mcPP ervaringen

Sjpeezer

Newbie
mcPP ervaringen

Ik en een vriend van me hebben afgelopen weekend wat ervaring opgedaan met mcPP. We hadden vrijdag 10 groene versace’s gekocht. We dachten echter dat er gewoon mdma in zou zitten. Zaterdagavond namen wij 1 pil rond 8 uur. We gingen naar buiten en na een half uur/3 kwartier voelden we nog niks. We wilden bijnemen, maar ik zei dat we beter even konden wachten. Een paar minuten later begon het te werken.

Onze symptomen:
· Hartstikke grote pupillen
· Evenwichtsstoornis
· Wisseling in warm en koud hebben
· Helemaal in ons eigen wereldje wegspacen
· Dezelfde gevoelens hebben
· In het begin even het love-gevoel en een energieboost
· Tijdsbesef was totaal weg
· Andere muzieksmaak
· Wegdraaien van de ogen
· Gevoel van moeten braken maar het lukt niet

Om 2 uur moesten we allebei thuis zijn, we hadden later (rond half 11/11 uur) nog eentje gegooid, dus in totaal hadden we 2 stuks op, en we waren nog steeds aan het spacen, ik kwam met hartstikke grote pupillen thuis. Ik ben op bed gaan liggen met mijn mp3 in en ben in slaap gevallen.

De dag erna (zondag) hebben we rond 7 uur ’s avonds (deze keer bewust) weer eentje genomen. Na 45 minuten begon deze te werken. Echter, het gevoel deze keer was wel anders. Minder spacen, wisseling van spacen naare strak staan (lag denk ik aan de muziek, soms luisterden we trance of psytrance, soms speedcore en terror). We hadden nog dezelfde symptomen, alleen het spacen was minder heftig. Ik had alleen in het begin het lovegevoel. We hadden rond 10 uur nog een halve bijgepakt.

Door mcPP treed je als het ware in je eigen wereldje. Ik en mijn vrienden hebben het niet als onprettig ervaren. Echter hebben we liever mdma. mcPP zouden we liever niet gebruiken op een feest, want je bent als het ware strak en brak. Om eens even een avondje heerlijk weg te spacen is mcPP heerlijk.

Spor

Wijs gebruiker
als dit mcPP is heb ik volgens mij niet anders geslikt toen ik 13-15 was, voordat ik 2 jaar gestopt ben...

Volgens andere dingen die ik heb gelezen werd je hier alleen ziek van en was het niet relax, gewoon een serotonine opmaken middel. Maar kan er natuurlijk naast zitten....

Miss J

Bewuste gebruiker
Ik heb een hele slechte ervaring met mcpp met de volgende symptomen:

-Koorts
-Absoluut niet kunnen slapen
-Lichte hallucinaties
-Misselijkheid (zonder overgeven)
-Echt TE ver gaan met nadenken
-Niks was lekker terwijl ik vreselijke dorst had
-Onrust

Kortom, ik heb me nog nooit zo vreselijk gevoeld.

Sjpiener

Newbie
Sjpeezer zei:
Ik en een vriend van me hebben afgelopen weekend wat ervaring opgedaan met mcPP.

That's me.

Het was opzich best grappig voor een keertje, alleen was het zeker niet wat ik ervan gewend was. Normaal draaien mijn ogen pas weg na 2 of meer pillen en begint de werking al na 20 minuten. Dit keer draaiden mijn ogen al meteen weg en werkte het pas na 3 kwartier ongeveer.

Ook had ik heel vaak het gevoel dat het dan weer warm was, en dan weer koud. Het was niet bepaald vervelend ofzo, maar op sommige momenten vond ik het toch echt wel irritant.

De eerste keer met dit pilletje duurde de trip ook maar iets van 3 uur, terwijl hij gisteravond tot zo'n 7 uur aanhield. Minder sterk, dat wel, maar het duurde toch echt langer.

Lichte hallucinaties had ik ook last van, sommige waren leuk, maar op een gegeven moment hallucineerde ik gewoon té hard, en werden het bijna angsten.

Volgende keer laat ik toch fijn de pillen testen :)

Spor

Wijs gebruiker
Sjpeezer & Sjpiener, zeker dat jullie geen tweelingbroers zijn ipv vrienden ? :beer:

Maarre, hoe weten jullie dat het mcPP is ? normaal weet je dat toch alleen 100% zeker na een test uit een lab ? en aangezien jullie ze opgegeten hebben lijkt het me lastig testen

Sjpiener

Newbie
Haha nee, we zijn gewoon vrienden :wink:

Nou, we weten het niet zeker, maar we vonden zowiezo al dat het gevoel anders was dan de andere keren op xtc. De dag erna wat dingetjes opgezocht over evt. andere stoffen, en we vonden dat de symptomen van mcPP erg leken op hoe wij ons voelden.

