MDMA en truffels

hallo ,

ik was op het internet het een en ander aan het opzoeken over truffels , en ik heb vernomen dat "psylocybine" ( de werkzame stof in truffels ) erg veel lijkt op het hormoon "serotonine" ( de stof die in grote hoeveelheden vrijkomt wanneer je xtc gebruikt )

psylocybine gaat in je hersencellen zitten , waardoor je dus gaat trippen

maar ik heb iets bedacht :
"als je xtc combineert met truffels krijg je dus een dus een versterktr trip"

ik heb zelf al 2 keer truffels en xtc gecombineerd , maar iik deed het als volgt
eerst nam ik de truffels , en pas als de trip voorbij het hoogtepunt was , nam ik de xtc.
dit zorgde voor een extreem chaotische trip voor de mensen die benieuwd zijn

maar nu heb ik dus de vraag : "krijg je wel een dubbele trip als je truffels en xtc ongeveer tegelijk inneemt?

heeft iemand hier ervaring mee? is het gevaarlijk?
bedankt voor de aandacht

heeft iemand hier ervaring mee?
is

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Het zal elkaar wel versterken lijkt me. Maar of het zo zwart/wit is dat het zal verdubbelen weet ik niet. Ik denk dat het best wel chaotisch kan zijn, vooral omdat je het al geprobeerd hebt en er kwam chaos uit. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik heb de drugs afzonderlijk gehad, en ze waren voor mij genoeg. Het enige wat ik i.c.m. truffels heb gehad is wiet, en dat werkte prima.

Ybez

Experimenterende gebruiker
vind de spanning en de trip van elke drug apart al heftig genoeg.. zou er niet aan moeten denken...

Bovenaan