MDA of iets anders?

J0rrit

Badass junkie
Ik had pillen gehaald waarvan ik dacht dat het mdma was. Ik had extra 2 maanden gewacht voor weer super veel love-gevoel. We hadden er 2 tegelijk gegooid. Ze begonnen pas na ongeveer 45 min op te komen en het duurde toen nog eens ongeveer een 20 min voordat ze echt insloegen. Maar ze kwamen super hevig op, heviger dan gewone mdma. Je kent wel dat bij het inslaan je ogen zo dicht vallen, bij die was het super moeilijk om ze open te maken. Toen ze insloegen leek t ram of ik tripte en geluiden leken ergens anders van te komen dan ze kwamen, compleet van de kaart. Je werd er een stuk waziger van dan van gewone mdma, maar het leek er wel veel op. Ook kreeg je er niet of nauwelijks energie van. Ook niet of nauwelijks love-feeling ( waarop we zo gehoopt hadden ), en ook niet of nauwelijks die lekkere lulkick van mdma en die rookkick van mdma. Toen ik thuis kwam moest ik heel erg pissen, maar het voelde alsof er een prop in mijn urinebuis zat, waardoor er niks uitkwam.

Verder ( ik weet niet of ik hiermee de enige ben, verder nooit gehoord ) kreeg ik al na 2 pillen hallucinaties, vooral in de vorm van hele mooie felle kleuren van de regenboog om felle witte lichten, en om andere kleur lichten leek het alsof ze zo vervaagde, hetgeen je ziet als een licht snel beweegt, alleen dan toen ze stilstonden. Ook soms van die grote ronde wazen om lichten heen, heel cool. Ook leek ik de hele avond mensen te zien die ik kende, kwam ik dichterbij was het heel iemand anders, terwijl ik van iets verder af echt in die gene het gezicht van een bekende zag. Verder nog meer echt trippy-shit meegemaakt.

Hierdoor dacht ik dat het MDA moet zijn, maar het schijnt dat MDA langer werkt dan mdma. 5 pillen waren na ongeveer 3 uur al afgezwakt naar bijna nuchter.

Verder gaf het ook lekkere euforie zoals mdma, maar wel iets minder en geen love-gevoel. Dus niet dat " ik voel me zo belachelijk gelukkig gevoel " als mdma, iets minder maar gewoon heel lekker. Verder wel gewoon op je kaken bijten, net als mdma. Misschien dat het wel een beetje mdma was met een andere stof/hallucinogeen. Of MDA?

Ik werd af en toe ook wel een beetje misselijk, wat ik NOOIT heb bij mdma, maar we hadden allebei niet gekotst, hetgeen ze vaak zeggen dat je moet doen van mda. Ik was in ieder geval van 3 van die pillen even wazig als na 6 mdma pillen, maar niet dezelfde euforie. Wel even van de kaart maar met minder gelukkigheid, beetje raar. Een andere vriend vond het een beetje zoals alcohol voelen, maar vond ik eigenlijk niet, maar had er ook doorheen gedronken. Aan het eind van de avond zag ik ook alles dubbel ofzo ( maar niet zoals van alcohol maar op een andere/vagere manier, wel na veel pillen ). Ook hallucineerde ik muziek/geluiden of dat mensen me naam riepen ofzo, duidelijk een stuk hallucinerender dan mdma dus. Verder gaf het best een rustig gevoel,pillen om thuis op te spacen.

Herkent iemand deze bijwerkingen soms?, en kan dan raden wat het kan zijn?

Maar geldt de 3 maanden regel dan niet voor deze pillen? omdat we geen love-gevoel kregen en dus wss bijna of geen serotonine vrijkwam?

Qocaïne

Badass junkie
Ik kan er verder geen zinnig antwoord op geven.
Ik zou je ook gewoon aanraden om je pillen te laten testen.. niemand kan je natuurlijk zo vertellen welke stoffen er in je pilletje zaten.

Als je nieuwschierig bent, laat ze dan gewoon testen ^.^

chr776

Experimenterende gebruiker
Hier herken ik wel dingen in ja die ik ook ervaarde op MDA.
Hallucineren op licht objecten bv. (kan al van ene zijn) Het zien van mensen die je leek te herkennen is iets wat ik heel fel van MDA had. Ik stond er dan geregeld ook al mee te babbelen voor ik doorkreeg dat ik ze toch niet kende.

Hoeveel had je nu uiteindelijk op, 3 of 5?
Zou toch wel langer moeten duren eigenlijk dan 3 uren.

Maar die 3 maanden regel geld niet echt op MDA. Ik pakte dat vroeger 3x/week en had dik 4 maand diezelfde pillen, had toen vele weken nodig gehad voor het gevoel begon te minderen en veranderen door gewenning.

J0rrit

Badass junkie
uhm op die avond 9. maar duurde lang voordat ze opkwamen. 45 min tot een uur, dus op een gegeven moment zat er te veel tijd tussen.

baarsjesbewoner

Bewuste gebruiker
9 pillen is echt belachelijk veel... misschien een half jaar wachten en dan rustig 1 a 2 pilletjes nemen zou ik je aanraden!

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
9 pillen is absurd, als ik jou was zou ik voorlopig even rusten.
Ik deed vroegâh ( :rolleyes: ) toen ik nog redelijk onwetend was wel wat meer pillen op een avond, vandaar dat ik nu waarschijnlijk een groot deel van mijn geheugen kwijt ben.

Pas dus op!

Bovenaan