MDAI

zaagmans

Bewuste gebruiker
Gisteren heb ik en m'n maat MDAI geprobeerd. Nu is het niet helemaal eerlijk verlopen, want we hebben eerst een cap met 180mg 4FA gedaan, maar daarna dus 250MG MDAI. En ik moet zeggen, ik was positief verrast. een heerlijke space. Een beetje zelfde opkomst als MDMA, maar dan niet de oppeppende effecten, for whatever that means, want ik heb nooit oppeppende effecten bij MDMA, ik wordt er eerder gaar van. Verder was er waardering van de muziek en ik had zelfs wat hallucinaties

Maarrrrr MDAI ga ik zeker nog een keer proberen. De effecten hielden ook vrij lang aan. M'n maat die eerst 2x 4FA had gedaan had daarna die MDAI cap genomen en had exact dezelfde ervaring. Een soort rust, relaxtheid, space en waardering.

Overigens was ik gisteren weer verrast door mijn favo drug 4FA. Waar ik de vorige 2 keren een redelijk effect had, leek het gisteren veel sterker te werken.Reden zou kunnen zijn dat ik 2 dagen slecht geslapen had en ontzettend moe was.

Maar al met al is mijn MDAI experiment geslaagd. Tip is wel om dus te doseren in een hoge dosis van 250mg. Ook denk (en lees) ik dat MDAI op zichzelf niet heel interessant is, maar juist wel in combinatie met andere middelen.

Next: 4MEC of 4P

Bovenaan