• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Mckennaii thee

Acoustic

Belezen gebruiker
Deze avond voor het eerst m´n zelfgekweekte Mckennaii eens uitgeprobeerd.
1,5 gram droog, kopje thee van gemaakt

Toen ik de thee opdronk was ik netflix aan het kijken (our planet).

Ik begon een licht gevoel te krijgen in m´n hoofd en dacht ´ok, here we go.
Kort daarna was het alsof m´n hele lichaam vol statische elektriciteit zat.

De trip kwam redelijk zachtjes op, ik bleef ondertussen our planet kijken.
de aflevering die ik op dat moment aan het kijken was ging over afbrokkelende ijsbergen. Ik vond het echt fascinerend om te zien, het witte van het ijs veranderde van kleur naar ontzettend helder blauw, en ik zag de meest gekke figuren in de ijsbergen.
Op een gegeven moment was er een stuk waarop zo´n ijsberg afscheuren en in zee viel.
Dat veranderde plots m´n gevoel, van happy naar eerder onrustig, de achtergrondmuziek ging plots ook van mellow naar wat heftiger, en de stukken ijs die afbraken en in zee vielen zorgden voor enorme golven, wat m´n onrustig gevoel nog intenser maakte.
Ik wou eerst iets anders zoeken om te kijken, maar om de een of andere reden lukte dat niet, ik ´moest´ blijven kijken.

Kort daarna was die aflevering afgelopen en begon er een andere over de jungle van Borneo, dat zorgde ervoor dat m´n gevoel weer terug happy werd, de meest intense kleuren, en fascinerende dieren, vooral de paradijsvogels waren enorm leuk om naar te kijken.
ik heb m´n hele trip de ene na de andere aflevering gekeken, met steeds een wisselend gevoel.

Op een gegeven moment kreeg ik een bericht van een maat van mij die met een paar vrienden in de Ardennen zit, dat zijn trip op het randje was, en dat hij bijna slecht ging, hij stuurde dat hij slecht ontvangst heeft en me er later wel over zal vertellen.
Dit was tegen het einde van m´n trip dus zit me daar nu wel wat zorgen over te maken 🤔

Tot zover dit trip verslag.

Laatst bewerkt:

Drugzman

Experimenterende gebruiker
Paradise islands op disney+ is echt een aanrader voor als je trip, ik heb de derde aflevering denk ik al zon 5x gezien op psydelics dat ik hem woord voor woord kan naspreken.
Heel mooie kleuren met een heerlijk deuntje eronder terwijl de man uitlegt hoe de man uitlegt hoe de maan invloed heeft op een eiland

Acoustic

Belezen gebruiker
Paradise islands op disney+ is echt een aanrader voor als je trip, ik heb de derde aflevering denk ik al zon 5x gezien op psydelics dat ik hem woord voor woord kan naspreken.
Heel mooie kleuren met een heerlijk deuntje eronder terwijl de man uitlegt hoe de man uitlegt hoe de maan invloed heeft op een eiland
Is mss iets voor m´n volgende trip, ik neem ieder weekend wel paddo's, af en toe eens een weekje niet.
Lijkt me in ieder geval wel een leuke serie

Flualhamdulillam

Badass junkie
Op een gegeven moment kreeg ik een bericht van een maat van mij die met een paar vrienden in de Ardennen zit, dat zijn trip op het randje was, en dat hij bijna slecht ging, hij stuurde dat hij slecht ontvangst heeft en me er later wel over zal vertellen.
Moeilijk! Op afstand kan je zo weinig doen… Wist hij dat je aan het trippen was? Als hij je toch later alles zou vertellen, is het misschien niet zo slim om jou bad vibes te bezorgen, terwijl hij niet dringen hulp nodig heeft.
Maar goed, don’t worry be happy. Wees bereikbaar mocht hij je toch nodig hebben 😁

Drugzman

Experimenterende gebruiker
Is mss iets voor m´n volgende trip, ik neem ieder weekend wel paddo's, af en toe eens een weekje niet.
Lijkt me in ieder geval wel een leuke serie
er zijn 3 afleveringen, moet wel zeggen er zit in de derde afleveringen in kleine scene die iets minder kwa mood, maar de andere 48 min zijn het hella worth, ik heb ook zon periode gehad waar ik om het weekend psydelics deed, maar trek het mentaal niet meer

Acoustic

Belezen gebruiker
Lijkt me in ieder geval wel een leuke
Moeilijk! Op afstand kan je zo weinig doen… Wist hij dat je aan het trippen was? Als hij je toch later alles zou vertellen, is het misschien niet zo slim om jou bad vibes te bezorgen, terwijl hij niet dringen hulp nodig heeft.
Maar goed, don’t worry be happy. Wees bereikbaar mocht hij je toch nodig hebben 😁
Heb net nog met hem gestuurd, hij had 2,77 mckennaii genomen, en zei dat hij na 10 min ging als een raket 🤣, maar het is iemand die redelijk wat ervaring heeft met LSD en paddo's. Laatste uurtje waren redelijk slecht blijkbaar

Bijlagen

• Screenshot_20210918-230044_WhatsApp.jpg
    Screenshot_20210918-230044_WhatsApp.jpg
    139,4 KB · Weergaven: 10
Bovenaan