MDA vraagje

Beste drugsforums leden, ik heb een vraagje over mda.

Van een paar vrienden die dat hadden gebruikt zeiden dat je heel blij, knuffelig enzo er van word maar ook dat je alles zegt wat je denkt en dat je daar geen controle over hebt.
Nu is mijn vraag of dat ook zo echt is?
Ik wil namelijk niet bepaalde persoonlijke dingen ineens eruit flappen omdat ik er aan dacht en het niet kon stoppen.

En het gaat hier om [normale?] mda pillen, maar daar heb ik niet echt veel over gevraagd

Alvast bedankt :)

walnootje

Belezen gebruiker
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik nog nooit Mda in zijn puurste vorm heb genomen maar ik weet dat bij een opname van Mdma en zeker als je er bij gaat blowen, Mdma omgezet wordt tot Mda en daar heb ik weer wel ervaring mee.

Het is wel zo dat als je Mdma/Mda neemt dat je sneller persoonlijk wordt. Dat vind ik trouwens wel met meer drugs zo, van alcohol kan je ook emotioneler worden en dingen zeggen waar je later spijt van hebt. Maar naar mijn mening zal je niet in één keer al je persoonlijke dingen eruit floepen. Wel is het zo dat je sneller iemand vertrouwd en het meeste wat je zegt is heel oprecht (op dat moment :tearsofjoy: ) maar nogmaals dat is allemaal op grond van mijn ervaring.

Maar hoe mensen op drugs reageren is heel verschillend, dus het zal ook wel voor een groot deel aan je persoonlijkheid liggen.

greetz, Walnootje :wink:

d1g1tal1s

Belezen gebruiker
Is mda niet die stof waarvan je gaat hallicuneren aan het einde van je pillentripje? vervormde gezichten zien, patroontjes op de muur en dat soort ongein?

walnootje

Belezen gebruiker
d1g1tal1s zei:
Is mda niet die stof waarvan je gaat hallicuneren aan het einde van je pillentripje? vervormde gezichten zien, patroontjes op de muur en dat soort ongein?

Ja, dat klopt omdat over het algemeen Mdma omgezet wordt in Mda als ik het goed heb.

Bamibal55

Newbie
Drugs_vraagje zei:
Beste drugsforums leden, ik heb een vraagje over mda.

Van een paar vrienden die dat hadden gebruikt zeiden dat je heel blij, knuffelig enzo er van word maar ook dat je alles zegt wat je denkt en dat je daar geen controle over hebt.
Nu is mijn vraag of dat ook zo echt is?
Ik wil namelijk niet bepaalde persoonlijke dingen ineens eruit flappen omdat ik er aan dacht en het niet kon stoppen.

En het gaat hier om [normale?] mda pillen, maar daar heb ik niet echt veel over gevraagd

Alvast bedankt :)

Kan wél zeggen dat ik onder invloed van mdma veel heb WILLEN zeggen, maar het niet had gedaan omdat ik rationeel kon denken en besefte dat het niet verstandig was.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik kan me met xtc meestal ook nog redelijk bedenken dat hetgeen wat ik zeg, ik überhaupt alleen maar zeg omdat ik wat op heb. Dus ik realiseer me heel goed dat ik te vaak zeg dat ik van m'n vriendinnetjes hou, maar goed, dat zijn geen dingen om je voor te schamen natuurlijk, en aangezien zij hetzelfde voelen zeg ik het dan ook gewoon. (Of vijfhonderd keer.) Ik heb eigenlijk nooit gehad dat ik dingen zeg die ik niet had willen zeggen, meestal is alles wat je zegt en voelt wel op een bepaald bestaand gevoel gebaseerd. Het komt niet uit de lucht vallen, of zo. Mensen die je toch al aardig vindt, vind je ineens súper aardig, maar mensen die ik stom vind ga ik er vooralsnog niet ineens wel aardig van vinden.
Het enige waarvan ik achteraf soms denk, hmmm nouja, is dat als ik te slijmerig naar mensen doe, haha. Maar het ergste is, in mijn ervaring, gewoon honderd keer zeggen hoe aardig en lief je anderen vindt.. Dat is uiteindelijk niet zó heel erg :P

bietsky

Newbie
Haha dat te slijmerig doen herken ik ook wel van mezelf jah haha en dan gewoon beseffen dat je te slijmerig doet en me dan ontzettend slijmerig verontschuldigen over hoe slijmerig ik doe haha

maarja das mdma he :hearteyes:

harry123

Bewuste gebruiker
Geloof me, de eerste keer ben je veel te druk bezig met vertellen hoe mooi je het vindt dan dat je met je persoonlijke shit bezig bent haha, maak je niet druk, je kan je nog wel inhouden hoor :)

dernael

Bewuste gebruiker
MDA staat nog steeds op mijn to do lijstje, ben het helaas nog nooit tegengekomen.. :P

Dernael. :stoned:

Bovenaan