MDMA kristal

theholyganja

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Hey DF

Morgen ga ik op festival en de kans bestaat misschien dat ik MDMA zal nemen, maar dan in de vorm van kristallen.

Wat is de dosis die ik mag nemen? Ik wil gewoon eens een kleine tot middelmatige dosis nemen om eens kennis te maken met dit middel.

dubbel0seven

Bewuste gebruiker
Gewoon 100mg afwegen als start dosis. Mocht je willen dan kun je later altijd iets bijpakken 50 mg ofzo?

Wanneer je geen weegschaal hebt gewoon je vinger top nat maken, in de kristallen dippen en dit oplikken tot je je lekker voelt. Wel even 30 minuten wachten na ieder likje.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Als je een weegschaal hebt zou ik voor de eerste dosering 1mg per kg afwegen en dat in een capsule of vloeitje stoppen. En dan voor de tweede dosering daar de helft van.

Het is wel zo dat die 1 tot 1,5 mg per kg richtlijn voor mdma base geldt, dus je zult wel meer moeten afwegen afhankelijk van de puurheid. Als we uitgaan van het maximale 84%, dan heb je dus 1/0.84 = 1,19 mg per kg nodig voor de eerste dosering en 0,6 mg per kg voor de tweede dosering.

Met de vinger dippen kan uiteraard ook als je geen weegschaal hebt maar is echt heel ranzig en een stuk minder precies.

Timmie94

Bewuste gebruiker
gewoon dippen, die smaak hoort erbij :grin:

maar als ik jou was zou ik het inderdaad gewoon afwegen in capsules zoals Bee al zegt.

Bovenaan