Mdma caps en XTC

BorisDude

Newbie
Hoy allemaal, binnenkort is er een feestje en heb hier nog een blauwe ying yang en mdma poeder.

Vorige maand heb ik de laatste keer gebruikt, omdat ik zeker wil preloaden voor dat ene vette feestje! Toen heb ik een halve BYY gebruikt, maar voelde er niet zo veel van, na 1u maar het andere halfje en ook hier voelde ik niets. Nu zou ik eens een hele BYY willen proberen voor dat feestje, dus voordat ik binnenga een BYY droppen. Het duurt zeer lang voordat een BYY inslaat, het feestje begint om 21u dus dan moet ie om 22u beginnen in te slaan.

Maar omdat het feestje 9u duurt heb ik niet voldoende aan 1 byy, heb ook nog een aantal caps met Mdma poeder (120mg per cap 80%). Zelf weeg ik 74kg.

Mijn vragen zijn:

- kan ik een blauwe ying yang combineren met een mdma cap?

- Een cap slaat bij mij heel snel in (na 20 a 30min) maar de effecten duren niet zo gek lang, 1u30 max. Iemand een idee hoe ik de effecten van een cap langer kan laten duren?

- Inname van de BYY om 21u, inslag om 22u, werking tot max 1u, dan cap nemen, inslag cap om 1u30 tot 2u a 2u30 met einde om 3u... Dan heb ik nog 3uur te gaan wat zou ik dan doen? Niets meer nemen? Een halve cap? Een hele cap? Of kan ik een cap langer laten werken (zie vraag hierboven)?

Groetjes en alvast bedankt!

peter pan

Experimenterende gebruiker
Hoi Boris

Weet je hoeveel mg MDMA er in die BYY pillen zit? Zonder die info is het lastig antwoord geven op je vraag.
Wat ik wel mee kan geven is dat wanneer je telkens zo hoog bij doseer het niet meer echt haalbaar is om het geluksgevoel weer terug te krijgen omdat je serotonine vrijwel op is na 140 mg+ MDMA. (schatting is nog deels afhankelijk van je gewicht)

Dus wat lager doseren de eerste inname is raadzaam om het geluksgevoel te verlengen over de hele avond. Meestal pak ik de eerste inname ongeveer 70 mg MDMA.
Vervolgens doseer ik elk uur een halfje bij (+- 35mg MDMA)
Wanneer ik dan bij de 180 mg aanbeland en mijn serotonine op is ben ik een uur of 4 a 5 later.

Wat hierna gebeurt als je gaat bijdoseren is dat je alleenmaar het pep effect nog voelt van de MDMA wat natuurlijk zonde is van het spul. (in mijn beleving :wink:)

Veel plezier!

Dopezilla

Badass junkie
Aangezien de blauwe ying yangs hoogstwaarschijnlijk ook gewoon mdma bevatten (heb je ze getest?) kan dat sowieso prima gecombineerd worden met nog meer mdma. Tot op zekere hoogte natuurlijk, je wilt niet kwijlend in een hoekje zitten.

Ik zou beginnen met een mdma cap, en dan om de twee uur een halve ying yang bijpakken, zodat je lekker blijft pieken. Je kan ook die caps bijpakken, maar als je al waus bent kan je van 120mg wel héél vaag worden. Je kan de caps openen en de helft ervan pakken, en de andere helft uitdelen als je wilt, of het gewoon in één keer klappen en lekker vaag worden.

Ik zou echter voor een grote begindosis gaan, en dan steeds ongeveer de helft daarvan bijpakken tot het einde, dat is mijn favoriete manier, waardoor ik vrijwel het hele feest blijf pieken.

Olle

BorisDude

Newbie
De Byy zijn getest op 130-140mg (pillreports)

@ Dopezilla: je zegt starten met een hoge begin dosis, is het dan niet beter om te starten met een Byy(140mg)? Deze een tijdje geven om in te werken en als ie aan het pieken is, net voor/na de piek een cap van 120mg? of een halve cap?

