze het vaak niet opnieuw maar gebruiken ze de laatste resultaten toch? Dus dan is dit laatste niet speculeren, gewoon een toevoeging op de info die je niet zeker kan weten?

@Duwd ik vermoed dat we in dezelfde stad wonen want ik heb vaak dezelfde test-problemen (en je mag maar 1 iets per keer inleveren - sta je dan met je apotheek😂😅). Wat ik vaak doe als ik er echt niet aan toe kom is een google search met “test results” + een heel duidelijk omschrijving van de pil. Heb dat net ook met de jouwe gedaan en krijg best veel resultaten. Ik zal ze niet delen, want dat blijft speculatie en het zegt ook nogsteeds niet direct iets over jouw pil. Maar het geeft wel iets meer indicatie dan die paar pankoeks op dit forum met een eventuele vergelijkbare pil.

Bovenaan