Drientje

DF-koning
De 'symptomen' die jij beschrijft zijn volgens mij gewoon die van mdma hoor! En dat ze de volgende dag niet zo heftig meer waren lag gewoon aan het feit dat je serotonine niveau gedaald is en je dus minder aan je pil hebt...

Testen met die hap. Ik heb een x mcpp op en ik ging bijna dood en heb mijn hele huis onder gekotst. Ik was zo van de kaart dat ik niet eens meer kon herinneren dat ik gekotst had en, werd de volgende dag wakker in de keuken terwijl dat nou niet bepaald mij vaste plek is om in slaap te vallen...

pretender

Belezen gebruiker
hallo naar mij weten gaan je ogen niet wegdraaien van de mcpp, maar ik kan je ook naast zitten

maar dat gedesorienteerde/gewichtstoornis, zijn dan weer wel sympthonen van mcpp..

zou t miss dma geweest zijn??

iamand mjiss een antwoord?

ciao

Sjpiener

Newbie
Nee klopt, heb ook wel vaker dat m'n ogen wegdraaien met MDMA, maar dan moet ik toch echt meer ophebben. Bij deze begon het na 1 enkel pilletje, wat me nog nooit is overkomen.

Het richtingsgevoel was echt weg, we waren 2 straten van mijn huis af, en waren totaal weg, we hadden geen idee waar we uithingen. Totdat we ons de volgende dag herinnerden dat we op die en die plek bang werden..

Robdebob

Bewuste gebruiker
Mwah, ik weet bijna zeker dat jullie gewoon MDMA hadden hoor. Mccp is volgens mij een stof die bijna nooit voorkomt, en als t voorkomt gebeurt er wel wat anders met je dan dat je love-feelings en strakke kaken krijgt... :rolleyes:
(heb zelf overigens geen ervaring met mccp)

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
1 Keer onvrijwillig genomen, de effecten waren vergelijkbaar met dat rijtje dat je daar hebt staan. Ook had ik de meest bizarre CEV. Ik had er ook vrij veel van genomen in de veronderstelling dat het MDMA was en niet werkte zoals ik wilde.

Rapido

Experimenterende gebruiker
1 keer heb ik slechte pillen genomen.. ik dénk dat het mcpp was omdat de slechte effecten een beetje overeen kwamen met sommige ervaringen hier:
vies gevoel.. volledig in de war.. je springt precies van moment naar moment en je kan je op NIKS concentreren.. laat staan genieten

omdat Belgie een apenland is waar je niks kan testen, zijn pillen sinds dat moment mijn laatste keus.. bah
kwam ook omdat het niet van m'n vaste dealer kwam
1 goede raad dus: niet verder zoeken als je niks vindt

Lauu

Badass junkie
goed

- zo hard gaan als ik nog nooit ben gegaan...hallucineren, trillende ogen etc was fokking lekker :)

slecht:

- Epilepsie aaval gehad

J0rrit

Badass junkie
Hallucineren, super hard gaan, trillende ogen, wegdraaiende ogen, van de kaart zijn. Dit alles doet mij aan 1 ding denken: MDMA

Dus mensen als jullie je drugs NIET getest hebben ga er maar vanuit dat het allemaal mdma was.

space scientist

Wijs gebruiker
gezeik altijd met mensen die denken dat ze mcPP hebben gehad

lees je eerst eens in wat de effecten zijn/ kunnen zijn van mdma voor dat je er weer een topic over opent, we hebben hier al genoeg rotzooitopic's.

Je hebt gewoon MDMA gehad, durf ik voor 95% zekerheid te zeggen, je mag best tegen me in gaan, maar dan wil ik testresultaten zien :wave:

Sjpiener

Newbie
Dan houdt het op. Ik ga er ook vanuit dat jullie meer ervaring hebben dan m'n vriend en ik. En ja, sommige effecten waren wel idd hetzelfde als bij mdma, alleen vind ik het zo raar dat ik normaal gesproken áltijd een energieboost krijg met mdma, of t nou 80 mg is of 170. En dit keer niet, waar kan dat dan aan gelegen hebben? Niet de juiste stemming o.i.d.?

Sjpeezer

Newbie
Ik weet echt wel zeker dat we mcPP hadden..misschien met een beetje mdma erbij..mara volgende keer laten w eonze pillen fijn testen..
Het gevoel tijdens de trips was bets chill, maar de dagen erna zijn zwaar kl*te..

Shana_P

Belezen gebruiker
Jij hebt geen mcPP gehad, ben er bijna vrijwel zeker van.
Je zegt dat je op je bed ging liggen met mp3 en in slaap viel, dit moet je echt niet proberen onder mcPP, geloof me vrij!

Miss J

Bewuste gebruiker
Shana_P zei:
Je zegt dat je op je bed ging liggen met mp3 en in slaap viel, dit moet je echt niet proberen onder mcPP, geloof me vrij!

