MDMA-effecten

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Ik hoor wisselende verhalen over MDMA (dan bedoel ik het als poeder/kristal vorm) stel je gooit er een hoeveelheid b.v. 80 mg, door je drinken en drinkt dit op.

Ik dacht namelijk dat het alleen het chillende "love" gevoel net als bij xtc zou opleveren zonder opgefokte gevoelens. Ook hoor ik verhalen over hallucineren van MDMA, of is dat alleen bij grote hoeveelheden ??

Dus: Wat is waar en wat niet ???

bvd

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Ja dat proberen gaat gebeuren, maar ik zou graag wat info over de effecten ervan horen van iemand die het al vaker gebruikt heeft.

Dat hallucineren (als dat waar is dan) vind ik niet erg, maar mn vriendin die het ook zou gaan nemen heeft het daar niet zo op. vandaar mijn vraag. :confused:

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
MDMA in normale aantallen geeft een opgewekt gevoel, een soort van XTC gevoel maar dan wat meer zeg maar.

Neem je teveel MDMA in een keer dan creeer je een piek en zet het zich om in MDA en kun je hallucineren.

Persoonlijk vind ik de werking van MDMA lijken op die van XTC (waar voornamelijk MDMA inzit)

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Aha ! Kijk dat is duidelijk. Een normale hoeveelheid om te beginnen is 100 mg in een glas opdrinken of zoiets ???
(in xtc zit dacht ik 80 mg ?)

eXeCuze

Bewuste gebruiker
80 mg ??? is altijd verschillend hoeveel erin zit de meeste pillen die ik heb zijn ongeveer rond de 125 mg

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
eXeCuze zei:
80 mg ??? is altijd verschillend hoeveel erin zit de meeste pillen die ik heb zijn ongeveer rond de 125 mg

Ik had het hieruit afgeleidt:

Maar nog steeds mijn vraag 100 mg gewoon in een glas strooien en opdrinken moet voldoende zijn om lekker te spacen toch ?

Goanaut

Bewuste gebruiker
100 mg komt overeen met een gemiddeld pilletje ja, maar of je er echt van gaat spacen? Zou ik wat meer voor nodig hebben.. maja dan loop je ook weer het risico dat je er zo strak bij staat, mocht je dat niet willen.

Bovenaan