• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

MDMA : Defqon

Hardstylr

Experimenterende gebruiker
Hallo allemaal,
Afgelopen 14 Juni naar Defqon geweest en samen met een goede maat een geweldige ervaring met MDMA opgedaan. Ik voelde echt de behoefte dit op te schrijven.
Zelf lees ik geregeld mee met de reports hier dus ik besloot ook zelf maar een te schrijven.....

Het was 14 Juni het weer leek tegen te zitten maar we hadden enorm zin in het feest.
Zelf had ik via een collega MDMA geregeld wat ik nog niet eerder in poedervorm had gehad.
Als onervaren gebruiker was ik dan ook erg benieuwd naar wat het met me zou doen, vorig jaar al wel eens een halve pil gehad maar daar merkte ik toen niet veel van.

Zelf netjes de MDMA afgewogen en in een vloeitje gedaan, op de ochtend dat we gingen vertrekken kwam een maat van me langs mijn huis om op te fietsen naar het vertrekadres. Hij had niks bij zich maar wou graag ook wat MDMA ik zei dat ik voor mezelf had afgewogen en dat hij dus dan maar het zakje met de rest mee kon nemen.

Uiteindelijk vertrokken samen met nog 2 vrienden die niets zouden nemen.
Op het feest gelukkig zonder problemen binnengekomen, we besloten om een uurtje of 6 pas te nemen aangezien ik er niet veel voor voelde om bij te moeten nemen.
Toen de tijd daar was vloeitje legen in het glas en op drinken, aangezien mijn maat het niet had afgewogen deed hij het wat op de gok in het drinken.
Hoeveel het precies was wisten we niet maar ik zag wel dat hij meer had als ikzelf.

Na ongeveer een kwartiertje sloeg het al in, wat een heerlijk gevoel.
Een spanning kwam op vanuit onderen en bleef in mijn hoofd hangen, je voelde je gelijk anders.
30 Seconden later zag ik dat het bij mijn maat ook insloeg, wat een gevoel.
We liepen over het strand en ik voelde me echt heel erg lekker, omdat we met vrienden hadden afgesproken bij de merchandising stand gingen we daar heen lopen.
Uiteindelijk hebben we hier dik een uur over gedaan! (100 meter).
Het bleek dat we extreem langzaam liepen, we hadden het er constant over hoe mooi dit gevoel was.

Het spul ging steeds wat harder werken en na een tijdje zag ik dat mijn maat echt hard ging.
Op een gegeven moment schrok ik echt, ik klappertandde wel een beetje maar hij ging echt raar. Trillen over zijn hele lichaam, zweten en zijn kaak ging tekeer.
Ik schrok echt heel erg en hoopte dat hij niette hard ging, ik vroeg het constant en hij maakte steeds duidelijk dat hij zich echt kiplekker voelde al leek dat niet echt zo.
Ik voelde dat wij echt in het middelpunt stonden want iedereen maakte wel een opmerking.
Gelukkig duurde dit ongeveer een uurtje maximaal, het drinken en het lekkere weertje hebben hier denk ik wel aan meegeholpen.

Het was echt zulk mooi weer en we genoten als geen ander, ik keek naar de zee en zag echt honderden glinsteringen. De lucht was felblauw en de muziek klonk als dat ik het nog nooit heb gehord, zo mooi! Ik had echter geen flauw benul wie er aan het draaien was terwijl ik eerst juist dit precies wist ik werd echt in het feest en de muziek genomen en ik zag dat mijn maat dat ook werd. Opeens hadden we ook contact met iedereen, mensen kwamen naar je toe om een praatje te maken en dit wasecht hel gezellig. Ik ergerde me aan niemand wat ik eerder wel eens deed en voelde al de mensen om me heen ook een stuk aardiger.

Af en toe kwam er weer een heerlijke melodie in de muziek en hier werd je dan echt in meegenomen. We hebben echt gedurende de hele tijd buiten bij de mainstage gestaan, vond ik allemaal veel mooier als in die tenten. We gingen echt lekker, de vriend van mij zei op een gegeven moment wel dat hij allemaal hekken zag. Alsof er een pad uitgestippeld was om te lopen, zelf zag ik gen rare dingen maar hij had dan ook te veel gehad al was het trillen met het lichaam gelukkig wel al over.