Bijna vrijwel? :P

maar je hebt gelijk dat lukt nooit.

Drientje

DF-koning
Sjpiener zei:
Dan houdt het op. Ik ga er ook vanuit dat jullie meer ervaring hebben dan m'n vriend en ik. En ja, sommige effecten waren wel idd hetzelfde als bij mdma, alleen vind ik het zo raar dat ik normaal gesproken áltijd een energieboost krijg met mdma, of t nou 80 mg is of 170. En dit keer niet, waar kan dat dan aan gelegen hebben? Niet de juiste stemming o.i.d.?

Het kan zijn dat je resistent geworden bent. Na lange tijd te veel gebruik kun je pillen eten wat je wil, je krijgt geen energieboost meer en val je, al je moe wordt, in slaap. Wachten tot je serotonine is aangevuld helpt niet, je zal nooit meer echt kort worden... Maar dat is weer speculatief van mijn kant...

X

FlipMeister

Bewuste gebruiker
Shana_P zei:

Dude... en van MDMA kan je wel slapen ?

ignorant

tomz0r

Badass junkie
FlipMeister zei:
Shana_P zei:

ignorant

Ik slaap altijd heerlijk op mdma, snap niet waarom mensen dat zo moeilijk vinden :hearteyes:

Shana_P

Belezen gebruiker
FlipMeister zei:
Shana_P zei:

ignorant

Ik slaap als een roos onder mdma, zelfs al heb ik 10 pille op...
En iedereen die ik ken ook.
Let wel op je moet wel zuivere pillen hebben, als er nog iets anders inzit kan het zijn dat je er niet van slaapt (amfetamine, mcPP...)

FlipMeister

Bewuste gebruiker
Nou miss zijn der dan ook wel mensen die kunnen slapen op mcPP?

Btje dom om aan te nemen dat niemand kan slapen op mcPP...

Shana_P

Belezen gebruiker
Man man stop toch met mekkeren.
Weet je wat maak een paar polls
1. Kan je slapen onder zuivere mdma
2. Kan je slapen onder mcPP

De resultaten zullen er niet om liegen.
Trouwens wat kan het mij nou boeien of je er van slaapt of niet, dat weet je van je eigen op voorhand.

033Amnesia

Bewuste gebruiker
Shana_P zei:
Man man stop toch met mekkeren.
Weet je wat maak een paar polls
1. Kan je slapen onder zuivere mdma
2. Kan je slapen onder mcPP

De resultaten zullen er niet om liegen.
Trouwens wat kan het mij nou boeien of je er van slaapt of niet, dat weet je van je eigen op voorhand.

Nou ik denk dat 't meer aan de persoon ligt, want onder mdma kan ik ook totaal niet slapen, alleen als ik helemaal uitgespaced ben en mn lichaam helemaal uitgeput is. Jij beweert dat het geen mcPP kan zijn omdat hij niet kon slapen, maar als hij ook niet kan slapen onder mdma, wat is dit dan voor beredenering?

zaagmans

Bewuste gebruiker
Drientje zei:
De 'symptomen' die jij beschrijft zijn volgens mij gewoon die van mdma hoor!

Je kunt weer echt zien dat jij er echt helemaal niks vanaf weet, want mcpp is met MDMA verwant en dan krijg je.... inderdaad ongeveer dezelfde effecten als MDMA. mcpp is ook helemaal geen erge druk, als je er maar niet te veel van pakt. Als je niet teveel gebruikt is het zelfs een zeer fijne drug. Alleen zijn de pillen vaak hoog gedoseerd of mense pakken er te snel te veel.

982

Bewuste gebruiker
Klinkt mij ook gewoon als MDMA in de oren.

Heb je nog pillen over? Zo ja... laat ze testen. En hadden ze ook nog een vreemde smaak? Voordat ik een pil neem, proef ik altijd ook even.

dfssdfde

Badass junkie
Drientje zei:
Alsof je aan de smaal kan proeven of je goede mdma hebt..... Yeah right...
Nee maar mcpp smaakt bitter toch? Als het wat bitter smaakt kan je gewoon een halfje nemen en zien wat er gebeurt...

Drientje

DF-koning
Pillen zijn zo vies, volgens mij proef je heus het verschil niet tussen mcPP en MDMA. Mocht het wel zo zijn dan hoor ik het graag.

Shana_P

Belezen gebruiker
Als je mcPP op je tong legt zou je een brandend gevoel moeten krijgen.
MDMA heeft gewoon die hele vuile synthetische smaak maar geen brandend gevoel...
Test maar uit!

vdk

Bewuste gebruiker
Shana_P zei:
Als je mcPP op je tong legt zou je een brandend gevoel moeten krijgen.
MDMA heeft gewoon die hele vuile synthetische smaak maar geen brandend gevoel...
Test maar uit!

Als jij pille met speed hebt brand dat niet op je tong?

Bovenaan