MDMA gebruik

Love2021

Newbie
De klassieke fout van mdma misbruik. Blijven bijnemen om die high terug te krijgen. Misschien zijn van die timed-lockboxen iets voor jou? Dat je er 120 mg uithaalt en vervolgens die box voor 3 maanden op slot zet. Omdat je niet de discipline hebt om het spul verantwoord te gebruiken. Eerlijk gezegd zou ik je aanraden helemaal nooit meer mdma te gebruiken, maar als je het toch wilt gebruiken dan beter op zo'n manier.

Wat als de schade bij jou zich later manifesteert? Je kunt hier zo'n gruwelijke spijt van krijgen... Ga je stappen zetten om wat aan je misbruik te doen? Beter zo snel mogelijk beginnen om proberen de schade nog te beperken.

O ja, de meeste XTC in Nederland bevat ook pure MDMA. En alleen daarop ervaren ook heel veel mensen negatieve bijwerkingen. Dus het is echt niet zo dat pure MDMA onschuldig is of zo. Jij hebt gewoon "geluk". Tussen haakjes, want eigenlijk heb je juist pech. Een ander zal door de bijwerkingen genoodzaakt zijn om het spul verantwoord te gebruiken (een soort alarmsysteem), jij kunt ongehinderd zeer onverantwoord blijven gebruiken voor decennia lang.
Ik zal je zeggen ik ken niemand die 120mg over een hele avond gebruikt en al die personen hebben een goeie baan zijn niet achterlijk niks en gebruiken het al vanaf de jaren 90.

Ik denk persoonlijk dat zuivere MDMA niet zo heel schadelijk is ten opzichte van bv roken. Dat is veel slechter en dat doen mensen dagelijks en ik niet.

Wat zou ik dan voor schade moeten verwachten als ik na 22 jaar gebruik nog nergens last van heb? Ik denk dat je een beetje overdrijft..

Buffelaartje

Bewuste gebruiker
Ik zal je zeggen ik ken niemand die 120mg over een hele avond gebruikt en al die personen hebben een goeie baan zijn niet achterlijk niks en gebruiken het al vanaf de jaren 90.

Ik denk persoonlijk dat zuivere MDMA niet zo heel schadelijk is ten opzichte van bv roken. Dat is veel slechter en dat doen mensen dagelijks en ik niet.

Wat zou ik dan voor schade moeten verwachten als ik na 22 jaar gebruik nog nergens last van heb? Ik denk dat je een beetje overdrijft..
Als er uit studies en experimenten uit is gebleken dat je er mentaal aan onder kan gaan dan is het niet 'overdrijven' . Dan is het een feit.

Er zijn zat mensen die er niks van merken na jarenlang misbruik , dat klopt. Maar er zijn er ook een hoop die er nu of niet meer zijn..Of een IQ hebben van 45 (bijvoorbeeld)

Ze proberen je niet aan te vallen en ik ook niet , maar er is altijd een GROOT risico bij OVERMATIG gebruik. En dat proberen we je duidelijk te maken.

Ik snap ook niet en wel waarom je denkt dat roken slechter is dan pure MDMA , ja je kan er kanker , COPD , astma , longesteem van krijgen. Maar MDMA blijft en zal altijd puur vergif blijven...het blijven inmiddels gewoon chemicalien wat je in je lijf stopt.

Een sigaret bestaat merendeels uit teer , tabak (tabaksPLANT) en een stuk papier.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Het is mogelijk.

Dat is een mooie voor in het smoezenlijst topic

"Dat is veel slechter en dat doe ik tenminste niet." :wink:

Hersenschade, geheugenproblemen, slaapproblemen, cognitieve problemen, depressie, orgaanproblemen, psychose, etc.

Het hoeft natuurlijk niet te gebeuren. Ik hoop van niet. Maar MDMA is zeker geen onschuldig goedje en al helemaal niet als je het jarenlang extreem misbruikt. En dan gaan we er voor het gemak even vanuit dat het pure MDMA betreft.

Frenk070

Bewuste gebruiker
Daar ben ik het mee eens. Er zit een risico aan gebruiken. Dus ga het niet misbruiken. Dat kan gevaar voor de gezondheid opleveren.

Ik lees dit net en vriend dit is echt niet goed voor je en ook totaal niet nodig en heb je wel goede m? Want dit zijn hoeveelheden die niet veilig zijn ( ja tenzij je poeder vorm hebt die gemengd is )

Bovenaan