MDMA capsule opvullen met vitamine?

CestMoi

Experimenterende gebruiker
Ik ben bezig met het maken van capsules, maar de capsules zijn nogal groot in vergelijking met de hoeveelheid kristal ik in de capsules wil hebben. Nu maakt dat in feite niets uit, capsules weer dichtdoen en afslikken. Maar kan het kwaad als ik samen met de kristal bijvoorbeeld een gecrushte vitaminepil erbij doe? Geeft het een ander resultaat ofzo? Want dan laat ik ze natuurlijk alleen bestaan uit de kristalletjes..

mrreno

Volgens mij kan het geen kwaad om de capsules op te vullen met multivitamine.
Zo veel past er nou ook weer niet in een capsule.

Het lijkt me overigens niet dat het enig verschil gaat maken m.b.t. neurotoxiteit.
Als ik dit topic goed begrijp heb je daar veel meer vitamine c voor nodig dan in een capsule past.

Daarnaast is het volgens mij beter om voor en na je MDMA gebruik vitamine c te nemen en niet tijdens.

Dopezilla

Badass junkie
Mijn ervaring is dat wanneer je vitamine C slikt voor, of tijdens mdma-gebruik, de mdma-rush stukken minder intens voelt.

Wat overigens nogal vreemd is, aangezien bij muizen waarop ze testen hebben gedaan bleek dat er meer serotonine vrijkwam tijdens intoxicatie wanneer er ook vitamine C was toegediend.

Ik vind het maar vreemd allemaal.

Slik in ieder geval de dagen na gebruik flink wat vitaminen, en dan met name vitamine C.

Als je je capsules niet goed vol krijgt maakt dat verder niks uit, overigens.

Olle

CestMoi

Thnx, heb besloten de capsules alleen met de kristal te vullen, de vitamine neem ik wel ervoor en erna :)

Dopezilla

Badass junkie
Laat ervoor maar lekker zitten. Je rush is minder, en de vitamines die je van te voren slikt zullen toch teloorgaan.

Olle

CestMoi

Het was ook meer bedoeld als vertaling voor: "dan neem ik geen vitamines gelijk met de mdma" maar toch bedankt voor de tip :wink:

Bovenaan