herman verket
Newbie
Ik ben nieuw hier dus weet nog niet zoveel van deze site..
Mr soit,ik zal jullie vertellen van de trip van mijn leven.
Ik met een vriend hadden een avondje je gepland voor eens in de mdma te vliegen
We hadden 1 gram per persoon,en 5alprozelammekes van 2mg,rustig thuis ouders waren weg dus no stress.
22.00 :We begonnen aan ons eerste glas ong 1/4
22:15:we beginnen het lichtjes te merken,dus we besloten nog maar een glas te maken.Zo gezegd zo gedaan maar we kapten de brokjes vanuit ons zakje in het glas..en ja perongeluk zo goed als alles in het glas gekapt dus ja geen andere optie dan het op te drinken he haha
22:40 oooow alletwee zo van het padje alst maar zijn.kan geen tijdsbesef nietmeer alles vervormd
men vriend heeft paar keer
rond 1 u waren was het aant minderen maar nog altij vrij stevig.
en men vriend besloot om 1 alpro te steken dus ik ook natuurlijk
1:45 ow halucinaties de kamer dat opstijgt alles kwam tot leven gewoon niet te beschrijven.
na dit weet ik niieeets meer.
Khoop dat dit goed leest
Zeker een aanrader MAAR hou het bij 1 keer het is echt niet gezond vr je hart
Gr den Herman
Mr soit,ik zal jullie vertellen van de trip van mijn leven.
Ik met een vriend hadden een avondje je gepland voor eens in de mdma te vliegen
We hadden 1 gram per persoon,en 5alprozelammekes van 2mg,rustig thuis ouders waren weg dus no stress.
22.00 :We begonnen aan ons eerste glas ong 1/4
22:15:we beginnen het lichtjes te merken,dus we besloten nog maar een glas te maken.Zo gezegd zo gedaan maar we kapten de brokjes vanuit ons zakje in het glas..en ja perongeluk zo goed als alles in het glas gekapt dus ja geen andere optie dan het op te drinken he haha
22:40 oooow alletwee zo van het padje alst maar zijn.kan geen tijdsbesef nietmeer alles vervormd
men vriend heeft paar keer
rond 1 u waren was het aant minderen maar nog altij vrij stevig.
en men vriend besloot om 1 alpro te steken dus ik ook natuurlijk
1:45 ow halucinaties de kamer dat opstijgt alles kwam tot leven gewoon niet te beschrijven.
na dit weet ik niieeets meer.
Khoop dat dit goed leest
Zeker een aanrader MAAR hou het bij 1 keer het is echt niet gezond vr je hart
Gr den Herman