Max hoeveelheid X

Naj

Experimenterende gebruiker
Hey DF,

Het is vrijdag weer koninginnedag, een mooie gelegenheid voor wat x.
6 weken geleden heb ik nog een halve flux genome ( 4fmp tussen fr 75 en 100mg ) wat iets minder op je seronotine werkt maar wel merkbaar was.

Nu is het al een tijd gelede dat ik echte X heb genomen ( mephedrone, methylone, 4fmp wel ) en ik wou er is een tijdje op doorgaan, nu krijg ik 4 pillen waarvan ik nog niet weet hoeveel er in zit ( wel laten testen door een goeie vriend dus ik zal de exact hoeveelheid nog weten ) waarmee ik eigenlijk wel de heledag door wil gaan.

Maar hoeveel mg is over een dag tussen de 10 en 16 uur ergens nou echt het maximale, ik ben 2 meter en weeg 85 kilo.

Ik snap dat dit niet precies te zeggen valt, maar toch iets in de juiste richting zou wel handig zijn want ik dus echt geen idee heb, ook snap ik dat er dus volgens de risico thread al bij 3 pillen van 70mg op iemand van 70kg hersenschade aan zou kunnen getoont worden maar risico's nemen wij allemaal met deze dingen wat zou een gangbaar maximum zijn waarvan je hoogstwarscheinlijk niks van zult merken ( tenminste na een weekje nietmeer ).

Er zijn zeker ook genoeg mensen die ver boven de hoeveelheid die ik krijg hebben gebruikt in zo een korte tijd en er verder niksmeer van merkten toch is het handig een beetje aan de veiligere kant te gaan zitten.

Vaste klant

Bewuste gebruiker
Wow, deze vraag wou ik echt precies ook vragen. Ik zou er alleen wel 1 klein vraagje bij willen zetten wat misschien ook voor jou relevant is (mocht je dit niet willen hebben omdat het teveel offtopic gaat pm me maar dan haal ik m weg):

Is het niet zo dat als ik om 8 uur sochtends begin met de XTC dat ik dan om ong. 5 uur smiddags al helemaal KO ben ongeacht of ik dan nog wat bijpak? Of is het zo dat als ik na 3 pillen in me maag gehad te hebben en helemaal gesloopt te zijn er nog 1 bij pak dat ik dan gewoon weer even vol gas kan? (ergens zit een eind natuurlijk)

Dopezilla

Badass junkie
Na een uur of acht gaat de lol van mdma er toch wel echt af. Je zal er enkel wazig en ontzettend slap van worden als je daarna nog meer bijpakt, in mijn ervaring.

Beter stop je tegen die tijd gewoon, of stap je over op speed of iets dergelijks.

Olle

Immo

Badass junkie
10 tot 16 uur waus zijn is gewoon niet te doen, als ik jou was zou ik 5 uur voor het feesten is afgelopen beginnen met 1 pilletje en dan elk uur/anderhalf uur er 1 pilletje bij nemen.

langeman

Bewuste gebruiker
Na een paar uur is de eerste rush weg. Die kun je wat verlengen door bijnemen, maar uiteindelijk raakt ie op en komt die niet meer terug. Naspacen komt na de rush; is ook lekker, maar minder/anders. Het is een duidelijk onderdeel van de avond. Een die wij vooral laten samenvallen met naar huis gaan en thuiskomen.

Hoe lang je rush duurt hangt af van je tolerantie. Of de door jou gebruikte middelen invloed hebben op je tolerantie weet ik niet. De naspace kun je rekken (ook maar niet alleen door bijnemen), maar op een gegeven moment is genoeg wel genoeg meestal.

Je rush gaat iig geen 16 uur duren. Rush en naspace kunnen zo'n periode best beslaan. Het is maar wta je wilt. Beter plan je de naspace aan het eeinde van je feest of zelfs daarna.

Naj

Ok tussen de 10 en 16 uur zou ook best lang zijn, 16 was het maximale in me hoofd als ik het in 8 halfjes per 2 uur zou verdelen.

Maar even wat realistischer, 8 uurtjes space, blijkt dat er dus 100mg in die dingen zitten betekent dat ik 400mg tot mijn beschikking heb over 8 uur space, ik heb vitamine c wat multi vit en 5htp moet ik erna nog even halen, is dit toch teveel? Toch maar alleen 3 of zelfs 2 droppen?

Ik heb vooral ervaring met 1 tegelijk, is een keer 2 tegelijk, een gekke avond toen het nog nieuw voor me was 2 tegelijk nog een half uur later 1 en over de uren erna nog 2, maar dat was een van mijn eerste keren had er niet veel verstand van en had er ook geen last van omdat ik er nog weinig mee in aanraking was, maar nu toch even verstandiger ( voor zover je het überhaupt verstandig kunt noemen ) aanpakken.

Toch bedankt voor jullie reacties, maar waar ik dus wederom mee zit is de hoeveelheid :)

mrreno

10-16uur is gewoon heel lang en hoeveelheid mdma die je moet hebben is ook bestwel persoonlijk.

Nu treft het toeval dat ik zelf 1,96 / 85 kg ben... 8 uur, weet ik uit ervaring, is goed haalbaar.
Persoonlijk zou ik niet meer dan 250-300mg max nemen ( wat in mijn geval dus zou betekenen dat ik het ook niet op zak moet hebben want dan weet ik dat het op gaat :flushed: ). Want ik weet gewoon dat het bij mij m'n lichaam erg uitput en dat kan ik een week voelen.

Optie 1. Lekker over de tijd verdelen, dan ben je waarschijnlijk niet helemaal koekieknetter, maar wel de hele dag waus.

Optie 2. Proberen 2x te pieken. Dus zoiets als half(beetje inkomen), heel (piek1), anderhalf (piek2).

Maar zoals ik al zei; het is persoonlijk.

Met GHB erbij kun je dat wause gevoel anders flink rekken hoor! Doen wij ook altijd en dan
gaan we eerst naar een feestje en daarna lekker aan de G op de after.. toppie combie!

Bovenaan