MDMA, Codeine en pupillen

W.F.L.

Badass junkie
Hallo,

Als je MDMA neemt en na het uitwerken codeine, zou dit werken om kleinere pupillen te krijgen? Ik weet dat je van codeine kleine pupillen krijgt, maar heb een maat die na MDMA echt een hele tijd rond loopt met theeschotels. Bij mij valt het wel mee en ik schaam mij er ook niet voor ofzo. :P

Dat het niet verstandig/gezond/verslavend is hoef je mij niet te zeggen overigens, aan zulk advies heb ik niks en bovendien weet ik het al. Speed met MDMA is ook niet verstandig. Overigens bedoel ik wanneer het al uitgewerkt is, dus niet tijdens de MDMA. Laten we zeggen dat de MDMA 4 uur werkt, en 2 uur erna de codeine innemen. Hoeveel zou je dan moeten nemen? Het effect boeit niet, zolang je pupillen er maar van verkleinen. Iemand enig idee van doseringen? Had begrepen dat het in siropen zit (heb er zelf nog wel staan) maar ik zou niet weten hoeveel ie dan van zo'n hoestdrankje zou moeten drinken.

psych-out

Bewuste gebruiker
denk dat het wat van de hoeveelheid mdma afhangt die die persoon in zijn lichaam heeft,... en of codeine echt werkt om kleine pupillen te krijgen zou ik niet wete. laat iets wete als je het mss zelf hebt getest.

W.F.L.

Badass junkie
Ja, Codeine werkt om pupillen te verkleinen. Hier was iemand die aan codeine verslaafd is, die zou nu even op dit topic moeten stoten. :P

Angramar Temenos

Badass junkie
Ik krijg zelf van opiaten nauwelijks kleine pupillen (ietsjes), maar ik krijg van MDMA ook nauwelijks enorme drugsdoppen, dus ik ben een slechte maatstaf.. Al had ik van oxycodone wel echt speldenknopjes.

Alleen, wil je echt helemaal lam zijn op een feestje? Dat is namelijk wat codeine gaat doen, je helemaal ontspannen en lam maken zonder enige behoefte verder iets te ondernemen. Kan je net zo goed thuis blijven :mrgreen:

W.F.L.

Badass junkie
Angramar Temenos zei:
Alleen, wil je echt helemaal lam zijn op een feestje? Dat is namelijk wat codeine gaat doen, je helemaal ontspannen en lam maken zonder enige behoefte verder iets te ondernemen. Kan je net zo goed thuis blijven :mrgreen:

Nee, het is gewoon voor na het feestje. Net voor het slapengaan, en net voor het zien van zijn moeder. :P

Bovenaan