@ peter: dat is het juist, als ik te laag doseer dan voel ik de eerste niet, van een halve Byy voelde ik dus niets, een hele heb ik nog niet gedaan. Een cap van 120mg dus eigenlijk 99mg puur voel ik wel, maar hij piekt niet zo lang, na 1u30 ben ik al terug 'nuchter'. Het feestje duurt 9uur en zou dus een optimale spreiding willen zonder een te hard speedy effect.

Thanks

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Houd er wel rekening mee dat niet iedere blauwe ying yang dezelfde is en dat je er dus niet van uit kan gaan dat die van jou hetzelfde zijn als die op pillreports! Beter laat je je pillen altijd zelf nog testen, wil je helemaal zeker zijn van wat je slikt....

peter pan

BorisDude zei:
@ peter: dat is het juist, als ik te laag doseer dan voel ik de eerste niet, van een halve Byy voelde ik dus niets, een hele heb ik nog niet gedaan. Een cap van 120mg dus eigenlijk 99mg puur voel ik wel, maar hij piekt niet zo lang, na 1u30 ben ik al terug 'nuchter'. Het feestje duurt 9uur en zou dus een optimale spreiding willen zonder een te hard speedy effect.

Hoeveel weeg je dan zelf. En gebruik je vaak (als in elke week)
Ik zelf weeg +- 70kg en merk een pil van 70MG MDMA wel degelijk. Ik neem wel maar ongeveer 4 keer per jaar MDMA.

Halfjes bijdoseren (halfje=30 a 40mg) kort na de piek (dus max een uur na de piek van de eerste inname en vervolgens elk uur na elk halfje) geeft bij mij een goede verlenging van het love gevoel. Maar je bereikt hoe dan na +- 180mg MDMA een einde van je geluksgevoel.

Maar aangezien jij minder van je MDMA merkt kun je ook mijn "strategie" :P toepassen maar dan de doseringen wat verhogen met bijvoorbeeld 1,5x of 2x wat ik heb neergezet. Maar het consequent elk uur bijdoseren is vrij essentieel merk ik bij mezelf.

Je kunt je love gevoel ook nog verlengen met GHB mocht je het nog niet weten. Moet je wel extra oppassen met doseren!!!

succes ermee!

BorisDude

Newbie
peter pan zei:
BorisDude zei:

Hoeveel weeg je dan zelf. En gebruik je vaak (als in elke week)
Ik zelf weeg +- 70kg en merk een pil van 70MG MDMA wel degelijk. Ik neem wel maar ongeveer 4 keer per jaar MDMA.

Halfjes bijdoseren (halfje=30 a 40mg) kort na de piek (dus max een uur na de piek van de eerste inname en vervolgens elk uur na elk halfje) geeft bij mij een goede verlenging van het love gevoel. Maar je bereikt hoe dan na +- 180mg MDMA een einde van je geluksgevoel.

9 uur liefzalig op het feest rondlopen wordt vrij lastig dus.
GHB kan je ook weer naar dat geluksniveau brengen als je dat oke vind. Dan kun je het na die 4 a 5 uur nog wel rekken tot het einde.

succes ermee!

Zelf weeg ik 74kg, ik gebruikte om de maand wel een keertje xtc, maar nu is het 2 maanden geleden. Dus als ik een hele byy neem, als ie piekt, dan een halfje nemen (max 1u na eerste inname)? Dus het kan geen kwaad als ik volop aan het spacen ben en ik een halfje neem terwijl ik nog steeds goed aan het gaan ben? Ga ik door dat halfje niet nog harder spacen? Heb schrik om out te gaan :confused:

Sommige slikken toch meer dan 1 pil op een avond en zitten toch meer dan 180mg? Als ik een byy neem en een cap zit ik al over de 200mg :confused:

9u hoeft voor mij niet in liefzaligheid te zijn , maar gewoon 9u chill spacen zonder in overdrive/speedy te gaan :wink:

Ghb heb ik niet en ga ik niet gebruiken, hou het bij X :stoned:

De byy heb ik idd zelf niet getest, maar ik ga er gewoon van uit dat ie tussen de 100 en 130mg zit (marquistest slaat snel zwart).

