MDA, waar?

erwin krol

Bewuste gebruiker
Ik schijn dit maar niet tegen het lijf te lopen. Als iemand met 100% zekerheid MDA gehad heeft - dus niet 'ik spacede echt hard, het moet mda geweest zijn' - ben ik wel benieuwd waar dat was ( regio, stad) en hoe de pil eruit zag. DUS niet je dealer ofzo, logisch.
Ik ben heel benieuwd of het nog de ronde doet.

thanks, EK

SpacePack

Belezen gebruiker
het zal heus nog wel in omloop zijn, alleen niet op zo'n grote schaal als mdma. Heb het zelf ook nog nooit gevonden. Misschien een keertje gehad zonder het door te hebben, maar dat lijkt me ook sterk.

SpacePack

Belezen gebruiker
Telefoon zei:
BEN hier naar OOK zo hard op zoek :| ... !!

Ik vind die MDMA hallucinaties zo ENROM gaaf :P :hearteyes:

het zijn mda hallucinaties.
de hallucinaties zijn een gevolg van de mdma die je genomen hebt omdat deze omgezet word naar mda.
mdma hallucinaties bestaan dus niet :P

Dissonant

Bewuste gebruiker
Telefoon zei:
BEN hier naar OOK zo hard op zoek :| ... !!

Ik vind die MDMA hallucinaties zo ENROM gaaf :P :hearteyes:

.

Het is allemaal nog een stuk gekker dan paddo of 2cb-hallucinaties :hearteyes:

Bij paddo's en 2cb kijk je naar je voorwerp/hallucinatie, je ziet dingen vervormen en evolueren. Je kan het nog iet of wat sturen.

Terwijl met mda zie je plots een krokodil voorbij lopen, en pas 5 seconden later denk je van : hmm die krokodil van daarnet midden op de dansvloer, dat kan niet kloppe..WOOW ik ben aan het hallucineren blijkbaar.

Telefoon

Wijs gebruiker
Ja precies

HEERLIJK :P

dat is ZO veel gaver =P dan wat vervormende dingen

hoevel hij Heel veel 2cb je afentoe ook wle iets hebt van

zag ik daar nu iets ..:openmouth:?

erwin krol

Bewuste gebruiker
^Beweren koop ik niets voor/ van :) Meten is weten, als ik ergens mee naar de testservice ga wat mda is volgens beweringen is dat meestal gewoon mdma....

maverick

Belezen gebruiker
Dissonant zei:
Terwijl met mda zie je plots een krokodil voorbij lopen, en pas 5 seconden later denk je van : hmm die krokodil van daarnet midden op de dansvloer, dat kan niet kloppe..WOOW ik ben aan het hallucineren blijkbaar.

haha meetserlijk :P!

masterblaster

Experimenterende gebruiker
of komen 2 van je vrienden terug lopen van het pissen, zie je 2 oude mensen met een hond aankomen lopen snel je kop verbergen en dan komen ze dichterbij zie je je vrieden weer en dan zegge hu waar the fuck is die hond. sta je ook ff voor lul

Fat Freddy's cat

Belezen gebruiker
In 1992 heb ik ooit eens voor 4.000€ Samoeraipillen gekocht. Deze bevatten toen MDA als ik me niet vergis. Daarna nooit meer gezien.

nutsss

Wijs gebruiker
Maar is het dan ook zo dat je ALTIJD zal gaan hallucineren als je MDA neemt? Of is het meer een bijwerking van de MDA?
Geven hogere doseringen ook andere hallucinaties? Put MDA ook iets uit net als serotonine? Werkt het 2 of 3 dagen achter elkaar ook nog?

verder geen vragen :smoke:

Fat Freddy's cat

Belezen gebruiker
Ik heb die zelf nooit echt veel gebruikt want MDMA en MDA elke week nemen blijft natuurlijk voor mafkezen, maar hoe meer je er nam hoe steviger de hallucinaties. Bij een kleine hoeveelheid wordt er niet gehallucineerd bij de meeste mensen. Je kan er alles op doen.

's anderendaags waren ze ook gewoon uitgewerkt als je er normaal op at en sliep...

erwin krol

Bewuste gebruiker
@ nutsss; zoek zelf eerst eens op erowid bij mda, ok? Dan weet je dat er een verschil is tussen de stoffen die meer is dan een lettertje minder:)

Ik hoop nog eens met 100% zekerheid mda in handen te krijgen, bij voorkeur als poeder/kristal. Als er hier nog tips komen graag, ik weet overigens zeker dat ik het binnenkort ga vinden op de stoep :wink: Dan ben ik benieuwd of de 60's lovedrug de 90's lovedrug overtreft....

psilocybine

Bewuste gebruiker
Ik had één enkel keertje gevonden toen ik een avond uitging in gent
Het was geen pil maar in een poeder (of gemake kristal whatever) voor
Het is veel heftiger dan dan mdma, en je voelt je echt VER weg :grin:
zeker een aanrader
de halucinaties vind ik persoonlijk opvlak wel meevallen
wil het wel eens in combi met lsd doen :rolleyes:

zaagmans

Bewuste gebruiker
Fat Freddy's cat zei:
In 1992 heb ik ooit eens voor 4.000€ Samoeraipillen gekocht. Deze bevatten toen MDA als ik me niet vergis. Daarna nooit meer gezien.

