Hoksa zei:Wat is de maximale dosis per zegel? Ik hoorde laatst iemand praten over zegels waar 400ug in zat, maar ik weet niet of ik dat moet geloven aangezien je meestal alleen 100 tot 200 hoort. Wat kunnen jullie mij hierover vertellen?
LSD *estimates only* -- *Set/Setting dependant*
~50ug- mild energy shift, coming on almost unnoticably at 1.5 hours. Tracers become apparent at 3+ hours, last for another 3-4. Slow come on.
~100ug- more tracers, little bit of swelling, total effect last 6-7 hours, with afterglow even, some mind morphing, no fractals, effects start at 1 hour. CEV's.
~200-300ug- effects start in 45 min - 1hr, swelling and morphing of objects, definate clear defined peak, maybe some fractal/unexplainable visuals, shimmering, total effects ~8-10 hours, visuals waring off last. Nice CEV's, [edit: and depending on circumstances some of the traits from below as well.]
~500-800ug+ - Effects are coming on within the first half hour, very noticable tryptamine shakes/body rush, some confusion at onset, plastered stupid grin, bodily sensation, total trip out, colors, massive swelling, fractal patterns over EVERYthing, impossible to see in the dark, actual hallucinations about what is seen (ie: poles poking up from the water, swirling around), some near freakouts, beautiful CEV's, bodily/time/self distortions, music appreciation, ideas of self coming and going, insight into one's situations, strong emotions (happy, sad, scared, relieved, unsure, ecstatic), strange ideas and behavior/persecptions. Insane novel ideas. Etc etc etc. Total effects lasting for at least 12-15 hours, light visual tint for about a days worth of time. Some tiredness next day.
~1mg- All of above with longer duration, more intense peak, insanely fast come up (20-30min.?), and exaustion. Eyes feel all jacked up, and maybe a little sleepy the next day. Definately more thoughtful for weeks or for ever, could be either good or bad
Ik zou niet teveel aan die chart vast houden, verschilt ook heel erg per persoon hoe je er op reageert en natuurlijk wat je tolerantie is. Eerste paar keer is sowieso intenser. Mijn zegels zijn getest en doseringen tussen de 150 en 200mics beginnen voor mij toch al na zo'n 20 tot 30 minuten op te komen en bouwen dan op tot de piek die zo'n 90 minuten na inname begint. De echte trip is dan tussen de 10 en 12 uur, maar tot 15 uur na inname zie ik nog steeds dingen bewegen en ben ik nog aardig waus. Wat betreft de visuele effecten, rond de 200mics beginnen voor mij de patronen over mijn gehele gezichtsveld uit te spreiden (ogen open of dicht).Hoksa zei:De reden dat ik het vraag is namelijk dat de laatste keer dat ik getript heb ik echt super hard gegaan ben. Volgens de effecten van deze chart zou ik ongeveer 300-400 gehad hebben (Effecten begonnen ook al binnen 30 min). Ik had echter maar 1 zegel op. De keer daarvoor had ik ook 1 zegel, maar die zegel zou volgens de chart maar ongeveer 150 gehad hebben. Eerst dacht ik dus dat de eerste zegel gewoon veel potentie verloren had, maar kan het zo zijn dat mijn laatste zegel misschien echt zoveel gehad heeft? Het was een Hoffman Bycicle print...
Hoksa zei:De reden dat ik het vraag is namelijk dat de laatste keer dat ik getript heb ik echt super hard gegaan ben. Volgens de effecten van deze chart zou ik ongeveer 300-400 gehad hebben (Effecten begonnen ook al binnen 30 min).
cheiron zei:Hoksa zei:De reden dat ik het vraag is namelijk dat de laatste keer dat ik getript heb ik echt super hard gegaan ben. Volgens de effecten van deze chart zou ik ongeveer 300-400 gehad hebben (Effecten begonnen ook al binnen 30 min).
Als je een onverwachte ervaring wilt vermijden, kun je het beste een grotere hoeveelheid zegels (10+) in 1x kopen. Dat blijft echt wel een hele tijd goed, en zo duur hoeft het niet te zijn.
Dan begin je gewoon met een halve zegel als test, en dan weet je wat voor vlees je in de kuip hebt.
Die chart neem ik niet echt serieus, eerlijk gezegd. Ik zeg dat op basis van mijn ervaring met het naar beneden schalen van zegels. 15-20 ug is voor normale mensen de ondergrens van wat je voelt. Als je een zegel zover opdeelt dat je bijna niks meer voelt, dan weet je dus dat je ongeveer op de 15-20 ug zit. Op basis daarvan zou ik zeggen dat de chart de doseringen ongeveer twee keer te hoog neerzet. De beschrijving van de chart bij 50 ug is zo ongeveer de ondergrens van wat je kunt voelen in mijn ervaring en dat zou dan dus 15-20 ug moeten zijn, geen 50 ug. De beschrijving bij 100 ug ervaar ik rond de 60 ug, etc etc.