BorisDude

Newbie
Denk dat dit mijn 'neem' schema is:

Beginnen met een BYY (gemiddeld 120mg)
1u wachten voordat ie inslaat.
Duurtijd zal ongeveer 2u30 moeten zijn

Rond 2u (byy piekt nog) neem ik een halve cap/halve byy (als ik nog ergens een kan vinden)
Duurtijd , verlenging van love feeling zal 1u zijn.

1u na inname halve, een tweede halve

1u na inname van tweede halve, een derde halve

Tot een 2u voor eindtijd, dan niets meer.

Goed plan denken jullie?

Dopezilla

Badass junkie
BorisDude zei:
@ Dopezilla: je zegt starten met een hoge begin dosis, is het dan niet beter om te starten met een Byy(140mg)? Deze een tijdje geven om in te werken en als ie aan het pieken is, net voor/na de piek een cap van 120mg? of een halve cap?
Dit zeg ik omdat je een blauwe ying yang makkelijker in tweeën kan breken om bij te nemen. :wink:

Maar het maakt niet zo uit, je kan ook ingewikkeld doen en bij het bijnemen je caps half leeg maken. Of gewoon hele bijnemen, maar de kans zit erin dat je dan écht te vaag voor woorden wordt.

BorisDude zei:
Goed plan denken jullie?
Een prima plan. :grin:

Olle

peter pan

Heej Boris.

Je plan ziet er goed uit zo!
Je moet er wel rekening mee houden dat je nu dus:

1 x 120 mg (Hele BYY)
3 x 60 mg (halve BYY's) +
--------------------------------
= 300 mg MDMA

Deze hoeveelheid zorgt er wel voor dat je redelijk speedy bent. Maar dat had je vast al zelf bedacht :)

Hele fijne avond toegewenst

Biertje

Bewuste gebruiker
Speedy? 300 mg mdma? shiit, dat is al tegen het hallucineren aan... Eerder totale heerlijke chaos dan 'speedy'...

peter pan

Biertje zei:
Speedy? 300 mg mdma? shiit, dat is al tegen het hallucineren aan... Eerder totale heerlijke chaos dan 'speedy'...

Het wordt over een tijdsbestek van 7 uur genomen. Dus de ergste chaos zal er wel vanaf zijn. Ik wordt altijd behoorlijk speedy bij 200+ mg op een avond van pak em beet 4 a 5 uur.

Dopezilla

Badass junkie
Je zal er inderdaad op kunnen rekenen dat je moeilijk in slaap komt na zo'n dosis op een nacht. Al kan dit ook van persoon tot persoon verschillen.

Ik kan met m'n vage kop zo heerlijk weg dommelen in bed aan het eind van de nacht (let wel, het is dan nog wel niet helemaal uitgewerkt, maar ik zit dan al lang niet meer op m'n piek), anderen zitten zenuwachtig wakker tot de volgende middag en geven het dan maar op.

Olle

Seatbelt

Belezen gebruiker
Ik hoor goede plannen.
Mhm over welk feestje zou dit tog gaan?
Ik denk dat het in ieder geval een Masterlijk feest word :grin:

BorisDude

Newbie
Seatbelt zei:
Ik hoor goede plannen.

Mss kun jij het mij vertellen? :wink:

Eeheh waar is de tijd dat je aan 1 lekker snoepje voldoende had om de hele avond te spacen/springen? De tijd waar de XTC info die op de voorlichting sites staat nog juist was namelijk van 1 pilletje kun 4-6u gaan... die tijd zijn we allang voorbij... lol.

Seatbelt

Belezen gebruiker
knolselderij zei:
Seatbelt zei:
Ik hoor goede plannen.

of in iedergeval n feest waar hardcore word gedraait

Ja of het fijn word moeten we nog maar eem kijken, maar ik moest toch een grapwoord zien te vinden :flushed:

Bovenaan