Is waar. Kan ik me ook nog herinneren

zaagmans

Bewuste gebruiker
nutsss zei:
Maar is het dan ook zo dat je ALTIJD zal gaan hallucineren als je MDA neemt? Of is het meer een bijwerking van de MDA?
Geven hogere doseringen ook andere hallucinaties? Put MDA ook iets uit net als serotonine? Werkt het 2 of 3 dagen achter elkaar ook nog?

Nee hoor. Het is slechts licht hallucineren. Het is een MDMA achtige werking met een wat meer spacerig gehalte. De kleuren worden wat anders feller, maar de hallucinatie is niet zo heftig. Zeker niet zoals iemand hier eerder noemt zoals bij 2CB of paddo's. Je ziet het inderdaad nu niet meer zo veel.

Telefoon

Wijs gebruiker
zaagmans zei:
nutsss zei:

Nee hoor. Het is slechts licht hallucineren. Het is een MDMA achtige werking met een wat meer spacerig gehalte. De kleuren worden wat anders feller, maar de hallucinatie is niet zo heftig. Zeker niet zoals iemand hier eerder noemt zoals bij 2CB of paddo's. Je ziet het inderdaad nu niet meer zo veel.

Ik zag mensen lopen die er niet waren ik probeerde mensen te KNUFFELEN die er neit waren! ik vind die hallucitaties te vet !

zaagmans

Bewuste gebruiker
flashkop zei:
Kan je mdma-kristal niet omzetten in mda, mdma heb ik namelijk wel genoeg voor handen :mrgreen:

@ telefoon: 1 gram MDMA is wel erg veel

@ Flashkop: Ja, je kunt MDA uit MDMA synthetiseren, Overigens onstaat er ook soms wel wat MDA als je MDMA synthetiseert

flashkop

Bewuste gebruiker
Hoe je mdma moet synthetiseren ken ik al bijna van buiten :mrgreen:
Leg me eens even uit hoe je mdma dan terug omzet in mda, ik weet dat je normaal gezien bij de meeste mdma syntheses eerst op mda uitkomt, dat je dan omzet naar mdma maar ik wil trug en hoe moet dat dan???

erwin krol

Bewuste gebruiker
Lijkt me een puik idee als er dan maar wat rondgaat :wink: Vanwege verlies van product is eerder stoppen met synthetiseren ipv terugzetten sneller en makkelijker..
Een google search levert me niets op, evt een chemistryforum afspeuren. Je zal dan wel een b-tje geplaagd worden, die chemo's zijn niet zo lief :)

Devvas

Newbie
Adrenochroom zei:
knots zei:
Lust er ook wel een paar :)

2x gedaan, en zo`n lekkere space gehad :)

Leuker dan MDMA? Of niet echt te vergelijken?

Het is best wel te vergelijken. Het is bijna hetzelfde als MDMA maar dan heb je misschien iets minder nodig om vaag te worden en je gaat erbij hallicuneren.

Ik heb ooit roze/rode pilletjes gehad uit de omgeving Venlo. er stond een liggend vrouwtje ingedrukt.

Het hallicuneren is echt geweldig :mrgreen: we zaten in een soort park zonder verlichting en ik heb echt de raarste dingen gezien. En ik was niet de enige!
vooral electrischiteitsmasten. je ziet ze echt staan terwijl je weet dat je hallicuneert, na een tijdje raak je er zelfs aan gewend en kijk je er niet meer van op :grin: het grappige is ook dat bijna iedereen ze zag staan, net zoals bankjes, hekjes en mensen die je in je ooghoeken ziet lopen.

De raarste hallicunatie die heb gehad was dat 2 mensen op een bankje zaten te knuffelen. op ten duur zie ik een babytje op iemands rug. Ik liep ernaar toe om te vertellen wat ik had gezien. Bleek het gewoon een scooter te zijn. echt geweldig :mrgreen:

DjTrips

Bewuste gebruiker
Devvas zei:
Adrenochroom zei:
knots zei:

Het is best wel te vergelijken. Het is bijna hetzelfde als MDMA maar dan heb je misschien iets minder nodig om vaag te worden en je gaat erbij hallicuneren.

Ik heb ooit roze/rode pilletjes gehad uit de omgeving Venlo. er stond een liggend vrouwtje ingedrukt.

Het hallicuneren is echt geweldig :mrgreen: we zaten in een soort park zonder verlichting en ik heb echt de raarste dingen gezien. En ik was niet de enige!
vooral electrischiteitsmasten. je ziet ze echt staan terwijl je weet dat je hallicuneert, na een tijdje raak je er zelfs aan gewend en kijk je er niet meer van op :grin: het grappige is ook dat bijna iedereen ze zag staan, net zoals bankjes, hekjes en mensen die je in je ooghoeken ziet lopen.

De raarste hallicunatie die heb gehad was dat 2 mensen op een bankje zaten te knuffelen. op ten duur zie ik een babytje op iemands rug. Ik liep ernaar toe om te vertellen wat ik had gezien. Bleek het gewoon een scooter te zijn. echt geweldig :mrgreen:

hallucineren IS geweldig :stoned: :smoke:

DreamWeaver

Badass junkie
DjTrips zei:
Devvas zei:
Adrenochroom zei:
knots zei:

hallucineren IS geweldig :stoned: :smoke:

Die roze vrouwtjes zijn gewoon afgeladen met mdma, een van de sterkste pillen die ik gehad heb. Begon zelf ook redelijk te spacen na een aantal stuks op Ground Zero :hearteyes:

Bovenaan