MDEA + Ketamine

berten

Belezen gebruiker
Hoi mede DF'ers

Heb kristal gehaald met de zoete hoop dat het MDMA ging zijn maar de test resultaten blijken MDEA + Ketamine te zijn. Het zijn helder witte kristallen en het rook en smaakte hetzelfde als MDMA dus ik dacht dat het "the real deal" was maar blijkbaar toch niet. Zijn er mensen hier die ervaring hebben met MDEA of met de combo MDEA + Ketamine ? Ik heb al wat opgezocht over MDEA maar een gebruikerservaring zou me toch wat meer duidelijkheid geven...

Biertje

Bewuste gebruiker
doe mij maar wat van die kristallen, lijkt me wel lachen om dit ns te proberen :hearteyes:
Maar uhh hebben ze geen toevoeging gegeven over de percentages en hoeveel er van wat in zit?

Axxess

Bewuste gebruiker
MDEA; Bijna hetzelfde gevoel als MDMA geen euforie/love/zin om te dansen gevoel... ook kreeg ik bij hogere doseringen eerder hallucinaties.

ShootingStar

Experimenterende gebruiker
Haha inderdaad. Het schijnt echter dat MDEA wat meer energie geeft dan MDMA, een wat speedy' er effect. Daarentegen zijn de empathische gevoelens wat minder.

Ik heb heb zelf geen ervaring met MDEA en ook niet met ketamine. Wel een rare combinatie om als MDMA te verkopen, maar misschien is het wel grappig om een keertje thuis te proberen. Lijkt het me echter wel handig als je iets meer weet over de verhoudingen, anders moet je ondoenlijk voorzichtig gaan bijdoseren.

Wat als je het niet had laten testen en je staat op een dikke party in de veronderstelling lekker aan de M te gaan. Een beste surprise had dat kunnen zijn :)

Axxess

Bewuste gebruiker
Nathaniel zei:
Axxess zei:
MDEA; Bijna hetzelfde gevoel als MDMA geen euforie/love/zin om te dansen gevoel

Waarin lijkt het dan wel op mdma :confused:
Het opkomende gevoel, maar dan altijd zonder piek... het scheef kijken. liever space uit je plaat naar dingen kijken dan actief meedoen.

Haha inderdaad. Het schijnt echter dat MDEA wat meer energie geeft dan MDMA, een wat speedy' er effect. Daarentegen zijn de empathische gevoelens wat minder.
Ook dat wel een beetje maar het speey effect is niet zoals met andere afmetamine'... kon hier ook prima op slapen, ook bij doseringen waarvan ik met speed/afm. nachten niet kan slapen.

Bovenaan