MDA crystallen

Hoi net nieuw op dit forum
Maar heb vantweekend witte MDA crystallen op de kop getikt
Mijn vraag was hoeveel zou ik daar van moeten pakken voor een goede trip
En is dit aan te raden op een feestje
Alvast bedankt

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Be careful if you are using MDA for the first time or using material of an unknown purity and strength.

Threshold 30 - 50 mg
Common for small or sensitive people 75 - 100 mg
Common for most people 100 - 150 mg
Common for large or unsensitive people 130 - 170 mg
Required by few (side effects increase) 170 + mg

Bron: https://www.erowid.org/chemicals/mda/mda_dose.shtml

Have fun. :wave:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Kijk even goed rond op erowid voor doseringen. In de regel zou ik zeggen, aangezien het je eerste keer is kun je beter niet meteen te hoog gaan doseren. Verder lijkt het me ook verstandig om het niet de eerste keer op een feestje te doen, maar gewoon lekker thuis.

Ik zelf heb ook net MDA kristallen op de kop getikt, maar heb het nog niet geprobeerd dus daar kan ik weinig over zeggen. Maar een aantal gebruikers op dit forum geven aan dat het toch echt wel anders is dan MDMA en dat zij het te warrig/heftig vonden voor op een feest.

Veel plezier! Je mag van geluk spreken, want dit goedje is lastig te krijgen.

fgamer

Belezen gebruiker
MDA, is dat niet het gedeelte dat afbreek als je MDMA pakt waardoor je gaat hallucineren?
Zoja, zou ik graag een tripreport lezen hierover! :rock:

EDIT; Hallucinaties van MDA worden ook ervaren zoals die van MDMA? (Hiermee bedoel ik ''Net echt'' en gewoon personen die naast je zitten in een keer.. bomen waar je figuren in begint te zien, of een hele kermis gewoon voor je neus en als je dan in je ogen wrijft blijkt het gewoon een bos te zijn, maar toch zie je 5 minuten later weer een kermis en sta je nou dus letterlijk te springen om het reuzenrad in te gaan.)

Fool

Badass junkie
Zal de effecten maar deels verklaren, hallucinaties van pure MDA worden nogal anders ervaren dan de hallucinaties op MDMA. Ook omdat MDMA maar voor een klein percentage omgezet wordt en MDMA potenter is dan MDA is het erg onwaarschijnlijk dat alle hallucinogene effecten van het kleine percentage MDA komt, maar lijkt het logischer dat MDMA zelf ook hallucinogene eigenschappen bezit. :wink:

Bovenaan