MDMA en moe worden?

MichaelMayhem

Belezen gebruiker
Vandaag is er iets gebeurt wat ik nog nooit heb meegemaakt.
Kwam na ongeveer 3/4 nachten niet slapen (speed) onwijs verzuurd mn bed uit. Dus ik denk, laat ik maar een beetje van mn mdma kristallen nemen om wakker te worden.

Dus ik gooi ongeveer 100mg in een glas en drink het op.
Kwartiertje later voel ik de MDMA inslaan en word ik ineens heel erg moe, zo moe dat ik weer 4 uur mn bed indook.

Heeft iemand dit ooit meegemaakt?

Play_bunny

Wijs gebruiker
Klinkt wel heel bekend, alleen ik had die vermoeidheid op een feest, dat was toch wat minder :) .
ik denk echt dat mdma je onderbewustzijn versterkt, dus in dit geval was je gewoon heel erg moe, en dat kwam er dan op deze manier uit.

Chronix

Experimenterende gebruiker
Klinkt ook bekend hier!

Play_bunny zei:
ik denk echt dat mdma je onderbewustzijn versterkt, dus in dit geval was je gewoon heel erg moe, en dat kwam er dan op deze manier uit.

Daar dacht ik ook aan :)

Djo

Badass junkie
Ik werd er ook steeds heel moe van, tot de laatste keer! Jezus complete Truus de Mier Chaos! SperSize als slachtoffer! XD! :flushed:
Djo Ratelband! XD! :grin:

Djo

Badass junkie
Ellesdee zei:
mjah dat was in combi met pep :tearsofjoy:

Ja, maar die was die zondag niet meer in mijn lijf geweest, toen ik zondag die halve stamp nam en als toetje de bom! :grin:

-spaceman-

Badass junkie
Ellesdee zei:
ik word altijd slaperig van mdma :)
kan dan ook zo in slaap vallen

een vriend van me heeft dat ook, als we thuis mdma nemen dan gaatie het liefst ff een half uurtje tukken op de bank.. ikzelf kan me het niet voorstellen, ik word namelijk altijd vreselijk opgewekt van t spul!

Bovenaan