MDMA & Benzodiazepines?N

Angramar Temenos

Badass junkie
Nu heb ik nogal een probleem, ik heb chronische hyperventilatie sinds een paar weken, dit komt door spanning, stress & angst; Ik heb hier benzo's voor voor als het nodig is, en die doen ook hun werk goed. Ik heb het niet altijd nodig, maar ik ga absoluut niet m'n feestjes laten verpesten door een gevoel alsof ik stik.

Nu wou ik vragen, vallen benzo's te combineren met MDMA? Dan heb ik het vooral over angstdempers als oxazepam. Is dit gevaarlijk, of heft het elkaars werking op? Of misschien versterkt het elkaar juist? Kan ik dit doen?

TrippyShit

Badass junkie
Ik snap jou niet he. Jij bent echt het voorbeeld van een dwaas jij. Je bent psychotisch, angstig al die shit en dan blijf je drugs gebruiken en kom je hier vragen stellen hoe of wat. Een blinde kan beter niet gaan autorijden, iemand die psychotisch is kan beter geen drugs gebruiken..

Oom Klaas

Badass junkie
Als hij het toch wilt proberen, ook al weet hij dat het niet zonder risico's is, dan kan hij zich beter zo goed mogelijk laten informeren en research doen om de schade zo veel mogelijk te beperken.

Angramar Temenos

Badass junkie
Ik ben al tijden niet echt psychotisch.. Ik ben psychotisch geweest, klopt.. Ik heb last van spanning vooral nu, enorme spanning en extreme paranoia voor politie, overheid, etc. Die spanning gaat gewoon om niks, heb gewoon random een brok in m'n keel, niet genoeg lucht, angst om te stikken, etc.

tomz0r

Badass junkie
Als je zo'n paniekaanval krijg onder invloed van LSD kan ik je vertellen dat je daar nooit meer bovenop komt.
En wees blij dat je psychose weg is, roep hem niet weer op met middelen.

Ontopic: Goed voor je lijkt het me niet aangezien die middelen lichamelijk nogal tegengesteld werken. Het is bewezen dat zoiets zeer slecht is voor je hart. Ook lijkt me het effect niet echt prettig. Je zult er loomheid van krijgen.
Je overleeft het wel. Maar of het goed voor je is...

Angramar Temenos

Badass junkie
tomz0r zei:
Als je zo'n paniekaanval krijg onder invloed van LSD kan ik je vertellen dat je daar nooit meer bovenop komt.
En wees blij dat je psychose weg is, roep hem niet weer op met middelen.

Ontopic: Goed voor je lijkt het me niet aangezien die middelen lichamelijk nogal tegengesteld werken. Het is bewezen dat zoiets zeer slecht is voor je hart. Ook lijkt me het effect niet echt prettig. Je zult er loomheid van krijgen.
Je overleeft het wel. Maar of het goed voor je is...

Die paniekaanval heb ik dus dit weekend tijdens LSD + Ketamine gehad. Duurde ongeveeer een kwartier, en het was echt *niet* tof. Ik ga ook niet meer trippen tot m'n hyperventilatie over is.

Angramar Temenos

Badass junkie
Er komt nog wel een tripreport van, de rest van de trip was wel erg leuk. Tot de hyperventilatie over is ga ik niet trippen in elk geval.

Intoxication

Bewuste gebruiker
sowieso al niet slim van die lsd, dat was al af te raden, achja jij moet het weten met die mdma maar ik vrees niet normaal ongezond, zo kort bij je lsd trip al mdma gebruike en dan nog benzo's naaaah :(

Sarori

Bewuste gebruiker
ExceptionalInsight zei:
Relativeren is je antwoord, angst bestaat niet.
Ja precies, maar of AT daar nu wat mee opschiet?

AT, sorry dat ik het zeg, maar waar ben je nu mee bezig?
Waarom kun je niet licht hyperventilerend omdat je dat gedempt hebt met een benzo'tje naar een feestje waar je gewoon eens geen drugs gebruikt en lekker een spa'tje drinkt? Ik zie werkelijk niet in dat je in jouw toestand ook nog eens MDMA wil nemen. Als ik je vader was, had ik je een draai om je oren gegeven! En een goeie ook!

