Matige ervaring xct

Hoi,

heb met koningsdag xct gehad, rond 4 uur eerste kwartje en rond 7 uur had ik mijn 1e pil op, heb daarna tot half 12 gedaan over mn 2e pil (om het uur steeds een stukje)

de dag begon goed, rond 5 uur begon het een beetje prima te werken en ging alles prima, naarmate de dag vorderde werd het euforische gevoel steeds minder (ondanks dat ik nog wel bijpakte), rond een uur of 10 waren de blije effecten van xct helemaal weg en werd ik een beetje chagarijnig en vaag. Heb toen wel bijgepakt maar dit had 0 positieve effecten. Had hiervoor iets van 7 maand geen drugs gebruikt.

Ik zat sws al niet lekker in mijn vel de afgelopen weken (beetje depri). Kan dit te maken hebben met de matige xct ervaring? Lage serotiene levels oid?

Sta binnenkort een weekend op intents en wil sws geen xct gebruiken. Zijn er drugs die jullie aanraden? Of zijn er manieren om op een gezonde manier gelukstoffjes aantevullen? Zodat ik wel een leuke ervaring met drugs kan hebben. Of is het verstandig voor de mentale gezondheid om er helemaal van af te blijven?

hoor het graag

_shikantaza

Badass junkie
Hoi,

heb met koningsdag xct gehad, rond 4 uur eerste kwartje en rond 7 uur had ik mijn 1e pil op, heb daarna tot half 12 gedaan over mn 2e pil (om het uur steeds een stukje)

de dag begon goed, rond 5 uur begon het een beetje prima te werken en ging alles prima, naarmate de dag vorderde werd het euforische gevoel steeds minder (ondanks dat ik nog wel bijpakte), rond een uur of 10 waren de blije effecten van xct helemaal weg en werd ik een beetje chagarijnig en vaag. Heb toen wel bijgepakt maar dit had 0 positieve effecten. Had hiervoor iets van 7 maand geen drugs gebruikt.

Ik zat sws al niet lekker in mijn vel de afgelopen weken (beetje depri). Kan dit te maken hebben met de matige xct ervaring? Lage serotiene levels oid?

Sta binnenkort een weekend op intents en wil sws geen xct gebruiken. Zijn er drugs die jullie aanraden? Of zijn er manieren om op een gezonde manier gelukstoffjes aantevullen? Zodat ik wel een leuke ervaring met drugs kan hebben. Of is het verstandig voor de mentale gezondheid om er helemaal van af te blijven?

hoor het graag
Lees https://drugsforum.nl/threads/mdma-xtc-handleiding.61333/ eens door.

Voor een optimale ervaring: 1 tot 1,5mg MDMA per kg lichaamsgewicht. Na een uur of 2 á 3 1 redose van 50% van de startdosis. Alles wat je daarna neemt zal weinig effect meer hebben. Als je mazzel hebt ga je strakker staan en als je pech hebt wordt het heel vaag.

De hele dag kwartjes nemen is dus niet de manier. MDMA werkt niet zo lang. Als je om 16:00 begint is het 22:00 echt wel gedaan met de pret.

Binnenkort? Nee, laat 3 maanden tussen MDMA-gebruik zitten.

Als je al down bent blijf je beter van de drugs af.

Laatst bewerkt:

Koffieb00n

Bewuste gebruiker
Hoe drugs valt is wisselend, maar als je gaat gebruiken terwijl je al niet lekker in je vel zit, moet je eigenlijk niet willen. Als die dan wel lekker valt, is de kans groter dat je vaker gaat pakken als je een tijdje niet goed in je vel zit. Je kan drugs dan als (tijdelijke) oplossing gaan zien.

N3K0

Badass junkie
Hoi, weet ik niet een vriend haalt ze, maar ze zijn redelijk sterk. Weeg zelf 100kg dus kan opzich er opzich wel goed tegen.
Beter laat je ze testen.

Mensen kunnen vanalles zeggen.

Zo had ik b.v laatst pillen van 225mg gekocht. Maar het testcentrum zei dat er 145mg in zit.

Lees https://drugsforum.nl/threads/mdma-xtc-handleiding.61333/ eens door.

Voor een optimale ervaring: 1 tot 1,5mg MDMA per kg lichaamsgewicht. Na een uur of 2 á 3 1 redose van 50% van de startdosis. Alles wat je daarna neemt zal weinig effect meer hebben. Als je mazzel hebt ga je strakker staan en als je pech hebt wordt het heel vaag.

De hele dag kwartjes nemen is dus niet de manier. MDMA werkt niet zo lang. Als je om 16:00 begint is het 22:00 echt wel gedaan met de pret.

Binnenkort? Nee, laat 3 maanden tussen MDMA-gebruik zitten.

Als je al down bent blijf je beter van de drugs af.
Hoi,

zit ongeveer 5 weken tussen, ik weet dat 3 maand tussen zitten verstandiger is. Maar weet niet of ik 3 dagen lichtelijk alcohol gebruik volhoud op een festival. Zal toch graag wel op 1 dag een beetje 3mmc willen gebruiken.

En wat je zegt over de langdurigheid van de xct is opzich ook wel logisch ja, op een gegeven moment zijn die gelukstofjes gwn op en heeft het geen zin meer.

het zal wel liggen aan dat ik me een beetje down voel dat die dip erna erger wordt. Heb dit ook wel bij 3mmc gemeerkt. Als dat na 45 minuten weer uitwerkt voel ik me in een keer erg kut.

Maar dan vraag ik me ook af of ik een drugs zoals 3mmc langer kan gebruiken dan xct? Vind toch dat 3 a 4 pieken uur iets te kort is.

scoobybono

Belezen gebruiker
Je kan je ook is inlezen over 6abp, zijn genoeg posts over op dit forum. Lijkt op MDMA maar dan duurt het langer en piekt het minder hard. Ik heb het een tijdje terug geprobeerd en vond het erg veel lijken op mijn eerste XTC. Vond het wel een fijn middeltje.

De Zandman

DF-koning
Als je al down bent blijf je beter van de drugs af
En dit is echt een heel goed advies!
Tot schade en schande ben ik daar zelf ook achtergekomen..
Veel drugs werken als gevoelsversterker, bij mij was dat weed en hash.
Drank werkt maar even, na een half uur tot een uur na inname draaide mijn stemming vaak om van vrolijk naar diepe neerslachtigheid....

Nee. Ben je down, of erger nog, depressief, laat dan de drugs maar staan!

Bovenaan