MDA hé,niet MDMATeQ zei:Jazeker, betaal er 20E/gram voor, nou, poeder dan...
Frisko zei:MDA hé,niet MDMATeQ zei:Jazeker, betaal er 20E/gram voor, nou, poeder dan...![]()
tip : zoek achter 2c-i of 2c-bDarkScope zei:Frisko zei:MDA hé,niet MDMATeQ zei:Jazeker, betaal er 20E/gram voor, nou, poeder dan...![]()
precies, mdma kan ik ook regelen, maar ik heb 1 keer mda-pillen gehad ( naar wat ik dacht niet laten testen ), en dat is echt bruut is gewoon als mdma maar dan een stuk trippender.
Frisko zei:MDA hé,niet MDMATeQ zei:Jazeker, betaal er 20E/gram voor, nou, poeder dan...![]()
TeQ zei:Frisko zei:MDA hé,niet MDMATeQ zei:Jazeker, betaal er 20E/gram voor, nou, poeder dan...![]()
Ja, weet dat er MDA werd bedoeldKan dat voor 20E per gram regelen. Goedkoper dan MDMA.
Ellesdee zei:TeQ zei:Frisko zei:MDA hé,niet MDMATeQ zei:Jazeker, betaal er 20E/gram voor, nou, poeder dan...![]()
Ja, weet dat er MDA werd bedoeldKan dat voor 20E per gram regelen. Goedkoper dan MDMA.
mdma betaal ik nooit meer dan 15 euro de gram voor :P
max 20

TeQ zei:Ellesdee zei:TeQ zei:Frisko zei:MDA hé,niet MDMATeQ zei:Jazeker, betaal er 20E/gram voor, nou, poeder dan...![]()
max 20
Dan heb je mazzel![]()
Ellesdee zei:TeQ zei:Ellesdee zei:TeQ zei:Frisko zei:MDA hé,niet MDMATeQ zei:Jazeker, betaal er 20E/gram voor, nou, poeder dan...![]()
max 20
Dan heb je mazzel![]()
ligt ook aan de feestjes waar je heen gaat denk ik...
bij hardstyle, techno enz betalen al gauw 20euro voor een halve gram...
TeQ zei:Ellesdee zei:TeQ zei:Ellesdee zei:TeQ zei:Frisko zei:MDA hé,niet MDMATeQ zei:Jazeker, betaal er 20E/gram voor, nou, poeder dan...![]()
max 20
Dan heb je mazzel![]()
ligt ook aan de feestjes waar je heen gaat denk ik...
bij hardstyle, techno enz betalen al gauw 20euro voor een halve gram...
Ah regel dingen altijd van te voren en nooit op een feest. En soms ook gewoon voor een avondje thuis een.
Maar kristallen/ poeder komt in beide gevallen niet van de eerste de beste af. Met zo'n omweg via een kerel die ik ook alleen daarvoor spreek.
TeQ zei:Frisko zei:MDA hé,niet MDMATeQ zei:Jazeker, betaal er 20E/gram voor, nou, poeder dan...![]()
DarkScope zei:TeQ zei:Frisko zei:MDA hé,niet MDMATeQ zei:Jazeker, betaal er 20E/gram voor, nou, poeder dan...![]()
en, hoe is dat? veel beter dan mdma toch?
TeQ zei:DarkScope zei:TeQ zei:Frisko zei:MDA hé,niet MDMATeQ zei:Jazeker, betaal er 20E/gram voor, nou, poeder dan...![]()
en, hoe is dat? veel beter dan mdma toch?
Weet nietHeb het nog steeds niet gehaald haha... maar ik weet dat die gast dat ook verkoopt. Lijkt mij ook een stuk toffer.
Buiten goede feesten om ben ik zowiezo wel uitgekeken op mdma.