MDMA - hoe lang wachten?

RidaDav

Newbie
Ik heb afgelopen zomer verschillende keren xtc genomen (half juli 2 dagen snel achter elkaar, half augustus 3 dagen snel achter elkaar, en afgelopen vrijdag). De laatste keer viel erg tegen, genoeg genomen maar tolerantie was blijkbaar begonnen. Nu mijn vraag: ik zou nog een keer willen feesten zoals de eerste keer op mdma (nog geen jaar geleden). Hoe lang moet ik nu best wachten om dat verliefde gevoel weer volledig (bijna) zoals de eerste keer terug te krijgen?

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
3 maanden is de regel, geduld word beloont!
Dan kan het weer net als de eerste keer worden, hoewel je de eerste keer waarschijnlijk nooit meer kan overtreffen.

Lola2014

Newbie
De eerste keer was zo intens, zo erg dat het bijna eng was! Dat insla moment althans.. Zweten van top tot teen ineens, wat wazig worden en zien, helemaal warm worden,je hart bijna horen kloppen ondanks de tyfusharde muziek, alles wordt intenser... Ohhhh wat een ervaring! Ik vond het de tweede keer daarom ook heel spannend om juist dat gevoel weer te krijgen, maar zo'n extreme inslag heb ik nadien nooit meer gehad. Nu slaat ie geleidelijker in en heb mijn lichaam wat dat betreft 'beter leren kennen'. Wat eigenlijk veel fijner is, naar mijn idee..

Bovenaan