Denk eens goed na, adem tien keer rustig diep in en uit en kijk dan zelf even wat verstandig is in jouw "geval". Wedden dat je zelf op het goede antwoord komt?

Angramar Temenos

Badass junkie
Intoxication zei:
sowieso al niet slim van die lsd, dat was al af te raden, achja jij moet het weten met die mdma maar ik vrees niet normaal ongezond, zo kort bij je lsd trip al mdma gebruike en dan nog benzo's naaaah :(

Ik heb geen benzo's en MDMA in m'n lsdtrip gebruikt :confused:. Benzo's in een LSDtrip dempen de hele trip, dus dat zou tyfus zonde zijn.. Ik vraag me puur af of een lage dosis benzo's (genoeg om niet te hyperventileren, geen recreatieve dosis, ik vind de recreatieve waarde van benzo's te verwaarlozen) bijvoorbeeld m'n hart of zo naar de tyfus helpt..

honingolie

Bewuste gebruiker
Hoe vaak heb je nu al niet beweerd voorlopig niet te trippen of eventjes geen drugs te gebruiken..? Werk aan je leven, aan je sociale ontwikkeling in plaats van drugs te misbruiken en op internet om aandacht te schreeuwen.

Sarori

Bewuste gebruiker
Benzo's op zich helpen je hart niet naar de tyfus. Dat zijn downers, die gooien je systeem plat, dus je lijf draait gewoon een tandje lager, zeg maar op de relax-stand.

Als je er dan een upper tegenaan gooit (MDMA) dan krijgt je hart het zwaar te verduren.
Je lijf "weet" niet meer wat het moet doen, want krijgt van beide middelen tegengestelde signalen.

Ik dacht dat jij dit als vast DF-lid wel zou weten, dus bij dezen mijn virtuele draai om je oren :angry: , want die tien keer diep in en uitademen hebben je kennelijk niet geholpen.

Intoxication

Bewuste gebruiker
Angramar Temenos zei:
Intoxication zei:

Ik heb geen benzo's en MDMA in m'n lsdtrip gebruikt :confused:. Benzo's in een LSDtrip dempen de hele trip, dus dat zou tyfus zonde zijn.. Ik vraag me puur af of een lage dosis benzo's (genoeg om niet te hyperventileren, geen recreatieve dosis, ik vind de recreatieve waarde van benzo's te verwaarlozen) bijvoorbeeld m'n hart of zo naar de tyfus helpt..
khad over de benzo + mdma :wink:

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Waarom ga je niet langs een psycholoog? hij is de persoon bij uitstek die je kan helpen met je angsten en dan kan je er tenminste vanaf komen. Met het gebruik van benzo's ben je maar even van je angst/ stress etc af.

Kies voor de lange termijn ipv de korte termijn. :wink:

Angramar Temenos

Badass junkie
Petrovic zei:
Waarom ga je niet langs een psycholoog? hij is de persoon bij uitstek die je kan helpen met je angsten en dan kan je er tenminste vanaf komen. Met het gebruik van benzo's ben je maar even van je angst/ stress etc af.

Kies voor de lange termijn ipv de korte termijn. :wink:

Ik zit al 4 jaar bij een psycholoog.

TrippyShit

Badass junkie
En die raad je zeker flink aan om lekker van de lsd te snoepen:wink: Lalaland opzoeken, das de beste oplossing als je psychotisch (aangelegd) bent :wave:

paulXTC

Bewuste gebruiker
Ik had altijd wel respect voor AT en las zijn verhalen met veel plezier maar dit slaat alles.......
:confused: , Mijn advies voor AT is, neem wat vrije tijd van de drugs. Ik had al gelezen dat je gestopt was met blowen, dat is goed, durf nu ook die volgende stap te zetten en dan komt alles wel weer op zijn plaats

TrippyShit

Badass junkie
Maar dat doetie niet :wink: Want dan kan hij hier niet meer die 'wijze psychonaut' uithangen om vriendjes te vinden/maken. Zielig menneke :tearsofjoy:

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Best raar dat ze je benzo's geven en geen AD. die kunnen je tenminste continue helpen mbt angst. Al eens langs een psychiater geweest?

