MDMA en bloedtest/allergietest

CestMoi

Experimenterende gebruiker
Ik heb een vraagje over MDMA in je bloed.
Ik heb over een aantal weken een bloedtest, waar er naar allergien gezocht zal worden.
Een week voor deze test heb ik nog een feestje waar ik MDMA wil gebruiken, maar nu vraag ik me af of je dat in je bloed kan zien :openmouth: Is natuurlijk niet de bedoeling.. 'haha
Als ik zelf een beetje nadenk zou ik zeggen dat je het niet kan zien, MDMA werkt in je hersenen en niet in je bloed maar misschien redeneer ik wel verkeerd.. daarom deze vraag even voor de zekerheid.

Pim

mdma is zeker in het bloed aantoonbaar, maar er word in die test niet gezocht naar mdma dus zal dit ook niet worden weergegeven in de uitslag. Al zou het uit de uitslag komen(wat niet gebeurt), dan mogen ze er verder niks mee doen.

Colourz

Newbie
Bij een allergietest hoef je geen bloed in te leveren. Er worden tijdens deze test een hoop stofjes in je arm geprikt en waar dan een rood bultje of iets dergelijks bij komt daar ben je dan allergisch voor. :)

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Colourz zei:
Bij een allergietest hoef je geen bloed in te leveren. Er worden tijdens deze test een hoop stofjes in je arm geprikt en waar dan een rood bultje of iets dergelijks bij komt daar ben je dan allergisch voor. :)

Hoeft niet perse, ze kunnen ook bloed bij je afnemen en op die manier testen. Is bij mij ook gebeurd toen ik liet uitzoeken of ik nog steeds hooikoorts zou hebben.

Maar ook al nemen ze dus bloed bij je af, wanneer ze niet specifiek testen op drugs(afbraakstoffen), zullen ze het ook niet zomaar vinden.

SittaMan

Belezen gebruiker
En MDMA is (in de meeste gevallen) slechts 2 tot 4 dagen aantoonbaar in bloed of urine.
Ik moet ook vaak bloedtesten doen (wat niets met drugs te maken heeft, er wordt dus niet naar gezocht), ook al heb ik de dag ervoor nog geblowd, ze hebben er nooit iets van gevonden..

CestMoi

Ik weet dat er verschillende allergie testen zijn, maar dit keer gaan ze dus inderdaad bloed afnemen. Thnx voor de reacties, nu kan ik met een gerust hart die test laten doen :rolleyes:

Bovenaan