Jammergenoeg was het net voor het einde van het feest uitgewerkt waardoor we echt de laatste energie uit ons moesten halen om het feest tot het einde te volbrengen. Dit lukte wel erg goed en het vuurwerk was geniaal. Wat een mooi feest was dit al weet ik wel dat ik MDMA niet te vaak wil doen. Ik vind echt dat ik hier te hard op ga om gewoon in de stad of disco te nemen, ik moet er ook niet aan denken zo in de stad rond te lopen.
Bovendien hebben zal ik het altijd blijven afwegen want ik heb gezien dat het anders echt gevaarlijk kan worden, dat besefte mijn maat ook en hij zal het nooit meer gewoon uit een zakje gieten.

Volgende dag was ik verrassend fit. Geen last van een kater alleen een beetje van mijn kaken.
Kortom: Geweldig spul, maar niet te vaak en altijd afwegen!

Drientje

DF-koning
Wat een verassend report. Meestal is het niveau van een MDMA verslag niet zo hoog! Nette schrijf stijl en goed leesbaar!

Relaxed dat je je goed voelt de dag erna, meestal komt de MDMA kater op de dinsdag, ze noemen het ook de dinsdagdip. Maar het kan wel kloppen dat je je niet zo brak voelt als met een pil. Ik zelf heb ook maar 1 keer MDMA kristal gehad zonder tussenstop van de gebruikelijke drie maanden en ik voelde me echt goed, geen hele zware kater!

X

Pikachu

Wijs gebruiker
Leuk report, het was dan ook een supervet feest! Misschien heb ik jou ook nog wel zien rondspacen :grin:

PsychedelicTeacher

lucifer in the sky zei:
leuk geschreven tripreport :wink:

hou op doppie met je stomme vuile foto's. we willen niet weten wat jij allemaal thuis verricht.

geen aandacht aan dat soort types, dat voed dit gedrag :kots: .

ontopic: erg amusant tripreport! klinkt zeker als een zeer mooie ervaring!

Hardstylr

Bedankt voor de reacties :grin:
Was zeker wel een mooie ervaring en feest,
En wie weet Pikachu hebben we elkaar mooi zien wausen daar haha :grin:

Hardstylr

Varry zei:
Lijkt me leuke ervaring! :grin:
Hoeveel mg had je genomen??

Ik heb het met mijn oog verdeeld dus het precies weet ik het niet.
Zal rond de 110mg a 130mg zijn geweest bij mij en rond het dubbele bij mijn maat.

Trouwens nog even een vraagje ik lees overal dat de meesten gaan roken als een malle onder invloed. Zelf rook ik ook maar toen ik onder invloed was vergat ik dit steeds, ik stak een peuk op nam een hijs en als ik dan later weer naar mijn hand keek was de sigaret alweer op :P en dat een keer of 5. Is dat beetje normaal?

Pikachu

Wijs gebruiker
Je hebt de sigaret waarschijnlijk weldegelijk opgerookt. Alleen rook je als een debiel door zodat een peuk waar je normaal een aantal minuten mee doet nu in een halve minuut naar binnen gezogen is :P

Ik rook alleen bij het uitgaan en mij viel het ook op dat m'n peuk binnen no time weg was. Bij de tweede lette ik op en merkte ik dat ik ziekelijk lange hijsen nam.

hersenspinsel

Bewuste gebruiker
Hardstylr zei:
We gingen echt lekker, de vriend van mij zei op een gegeven moment wel dat hij allemaal hekken zag. Alsof er een pad uitgestippeld was om te lopen, zelf zag ik gen rare dingen maar hij had dan ook te veel gehad al was het trillen met het lichaam gelukkig wel al over.

Dat heb ik ook ooit gehad, echt grappig was dat! :)

caatje

Badass junkie
Drientje zei:
Wat een verassend report. Meestal is het niveau van een MDMA verslag niet zo hoog! Nette schrijf stijl en goed leesbaar!

Hier sluit ik me volledig bij aan. Bij de meeste reports haak ik na een paar zinnen al af. :wave:

Taamotua

Newbie
Toffe Tripreport! Ben er zelf ook geweest, weliswaar nuchter maar het was idd super! Volgend jaar misschien ook maar is met MDMA proberen :wink:

Bovenaan