Mazatapec bijna klaar?

Hallo,

Ik heb deze Mazatapec kweekset binnengekregen en 9 augustus zijn de paddo's bovengekomen, ondertussen (10 dagen in de groei) zien ze er zo uit. Zouden ze al klaar zijn?
Ik vraag dit omdat de hoedjes niet open zijn maar toch er al klaar uitzien, misschien zijn ze kleiner door het vele aantal paddos? Ook trekt het witte pluis ( wat over het algemeen goed is tot op zekere hoogte) naar boven, wat ik niet betrouw.

Hieronder de foto's.

Bijlagen

• p1.jpg
    p1.jpg
    151,8 KB · Weergaven: 1.229
  • 91.jpg
    91.jpg
    117,7 KB · Weergaven: 1.229
  • p2.jpg
    p2.jpg
    104,4 KB · Weergaven: 1.229

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Plukkeeeeeeeuuuuuuun!!!! het vliesje is al gebroken zie ik, dus het word wel zeker tijd om ze te oogsten.

PsilocybeMich

Experimenterende gebruiker
Whitewidow88 zei:
Hallo,

Ik heb deze Mazatapec kweekset binnengekregen en 9 augustus zijn de paddo's bovengekomen, ondertussen (10 dagen in de groei) zien ze er zo uit. Zouden ze al klaar zijn?
Ik vraag dit omdat de hoedjes niet open zijn maar toch er al klaar uitzien, misschien zijn ze kleiner door het vele aantal paddos? Ook trekt het witte pluis ( wat over het algemeen goed is tot op zekere hoogte) naar boven, wat ik niet betrouw.

Hieronder de foto's.
Het beste is dat je ze nu plukt, de hoedjes zijn al geopend en ze zien er gigantisch uit in vergelijking met mijn mazatapecs die ik vroeger gekweekt heb. En als dit je eerste vlucht is, zal je tweede maalgezien nog zotter moeten zijn :tongueout:

dernael

Bewuste gebruiker
Deze zijn inderdaad klaar om geplukt te worden.

Mazatapec ziet er van zichzelf iets anders uit dan de meest voorkomende soortjes. Mijn oogst zag er ook funky uit, en de trip deed daar zeker niet aan onder. :wink:

Groet,
Dernael.

Bovenaan