MDMA en festivals

k00k

Bewuste gebruiker
Hoi,

Op Defqon.1 (12 juni) ga ik sinds BLACK (20 maart) weer MDMA gebruiken. Als het erg zonnig en warm is, is het dan wel verstandig om MDMA te gebruiken? Ik drink zowieso wel genoeg als ik gebruik, maar is dit een verschil als de zon volle gas op je hoofd schijnt?

Graag ervaringen en tips waar ik extra op moet letten:)

Bedankt alvast,

GR.

pascal828

Badass junkie
Het kan uiteraard wel, maar drink genoeg en neem ook voldoende pauzes waar je verkoeling zoekt.
Dus om de zoveel tijd even een pauze nemen en rustig in de schaduw zitten.

Dus zorg er gewoon niet voor dat je oververhit raakt. Veel plezier. :)
Trouwens, draag geen pet tegen de zon, want de warmte gaat dan niet weg.

Drientje

DF-koning
pascal828 zei:
Het kan uiteraard wel, maar drink genoeg en neem ook voldoende pauzes waar je verkoeling zoekt.
Dus om de zoveel tijd even een pauze nemen en rustig in de schaduw zitten.

Dus zorg er gewoon niet voor dat je oververhit raakt. Veel plezier. :)
Trouwens, draag geen pet tegen de zon, want de warmte gaat dan niet weg.
Hang af en toe een lekkere natte handdoek over je hoofd, dat helpt.

Oom Klaas

Badass junkie
mdma is uitgevonden om in de zon op een festival te nemen man :hearteyes:
Dansen als stier met stuiptrekkingen en zoveel mogelijk zon opvangen :rock:

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Drink een isotoon drankje, helpt nog beter tegen uitdroging dan gewoon water. Aquarius is hier een goed voorbeeld van, aangename smaak en perfect tegen de uitdroging :wink:

k00k

Bewuste gebruiker
Op BLACK had ik trouwens veel last van steken in mijn hoofd. Ik heb genoeg gedronken (water, fanta) dus uitdroging kan het niet zijn. Iemand ervaring?

westergas

Belezen gebruiker
Persoonlijk vind ik het op een festival lekkerder om eerst overdag lekker een biertje te drinken en savonds pas aan de dopé te gaan. Maarja da's persoonlijk he....

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
k00k zei:
Op BLACK had ik trouwens veel last van steken in mijn hoofd. Ik heb genoeg gedronken (water, fanta) dus uitdroging kan het niet zijn. Iemand ervaring?

Doe je vaak MDMA ?

Maxime

Experimenterende gebruiker
Toch maar oppassen , met die "steken" in je hoofd, voorspeld weining goeds mijns inziens.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Ik zou er toch maar mee oppassen, als je de volgende keer er nog last van hebt zou ik het niet meer doen totdat je weet waar die steken vandaan komen. Bouw dan ook langzaam op.

Ik zal eens zien of ik iets kan vinden voor je over steken in het hoofd bij MDMA :wink:

yxes

Bewuste gebruiker
k00k zei:
Hoi,

Op Defqon.1 (12 juni) ga ik sinds BLACK (20 maart) weer MDMA gebruiken. Als het erg zonnig en warm is, is het dan wel verstandig om MDMA te gebruiken? Ik drink zowieso wel genoeg als ik gebruik, maar is dit een verschil als de zon volle gas op je hoofd schijnt?

Bedankt alvast,

GR.

Ik ben ook aanwezig, hoe ben jij eigenlijk van plan de xtc te nemen, pas aan het einde? of gewoon vanaf het begin.

mijn(ons) plan: uurtje of 4-5 voor het einde de pillen te slikken zodat je op het einde niet helemaal dood bent.

k00k

Bewuste gebruiker
Flameon zei:
goed drinken kook

Ja dat doe ik zowieso :)

yxes zei:
k00k zei:
Hoi,

Bedankt alvast,

GR.

Ik ben ook aanwezig, hoe ben jij eigenlijk van plan de xtc te nemen, pas aan het einde? of gewoon vanaf het begin.

mijn(ons) plan: uurtje of 4-5 voor het einde de pillen te slikken zodat je op het einde niet helemaal dood bent.

Ja het is om 11 uur afgelopen, ik denk dat ik rond 6 uur ofzo dan begin :) :hearteyes: Als je zo vroeg al begint dan ben je aan het einde (wat het vetste is) dood :grin:

Bovenaan