The Godfather78 ™
Newbie
Hey hallo,
Ben zelf een party minded persoon...en gebruik nu en dan wel eens speed of een xtc pil, maar soms op feesten enz of van andere dealers hoor je dat ze pillen hebben van wel 200mg.
Vraag 1:
Voor zover ik weet kan 200mg pillen dodelijk zijn..of leef ik nou in sprookjesland?
met oudejaarsavond had ik een MDMA Capsule gekocht voor 4€ de vorige eigenaar van die pil vertelde me dat het 375 mg was pure mdma en verkocht het niet aan mij als ik de capsule in mn eentje zou innemen. dus het feest duurde van 0:00 tm 12:00 (ja geen geinje)
Maar heb samen met een maat dat ingenomen op 1 vol glas red bull, we gingen beiden lekker door tot 12:00 met eigenlijk geen bijwerkingen., soms hoor je idd over mensen die steken krijgen in het hart, ik zelf ben zo goed als 30 en gebruik de party drugs sinds mn 18e ongeveer. heb geen enkele klachten tot dusver..alleen som wat humeurig als het uitwerkt, of een droge mond.
2e Vraag:
Waarom nemen mensen nou partydrugs? wat ik zelf vind en denk is omdat de gebruiker zichzelf niet wilt zijn en zich liever laat gaan waar je normaal je grenzen trekt ga je met partydrugs gewoon verder dan je grenzen.
3e Vraag:
In mijn omgeving wordt nu en dan de gammahydroxybutate gebruikt..oftwel de GHB (ook wel gay hb genoemd)
is het waar dat je in een diepe coma kunt raken als je ook maar 1 slok alcohol nuttigd als je ghb op hebt? ikzelf vertrouw en hoef die troep niet.. heb mensen gekend waarvan ik achteraf hoorde dat ze in ziekenhuis lagen of een poos in een diepe coma hebben gelegen..
5 jaar geleden nam ik per ongeluk een slok van een verkeerd glas het smaakte beetje vaag (medicijn) dus ik zette t gauw weer neer, nog geen half uur later ofzo zag ik allemaal kleuren, ik voelde me opgewonden maar ook heel moe..ik wilde slapen..heb toen (omdat ik dat weet) heel wat suiker staafjes ingenomen (stuk of 10) en daarna kwam ik na een poosje weer bij....ik denk dat dat GHB dus was..
Greets The Godfather
Ben zelf een party minded persoon...en gebruik nu en dan wel eens speed of een xtc pil, maar soms op feesten enz of van andere dealers hoor je dat ze pillen hebben van wel 200mg.
Vraag 1:
Voor zover ik weet kan 200mg pillen dodelijk zijn..of leef ik nou in sprookjesland?
met oudejaarsavond had ik een MDMA Capsule gekocht voor 4€ de vorige eigenaar van die pil vertelde me dat het 375 mg was pure mdma en verkocht het niet aan mij als ik de capsule in mn eentje zou innemen. dus het feest duurde van 0:00 tm 12:00 (ja geen geinje)
Maar heb samen met een maat dat ingenomen op 1 vol glas red bull, we gingen beiden lekker door tot 12:00 met eigenlijk geen bijwerkingen., soms hoor je idd over mensen die steken krijgen in het hart, ik zelf ben zo goed als 30 en gebruik de party drugs sinds mn 18e ongeveer. heb geen enkele klachten tot dusver..alleen som wat humeurig als het uitwerkt, of een droge mond.
2e Vraag:
Waarom nemen mensen nou partydrugs? wat ik zelf vind en denk is omdat de gebruiker zichzelf niet wilt zijn en zich liever laat gaan waar je normaal je grenzen trekt ga je met partydrugs gewoon verder dan je grenzen.
3e Vraag:
In mijn omgeving wordt nu en dan de gammahydroxybutate gebruikt..oftwel de GHB (ook wel gay hb genoemd)
is het waar dat je in een diepe coma kunt raken als je ook maar 1 slok alcohol nuttigd als je ghb op hebt? ikzelf vertrouw en hoef die troep niet.. heb mensen gekend waarvan ik achteraf hoorde dat ze in ziekenhuis lagen of een poos in een diepe coma hebben gelegen..5 jaar geleden nam ik per ongeluk een slok van een verkeerd glas het smaakte beetje vaag (medicijn) dus ik zette t gauw weer neer, nog geen half uur later ofzo zag ik allemaal kleuren, ik voelde me opgewonden maar ook heel moe..ik wilde slapen..heb toen (omdat ik dat weet) heel wat suiker staafjes ingenomen (stuk of 10) en daarna kwam ik na een poosje weer bij....ik denk dat dat GHB dus was..
Greets The Godfather