Angramar Temenos

Badass junkie
Petrovic zei:
Best raar dat ze je benzo's geven en geen AD. die kunnen je tenminste continue helpen mbt angst. Al eens langs een psychiater geweest?

Omdat ik dat niet wil, ik weiger alles te slikken waar ik constant effect door heb. Ik heb seroxat en citalopram gehad, en ik word er naar door en m'n denkprocessen worden erdoor verkracht heb ik het idee. Niet dat ik dat van benzo's minder heb, maar die hoef ik alleen maar nemen als het nodig is; Paniek en hyperventilatie heb ik niet constant of in een grote mate, maar als het ondoenlijk is en ik moet bijv. werken kan ik daar oxazepam voor pakken.

TrippyShit

Badass junkie
Angramar Temenos zei:
Petrovic zei:

m'n denkprocessen worden erdoor verkracht heb ik het idee.
En van psychotisch lsd nemen niet natuurlijk :tearsofjoy: Worden ze niet juist realistischer met die AD?

henkie84

Bewuste gebruiker
Als je écht zekerheid wilt hebben of dit te combineren valt zul je je huisarts moeten vragen. Alleen iets zegt me dat je dat niet doet.

tomz0r

Badass junkie
henkie84 zei:
Als je écht zekerheid wilt hebben of dit te combineren valt zul je je huisarts moeten vragen. Alleen iets zegt me dat je dat niet doet.

Hij durft niet naar de huisarts. Hij is para dat de politie hem afluistert. :stoned:

Angramar Temenos

Badass junkie
Het was natuurlijk de vraag hoe lang het zou duren voor de kleutercrew de thread komt derailen.

Ik vraag me meer af, heeft iemand hier er ervaring mee?

De Sjeik

Bewuste gebruiker

MDMA + Benzo's? Yeah. Ik heb een keer een 50 mg Oxazepam gedropped, en daarna een pilletje. Ik werd er natuurlijk erg vaag van aangezien het elkaars tegenpolen zijn qua effect, maar zover ik me kan herinneren was er geen sprake van nare bijwerkingen. Vooral gezien de relatief lage dosis Oxazepam die je gebruikt tegen de hyperventilatie lijkt het me niet dat het erg veel kwader kan in combinatie met MDMA. Blijft natuurlijk niet echt gezond maargoed.

Sarori

Bewuste gebruiker
Ik heb er geen ervaring mee en wel om de bovengenoemde reden...nooit uppers met downers combineren, want de effecten zijn niet bekend en kunnen risicoverhogend zijn.

Waarom wil je het persé weten? vraag ik mij af. Combinaties als die jij noemt werken in ieder lijf anders en het kan (hoeft dus niet) gevaarlijk zijn. Bij De Sjeik viel het wel mee, hoewel hij wel behoorlijk vaag werd, als ik het goed lees.

Als jij het nu eens gewoon doet en het valt jou wel mee, ga je dan aan iedereen hier op het forum uitleggen dat het zo'n fijne combi is?

tomz0r

Badass junkie
Angramar Temenos zei:
Het was natuurlijk de vraag hoe lang het zou duren voor de kleutercrew de thread komt derailen.

Ik kan echt niet tegen dat soort wijsneuzerige kloteopmerkingen terwijl dit hele topic al belachelijk is.

Angramar Temenos

Badass junkie
De 10 mg oxazepam die ik bij hyperventilatieaanvallen gebruik merk ik nauwelijks geestelijk.. De 50 mg's die ik vroeger had voor angstaanvallen zijn natuurlijk een ander verhaal. Hoogstens dat ik er licht slaperig van word, zelfs dat niet eens. Het is meer iets, stel dat ik ademnood krijg terwijl ik zit te spacen op de MDMA, of het dan veilig is om die oxazepam erin te gooien.

Angramar Temenos

Badass junkie
Ik was niet van plan om het recreatief door elkaar te gebruiken, laat dat duidelijk zijn.. ik vind benzo's niet eens recreatief te gebruiken, ik vind het effect gewoon niet lekker, ik heb ze van de dokter als medicijn, en zo gebruik ik ze ook. Enige reden dat ik ze zou gebruiken buiten de reden waarvoor ik ze krijg is een bad trip afkappen, als het zo erg wordt dat ik dreig te flippen en mezelf serieus iets aan zou doen.

Bovenaan