Ff serieus hea.. Ik heb fakking 6 uur gedaan om zon heel verslagje te schrijven midden in n mcpp tripje.. ( dacht nu ik er toch WEER in zit, zal ik mensen wel even laten genieten van mijn lijden )
Heeeel verhaal, druk ik op bevestig
UITGELOGD
grrr.. dus nu is mijn hele verhaal kwijt en ga het niet meer opnieuw tikken, zeker niet nu het weer ietjes beter gaat..
Iig weet ik wel dat ik wou zeggen,
een bad mcpp trip: haal jij echt wel dr uit als je hem had
als je gewoon het verschil tussen slecht en goed neit weet moet je t niet gelijk op mcpp gooien.
Iig,
Als ik mcpp op heb denk ik ook echt dat ik morgen dood ben, en had vandaag mr 1 halfje op ( en gelof mij, is niet de eerste keer dat ik dit mee maak dus weet waar ik over lul en had niet gewoon n pil die verkeerd viel)..nja wel verkeerd viel, maar neit n 'gewone' xtc verkeerdvallertje..
Anderen kunnen dr alleen niks van merken of vinden t gelijkwaardig aan xtc en weten niet eens dat t mcpp is.. Daarom is het eigenlijk super link om op andermans ervaringen uit te gaan, tenzij je hetzelfde bent qua gebruik en bouw etc.
Waarom t mij dan alsnog weer is overkomen? Ja gewoon dom zijn en hem op zijn woord geloven (dacht zelfs nog: zullen dan wel slechte zijn als hij t lekker vond.. nou was alleen even vergeten dat er natuurlijk 2 soorten slecht waren)
Pff sorry hoor, dit heeft eigenlijk weinig zin om te posten.. Zeker omdat ik nu allang weer mijn verhaal kwijt ben en ook letterlijk mijn verhaal kwijt ben door t uitloggen..
Ik ben ook nog steeds heel erg in de war, want zie ook dat ik essentiele dingen mis in dit verhaal..
Waar het om gaat! Nu echt hea,
Als je n bad mcpp tripje hebt, weetje t echt wel, en dan zou ik gewoon blijven relativeren dat t mcpp is en geduldig wachten tot t over is inpl van jezelf gek maken. Daarom vind ik deze keer minder erg als de eerste keer..
Als je n goede mcpp tripje had (dan weetje t ws niet eens dat t mcpp was), beter voor jou dan..
Want denken dat je morgen dood ben is echt neit fijn, zeker niet op zon mooie dag als deze!
ok weer kwijt
excuses voor dit natuurlijk verschrikkelijk onbegrijpbare, of wellicht miss alleen verward verhaal.. Ik wou iets heel erg belangrijks typen, mr dat lukt nu toch eigenlijk nog niet echt.. (ja het is nog niet uitgwerkt dus) Maar alsnog vond ik t zonde om niet te doen dus heb er t beste van gemaakt voor zover kon. Nu zit mijn concentratie weer op het sorry zeggen en weet ik niet eens meer wat ik getypt heb..
Iig, je zou t ws al vanuit mijn gebrabbel kunnnen herkennen als je het zelfde had meegemaakt..
Ik beloof, ik maak het goed en schrijf als ik weer helemaal in orde ben wat ik in de eerste (gwiste) reply had geschreven