10ug - great dose for getting work done, boosts my focus, makes me feel sharper, anxiolytic and anti-depressant
20ug - good when giving presentations, lots of (business-y) talking/meetings, a bit hard to stay in deep concentration (which is why I almost always use 10ug for microdosing)
40ug - Euphoria, body language becomes way easier to read, you feel more engaged in conversations and people (well, anything really) appear more interesting, slightly brighter colors, deep concentration quite hard, a bit of a manic tinge (not unpleasant)
80ug - Slight visuals (warping, color shift), definite "high" feeling, very hard to concentrate, quite a bit of mental effort required to hide the effects from others, mydriasis starts to become apparent, urge to be a bit more seclusive and to stay in the background, easier to be overwhelmed
90ug+ - Tripping territory, with the usual effects and required precautions
Zoiets ja , het bekende verhaal van chinecat op schroomery. Mijn 'record' dosering is rond de 2mg vind dat al extreem.. Je moet veel lsd ervaringen hebben voor zo'n 'idiote' dosering.Mindless zei:Een fingerprint ja. Was geloof ik wel 1000x een normale dosis.
Tijdloos zei:Mijn 'record' dosering is rond de 2mg vind dat al extreem.. Je moet veel lsd ervaringen hebben voor zo'n 'idiote' dosering.
Hoksa zei:Volgens de effecten van deze chart zou ik ongeveer 300-400 gehad hebben
Psychedelibee zei:Ik zou niet teveel aan die chart vast houden (...)
cheiron zei:Die chart neem ik niet echt serieus (...) Op basis daarvan zou ik zeggen dat de chart de doseringen ongeveer twee keer te hoog neerzet. De beschrijving van de chart bij 50 ug is zo ongeveer de ondergrens van wat je kunt voelen in mijn ervaring en dat zou dan dus 15-20 ug moeten zijn, geen 50 ug. De beschrijving bij 100 ug ervaar ik rond de 60 ug, etc etc.
MeejheM zei:De maximale dosering per zegel is in feite niet te beantwoorden, omdat je een zegel zo groot kan maken als je wilt. Wat de spreiding onder de geteste zegels is zou je beter bij je lokale testservice vragen.
Pante zei:Vaak wordt er enkel gekeken of de zegel LSD bevat maar wordt de hoeveelheid niet getest. Weet echter niet of dit bij alle testcentra het geval is.
Dit geldt dus voor alle testcentra vanaf heden...Trinity zei:Ter info en als discussie topic; kom net van de testservice af en daar hoorde ik dat het experiment om LSD te testen 'vol zit' (en blijkbaar geslaagd was). In die testfase moest je twee hele blotters aan elkaar(!) inleveren. Beetje zonde, maar ja, testen is ook wat waard :P Dat is nu dus voorbij. Kunt nu weer 1 los zegeltje inleveren. Echter... Ze kwantificeren dus niet meer!! Ze tonen alleen aan of er LSD op je zegeltje zit en evt. andere stoffen.
Kwam vd week met wat zoeken op deze chart uit: https://www.reddit.com/r/LSD/comments/2 ... 0ug1500ug/Psychedelibee zei:Ik zou niet teveel aan die chart vast houden(...)
Dit lijkt wel redelijk te kloppen ja. Over de 300+ doseringen kan ik niet oordelen, maar alles daaronder komt behoorlijk overeen met mijn ervaringen.Trinity zei:O ja, nog ff wat anders (ter info), over die charts:Kwam vd week met wat zoeken op deze chart uit: https://www.reddit.com/r/LSD/comments/2 ... 0ug1500ug/Psychedelibee zei:Ik zou niet teveel aan die chart vast houden(...)
Heb het idee dat die toch wel vrij dicht id buurt komt van een reële beschrijving. Anybody?
Volgens mij worden LSD doseringen ook gewoon vaak overstated omdat mensen ze kopen als er zit 150ug op, terwijl er in werkelijkheid misschien 100ug op zit.Fool zei:In de regel wordt ook niet getest welke isomeren van LSD op de zegel zitten. Als de producent de inactieve isomeren er niet uitfiltert krijg je dus een hogere scoren, maart alleen maar meer bijwerkingen. Wellicht verklaard dat het verschil in jullie charts?
Niet meer nee. Ik heb zo'n 2 jaar geleden nog wel zegels er heen gebracht en toen kreeg ik nog wel de dosering te horen.Karel_Noten zei:Wat ik niet begrijp is hoe iedereen zo precies weet wat en hoeveel er op die zegels zit. Die testcentra die doen toch geen testen waarbij ze de dosering op je zegel vaststellen?
Die 2 zegels is niet meer. Dat was een tijdje toe de ehrlich test werd vergeleken met een labtest.MeejheM zei:Waarom je 2 zegels nodig hebt voor enkel een Ehrlich test zou ik dan niet begrijpen.