mdma koude methode

Flashing Moments

Belezen gebruiker
google?
De Nationale Recherche heeft de drie verdachten aangehouden terwijl zij bezig waren met de productie van XTC en/of amfetamine in een garage bij een woonhuis. Apparatuur voor alle productiemethoden stond opgesteld, te weten de methoden met rondbodemkolven (leuckartmethode), met drukvaten (reductieve aminering) en diepvriezers (koude methode).

maar hoezo? wil je graag mdma maken maar durf je niet te koken?:P

Ik wi thuis een expirimentje doen!

wie helpt?

Flashing Moments zei:
google?
De Nationale Recherche heeft de drie verdachten aangehouden terwijl zij bezig waren met de productie van XTC en/of amfetamine in een garage bij een woonhuis. Apparatuur voor alle productiemethoden stond opgesteld, te weten de methoden met rondbodemkolven (leuckartmethode), met drukvaten (reductieve aminering) en diepvriezers (koude methode).

maar hoezo? wil je graag mdma maken maar durf je niet te koken?:P

Pkoeiaard

Belezen gebruiker
Ik wil wel, maar heb geen ervaring, sorry! :openmouth:
Lijkt me wel interressant om te weten en leren.
Maar ik doe het niet mee voor het handeltje beginnen of voor het verkoop of zo...

XF

Newbie
Zonder een goeie dosis kennis, redelijk wat geld, contacten/grondstoffen kom je echt nergens... en dan nog kan er zoveel mis gaan :beer:

Bollie

Bewuste gebruiker
wie weet is je eerste pil die je maakt giftig en eet je die zelf op samen met wat maten om ze uit te testen...

Stuk of 5 doden op je geweten, zou dit niet tof zijn ? :grin:

Bovenaan