MDMA geen positieve effecten

Hallo,

Ik heb een vraag,
ik heb dit weekend weer gebruikt maar ik had totaal geen positieve effecten, ik stond wel strak maar ik had geen extra energie en ook geen zin om te dansen vond het wel echt onwijs chill om gewoon te liggen in de zon wel had ik weer die tinteling.

bij mijn eerste keer xtc had ik dit trouwens ook,totaal geen liefde, energie of andere dingen alleen een tinteling over me lichaam.
de eerste keer xtc had ik geteste witte speakers en had ik net iets minder dan een halfje.
en nu deze keer had ik 4 likjes MDMA kristal ook getest.

de eerste keer dat ik gebruikte was 7 juli en 4 augustus heb ik dus weer gebruikt.
kan het komen door een tekorte pauze? of zou het nog een andere reden kunnen hebben?

als ik nuchter of met alcohol uitga sta ik altijd te stuiteren dus ik vind het een beetje vaag.

Iemand enige verklaring? alvast bedankt!

gregory94

Experimenterende gebruiker
5pointstar zei:
Hallo,

Ik heb een vraag,
ik heb dit weekend weer gebruikt maar ik had totaal geen positieve effecten, ik stond wel strak maar ik had geen extra energie en ook geen zin om te dansen vond het wel echt onwijs chill om gewoon te liggen in de zon wel had ik weer die tinteling.

bij mijn eerste keer xtc had ik dit trouwens ook,totaal geen liefde, energie of andere dingen alleen een tinteling over me lichaam.
de eerste keer xtc had ik geteste witte speakers en had ik net iets minder dan een halfje.
en nu deze keer had ik 4 likjes MDMA kristal ook getest.

de eerste keer dat ik gebruikte was 7 juli en 4 augustus heb ik dus weer gebruikt.
kan het komen door een tekorte pauze? of zou het nog een andere reden kunnen hebben?

als ik nuchter of met alcohol uitga sta ik altijd te stuiteren dus ik vind het een beetje vaag.

Iemand enige verklaring? alvast bedankt!

Tjaaah , iets minder als een halfje klinkt niet veel (zeker niet als je bv 80-100KG weegt) :tongueout:
en jah wat zijn "4 likjes" he , het kan altijd dat je dosis te klein is... ofzo... en jaa sommige mensen reageren eerder gesloten , dan open. en onwijs chill liggen in de zon , klinkt positief voor my :tongueout:

Okay,

Naja met het speakertje kan het misschien wel te weinig zijn geweest.
Maar met die mdma had ik wel het gevoel dat ik genoeg had en dat meer niet beter zou zijn geweest ik weeg trouwens +-80 kg.
De ervaring was ook niet slecht ofzo, naja alleen het kauwen maar het was een beetje vaag.

Iedergeval bedankt voot je reactie en heb je misschien ook nog tips?

Wanneer je pakt, niet op hopen. Ik pak liever een uurtje voor ik in de danszaal ben. Tegen dat ik daar ben overvalt het me, en dan moet je je gewoon laten gaan.. Ogen toe, handen in de lucht, tussen de mensen, maar niet teveel praten in het begin, gewoon effen laten overkomen, en wanneer je volop aan het gaan bent, zoek je een mooie griet, beetje praten, ....

LAAT HET GEWOON GEBEUREN, NIET TEVEEL OVER DENKEN...

mrflame

Belezen gebruiker
Tripreporter
Ik ken veel mensen (lees: heel veel) die niet actief, niet communicatief en/of handtaselijk worden. Meestal zitten, liggen of staan ze ergens gewoon lekker van het gevoel te genieten. Het veranderd heel erg per persoon.
Naar wat ik begrepen had uit je bericht, heb je te weinig genomen. Niet dat is erg is, integendeel. Je hebt verstandig gebruikt. Alleen om echt te spacen moet je waarschijnlijl iets meer nemen (200 tot 400 mg, waarbij 300 mg over de hele avond mij wel goed lijkt). Wat ook werkt is: meer in 1 keer nemen (dus bijv. 100 mg in 1 keer), een locatie vinden waar jij je het prettigst bij voelt (voor mij is dit in de natuur of op een festival ergens afgelegen), mensen vinden waar je je heel erg je gemak voelt (ik vind het met zijn 4en het chillst), let op wat je eet (niet te veel, maar ook niet te weinig), let op wat je drinkt (gelieve geen alcohol) en zoek afleiding terwijl hij in hoort te slaan, dan komt ie opeens op en dat ervaar ik als het fijnst.

Hopelijk heb je er wat aan :) En graag me corrigeren als ik poep praat ;')

Bovenaan