mdma+2c-b: geen effect

reverb

Bewuste gebruiker
Ik heb afgelopen weekend zo ongeveer 140mg mdma en 26 mg 2c-b (capsule en zelf afgewogen) gehad. Ik weeg 67kg. Ik heb de 2c-b een half uur na de mdma piek ingenomen. De setting was een fraai electronica festival. Laatste keer mdma: 2 maanden geleden. Tot zover de statistieken.

Ik heb 2c-b een keer eerder gehad (20 mg), van dezelfde batch als deze nacht en dat voelde erg prettig, maar de setting was thuis. Nu dacht ik, na wat speurwerk, ik gebruik 2c-b als verlenging en aanvulling op het mdma gevoel. De mdma werkte lekker, heerlijk gedanst en gekletst, erg leuk publiek. Maar die 2c-b laat maar op zich wachten, ik weet dat het een uur kan duren voor dit gaat werken en dat 2c-b heel langzaam op komt. Maar na 2 uur, niets noemenswaardig extra's gevoeld. Ook na 3 uur niet. Zeker geen visuals, geen overgevoelig lichaam of een ander gevoel. Niets.

Hoe kan dit? Kun je niets voelen doordat je zo druk bent met de muziek, dansen, etc (geen focus)? Te moe? Ben ik een ongevoelig type :wink: Ik had hoge verwachtingen, maar dit had geen zin.

Iemand ervaringen met deze combi en setting?

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Heb je de pil laten testen? 26mg is een behoorlijke dosis voor 2-CB, ik zag bijna niets anders dan visuals meer met die dosis :P

Vooral icm MDMA zou het goed moeten werken, klinkt dus als een fake pilletje aangezien je de vorige keer wel wat voelde van 20mg..

reverb

Bewuste gebruiker
Ja, een logische verklaring zou zijn, dat de poeder, verkocht als 2c-b, geen werkzame stof bevat (fake is).

Maar helaas klopt dat niet, de beide keren dat ik 2c-b heb gehad, komen uit hetzelfde zakje. Het waren dus geen pillen, ik heb de poeder zelf afgemeten en in de capsule gedaan. De eerste keer, een dosis van 20mg, was fraai, lekker, geen visuals. De tweede keer een hogere dosis, maar met geen noemenswaardig effect. Het enige verschil is de setting en de mdma. Maar ja, zoals je zegt, het zou juist goed moeten werken met mdma.

Ik denk niet dat ik de tweede keer verkeerd heb afgewogen.

De poeder is niet getest, maar ik vertrouw (nog altijd) de bron.

Zal het expirement nog eens moeten gaan herhalen :wink:

Lolip

Newbie
Wanneer was je laatste keer 2C-B dan?
Het bouwt al erg snel een grens op zoals coke had ik vernomen.
Heb dit ook al meegemaakt met 2C-B dat get uiteindelijk niets deed.
Daarom wacht ik nu steeds een week of 2 voor ik opnieuw 2C-B doe.

reverb

Bewuste gebruiker
Lolip zei:
Wanneer was je laatste keer 2C-B dan?

Dan moet ik diep graven, ik weet het niet meer zo zeker. Ik denk dat er 2-3 weken tussen heeft gezeten.

Eerlijk gezegd heb ik geen idee, hoe snel je gewend raakt aan 2c-b. :flushed: Zou, de eerste keer de beste keer zijn?

Bovenaan