maximale toegestane hoeveelheid

hoi ik kom net van een feest en daar ben ik aangehouden (er stond een drugshond) omdat ik speed bij me en omdat ik teveel bij me had (4.8 gram) mocht ik niet meer terug naar het feest.
maar mijn vraag is hoeveel speed/coke mag je dan maximaal bij je hebben zodat ja in ieder geval nog terug mag om te feesten

pascal828

Badass junkie
Volgens mij mogen ze je altijd gewoon weigeren met drugs, maakt niet uit wat voor hoeveelheid het is. Soms heb je een chille bewaker die je nog binnen laat.
Heb je trouwens nog een boete gekregen? en welk feest was je? :)

nou die hond kwam achter me aan en ik moest meekomen en me uitkleden bla bla bla
maar ze zeiden dat ze t gingen wegen en als t teveel was boven een bepaalde hoeveelheid dan mogt ik niet meer terug het naar het feest.

ik weet niet of ik nog een boete krijg (volgens mijn vriend wel) maar ze hebben er niks over gezegt
en ik was op cape fear in ijmuiden
en werd gepakt door zo'n kuthond die stond heel sneaky om de hoek, ik was de fouillering al door en me kaartje was al gecontrolleerd
maar heb jij ooit een boete gehad of ben je ooit gepakt met drugs
voor mij was t de eerste keer en ik heb al zo'n 40 feesten meegemaakt en nooit gepakt

pascal828

Badass junkie
Ik ben nog nooit opgepakt met drugs, de feesten waar ik naartoe ga wordt niet gecontroleerd.
(illegale feesjes dus)
Maar weet niets van een bepaalde hoeveelheid, gebruikershoeveelheid zit vast wel op 1 gram, dan pakken ze het af en mag je soms naar naar het feest.
Maar boven de gebruikershoeveelheid dan laten ze je vaak niet meer naar binnen.

Bovenaan