Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Vriendengroepen , festivals of bij iemand thuis ( het liefste op speciale gelegenheden , oud&nieuw bijvoorbeeld), ik weeg 72kg dus rond de 120 a 150 mg 2 x in 1 maand gedaan ( blijf er nu zeker een halfjaar vanaf) elke 3 maanden mag het eigenlijk maar ken niet veel mensen die zich er aan houden
Vriendengroepen , festivals of bij iemand thuis ( het liefste op speciale gelegenheden , oud&nieuw bijvoorbeeld), ik weeg 72kg dus rond de 120 a 150 mg 2 x in 1 maand gedaan ( blijf er nu zeker een halfjaar vanaf) elke 3 maanden mag het eigenlijk maar ken niet veel mensen die zich er aan houden
Dat valt zeker nog mee! ikzelf overdrijf een beetje, maar heb de laatste tijd niet veel mdma gedaan omdat ik in de ban van LSD ben gekomen... ik deed vroeger dus altijd 4 pilletjes... geen idee hoeveel er in zat altijd. idd.... slecht idee he? Er later op terugkijken geeft me een slecht zelfbeeld..
Meestal neem ik zo een 160 mg kristallen wat neerkomt op zo een 120 mg MDMA ongeveer. Altijd netjes aan de 3 maanden regel gehouden en meestal zelfs wat langer. Ga binnen 2 weken voor het eerst 6 apb proberen en zien hoe dit bevalt.
Qua setting vind ik het leukst om zoveel mogelijk onbekenden rond je te hebben, met een paar bekende vrienden om op terug te vallen. Vandaar dat ik festivallen/clubs verkies boven thuisfeestjes.
Als ik MDMA neem dan begin ik altijd met een capsule gevuld met 80 milligram. Na 2 uur neem ik 40-60 milligram bij, daarna niks meer.
Dat doe ik het liefst in kleine kring met goede bekenden of anders op een kleinschalig (thuis)feestje.
Anders ga je al snel je avond wegkletsen met iemand die je niet kent en heb je daarna spijt dat je zo open bent geweest. Terwijl als je mensen goed kent dan kan die openheid juist heel contructief werken omdat je ineens dingen zegt die je meent maar normaal nooit uitspreekt.
Overigens kan dat ook weer een valkuil worden als je dat als standaard gaat zien, bijvoorbeeld als je beloftes maakt over dat je altijd zo open zal blijven of iets dergelijks.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.