• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

mdma+alprozelam ✌

Ik ben nieuw hier dus weet nog niet zoveel van deze site..
Mr soit,ik zal jullie vertellen van de trip van mijn leven.
Ik met een vriend hadden een avondje je gepland voor eens in de mdma te vliegen :beer:
We hadden 1 gram per persoon,en 5alprozelammekes van 2mg,rustig thuis ouders waren weg dus no stress.
22.00 :We begonnen aan ons eerste glas ong 1/4
22:15:we beginnen het lichtjes te merken,dus we besloten nog maar een glas te maken.Zo gezegd zo gedaan maar we kapten de brokjes vanuit ons zakje in het glas..en ja perongeluk zo goed als alles in het glas gekapt dus ja geen andere optie dan het op te drinken he haha :grin:
22:40 oooow alletwee zo van het padje alst maar zijn.kan geen tijdsbesef nietmeer alles vervormd :rock: men vriend heeft paar keer :kots:
rond 1 u waren was het aant minderen maar nog altij vrij stevig.
en men vriend besloot om 1 alpro te steken dus ik ook natuurlijk :tongueout:
1:45 ow halucinaties de kamer dat opstijgt alles kwam tot leven gewoon niet te beschrijven.
na dit weet ik niieeets meer. :confused:

Khoop dat dit goed leest :)
Zeker een aanrader MAAR hou het bij 1 keer het is echt niet gezond vr je hart
Gr den Herman

Fool

Badass junkie
Dát is echt véél te veel. Het is niet alleen slecht voor je hart, maar nog veel slechter voor je hersenen en je serotoninehuishouding.

Verder is dit ook niet echt een tripreport, maar meer een mededeling van hoeveel je in je mikkie gooit.

MusicIsLife

Wijs gebruiker
1 gram pp?!?! Holy shit, dan kan je me toch mooi op de EHBO terugvinden denk ik

En idd niet echt een mooi trip report

r0mmelp0t

Belezen gebruiker
jezus mensen zijn niet goed wijs....
heb wel een verhaal van jongens gehoord die 3 dagen achterelkaar naar awakenings gingen en in totaal 6 gram mdma en 5 gram pep erdoorheen hadden gejaagd...

Bovenaan