MDMA in drinken

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik was gisteren op een huisfeestje waar een jongen zijn restje MDMA in een glas met drinken (geen idee wat) probeerde te rommelen. De enige keer eerder dat ik zoiets (soortvan) gezien heb, is in een aflevering van Skins UK.
Heeft iemand van jullie wel eens MDMA in drinken gedaan en wat is hier voor- & nadeel van? Ik ken echt niemand die dat doet. De smaak zal iig afschuwelijk zijn...

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Eens met vriendin een halve gram mdma gedaan. Werkte wat sneller. Vies is het zeker , dus gewoon kwart van aa flesje achterover geslagen.

Was wel de beste mdma trip ooit maar lag aan de setting en mindset.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Een vriend van mij doet dit ook soms, waarom is mij nog steeds een raadsel eigenlijk. Persoonlijk pas ik er voor, de smaak lijkt me echt ranzig en het is ook slecht voor je tanden. Het verschil in de snelheid van opname zal verder echt minimaal zijn.

In de categorie aparte dingen heb ik ook vrienden die hun pillen altijd op kouwen omdat ze dan denken dat het sneller wordt opgenomen. En dan klagen dat de smaak van mdma zo ranzig is haha.

JackHerrer

Bewuste gebruiker
Psychedelibee zei:
Een vriend van mij doet dit ook soms, waarom is mij nog steeds een raadsel eigenlijk. Persoonlijk pas ik er voor, de smaak lijkt me echt ranzig en het is ook slecht voor je tanden. Het verschil in de snelheid van opname zal verder echt minimaal zijn.

In de categorie aparte dingen heb ik ook vrienden die hun pillen altijd op kouwen omdat ze dan denken dat het sneller wordt opgenomen. En dan klagen dat de smaak van mdma zo ranzig is haha.

Hahaha dat is wel het laatste wat ik met mijn pillen zou doen. Moet er niet aandenken om die vieze chemische smaak voor een tijd in mijn mond te hebben. En dan blijven er ook nog stukjes in je tanden zitten. Bah bah :grin:

kokosmakroon900

Bewuste gebruiker
Ik heb wel vaker gezien dat mensen het in hun drinken doen. Lost ook goed op. De eerste keer dat ik MDMA deed had ik gehoord dat het sneller werkte als je er op bijt en het fijn maalt in je mond. Dat was een van de slechtste beslissingen die ik heb gemaakt.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Psychedelibee zei:
Heb ook een keer een meisje een stukje van een pil zien pletten en daarna snoof ze het..... :')

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Doe het heel soms ook wel es met kristallen. Eerst fijncrushen en dan in een klein glas zoetstof, in 1 slok naar binnen maar ik verkies ook capsules boven alle andere vormen van poeder innemen. Ik ken mensen die het snuiven en dat vind ik helemaal gek. Daag neusbeentje :wave:

MusicIsLife

Wijs gebruiker
Ik heb wel eens mdma in mn cola gedaan. Ja het was smerig, maar niet half zo smerig als wanneer je het gewoon van je vinger lekt.

Zelf nooit gedaan want ik vind capsules gewoon veel makkelijker. Echter heb ik het wel ooit per ongeluk geproefd. Ik ging lekker maar had wel zin in slokje water. De prachtige en nog veel harder feestende dame naast mij had een flesje dus ik vroeg om een slokje. Geen punt natuurlijk. Ik had nog geen hele slok binnen of de chemische smaak van mdma drong tot me door. Na een heel klein slokje het flesje aan de dame teruggegeven (die overigens moest lachen om mijn reactie) en zelf even een flesje gehaald.

MeejheM

Badass junkie
het voordeel is dat de smaak zo overheerst dat je moeilijk gedrogeerd kan worden op deze manier. nadeel is dat je echt zoete troep ofzo moet gebruiken om mdma te drinken, wat een goede manier is om het binnen te krijgen, zonder ze bittere smaak.

snuiven is ook niet prettig, bommetjes zijn het beste, maar dan moet je in 1 x goed doseren.

ik ken goenoeg mensen die hun dosering verdelen over 1 of 2 flesjes aa drink of ace spul, en daarmee perfect uitkomen, maar dat zijn drankjes die van zichzelf echt heel zoet zijn.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Is het dan niet beter om het bijv. in aanmaaklimonade te gooien en aan te lengen met slechts een klein beetje water? Dus dat het superzoet is, maar dat je het wel in twee of drie slokken op hebt? Dat lijkt me minder erg dan een heel flesje AA achterover werken waar een hele vieze nasmaak aan zit.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Nee dat is 't niet. Hoe weet je nou hoeveel je binnengekregen hebt, als je steeds slokjes neemt. Mensen zeggen ook dat ze met GHB beter kunnen doseren omdat ze het geleidelijk doen maar het is veel makkelijker om gewoon een dosis te bepalen en die ineens te nemen. Dan weet je precies hoeveel effect de dosis heeft en hoeveel je evt later kunt bijnemen.

Ik ken ook wel mensen die het doen maar vind het echt pure onzin. Het is smerig en voegt verder niets toe.

Overigens heb ik laatst ook gehoord dat MDMA helemaal niet slecht voor je tanden is, dat alleen het knarsen je tanden beschadigd.

Fool

Badass junkie
Volgens mij is het enige schadelijke inderdaad de verminderde productie van speeksel en het tandenknarsen. Waarom MDMA als stof zijnde schadelijk zou zijn als je ermee in je mond gorgelt is mij nog steeds een raadsel. :P

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Ennnn ik weet dat het door dat verminderde speeksel beter is om je tanden niet direct na een feestje te poetsen maar beter de volgende ochtend pas weer! Maar eerlijk, wie doet dat nou... Ik probeer als ik thuis kom direct met wat dan ook die gore smaak in m'n bek te bestrijden... :tearsofjoy:

Bovenaan