mdma kristallee

Solidius

Badass junkie
Kristalleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Big Mo

Experimenterende gebruiker
nou als je al een halve gram binnehebt en niet scheef staat dan heb je kut spul

ik had dus ca. 2 gram, dit is weggelikt door 4 personen in een tijdsspannen van pak hem beet 5 uur, het was aardig chill dus ik vermoedt redelijk goed spul.

Fishhead07

Wijs gebruiker
Big Mo zei:
nou als je al een halve gram binnehebt en niet scheef staat dan heb je kut spul

ik had dus ca. 2 gram, dit is weggelikt door 4 personen in een tijdsspannen van pak hem beet 5 uur, het was aardig chill dus ik vermoedt redelijk goed spul.

oke ik las: wij hebben 2 gram verdeeld over 4 personen en dat in ons drinken gedaan :) ik dacht al als jij ineens 500 mg binnenkrijgt en alleen beetje chill voelt dan is het troep.

Maar ook al lik je over 5 uur 500 mg weg dan hoor je hem hard te space. Van een klein lijntje voel je zeker al wat en 500 mg is echt veel.

Of je hebt een hoge mdma tolerantie of het is echt geen goed spul.

:wink:

Big Mo

Experimenterende gebruiker
Nou het was een aardig nachtje hoor, ik heb aardig gechilled en behoorlijk gespaced, don't worry, well denk ik dat zoals ik hier links en recht lees op een gegeven moment je serotine minder wordt of zo en het niet meer zo'n impact heeft als je aan het bijnemen bent, of en dat het ook zijn natuurlijk dat je wel degelijk hard aan het gaan bent maar dat je je er wellicht minder bewust van bent,.

Fishhead07

Wijs gebruiker
Big Mo zei:
Nou het was een aardig nachtje hoor, ik heb aardig gechilled en behoorlijk gespaced, don't worry, well denk ik dat zoals ik hier links en recht lees op een gegeven moment je serotine minder wordt of zo en het niet meer zo'n impact heeft als je aan het bijnemen bent, of en dat het ook zijn natuurlijk dat je wel degelijk hard aan het gaan bent maar dat je je er wellicht minder bewust van bent,.

Heheh gelukkig ik dacht al :grin: Het klopt inderdaad dat als je vaak MDMA gebruikt je een tolerantie opbouwt en je serotine voorraad verminderd en pas naar 2/3 maanden volledig is aangevult en dan pas zul je weer het optimale effect krijgen.

Maar als je neit vaak MDMA gebruikt en je neemt dan op een avond een halve gram dan ben je goed weg hoor :P

Ik hou het liever bij pillen :grin: Laatste keren dat ik MDMA kristalle nam voelde ik vrijwel niets terwijl ik XTC wel voel. De dosis mdma is ongeveer gelijk. Maarja blijkbaar die kristalle minder sterk of toch lageren dosis. Vaag :rolleyes: Dus hou het voorlopig bij pille anders blijf ik me kristalle snuiven :P haha

:wave:

Freezing

Bewuste gebruiker
Damn wat was dat lekker zeg :grin: Heb 3 dagen achter een stuk met 1 gram gedaan, waarvan 3 andere mensen nog 2 kleine likjes hebben gehad,
op een gegeven moment hadi k gwn alls uit het zakje gepakt en geslikt, en toen vóór het insloeg wiet gerookt..
Damn dat was SUPER hahaha.
Ik ging liggen en toen deed ik mn ogen dicht, zag mezelf gwn door het hele huis lopen in negatief. echt superwazig .
verder heb ik het ook wel gemerkt de week erna, iedere nacht 'nachtmerries' over drugs gehad, in 1 ging een vriend van me voor het eerst op de x en werd toen vermoord op de wc van een pretpark.
in een andere ging ik xtc en speed doorelkaar gooie en vet hallucinere :P

hou het toch liever op xtc op feesten :)

Fishhead07

Wijs gebruiker
Delirium zei:
Fishhead07 zei:
Dus hou het voorlopig bij pille anders blijf ik me kristalle snuiven :P haha :wave:

Snuif jij kristallen? :kots:

uh ja dat lees je toch :P Ik snuif alles en heb er geen problemen mee. Je raakt eraan gewend en het branden valt wel mee moet je is keta snuiven is nog ff erger dan mdma :P

Maarja zoals je kan lezen heb ik het niet zo op kristalle op een of andere manier werkt het niet echt bij mij terwijl pille wel werke maarja. Heb zeker mooie ervaringen gehad met MDMA kristalle :grin: maar ik houw het nu bij X. Ga wel keer zooitje in me drinken flikkeren en dan ff los hoop ik :P dan 250 mg ofzo.

Dr. Tommy

Badass junkie
Ik had trouwens ook een paar vraagjes,
ik had na het chillfeestje van afgelopen week, twee dagen pijn in mijn nek (achter) kan dit samenhangen met MDMA gebruik?
Hoe kan je het beste de kristallen in gelijke afgewogen porties verdelen?

Laatste keer kristallen had ik ook verschrikkelijke pijn in mijn nek.Te hard gespannen spieren denk ik.
met speed heb ik het ook soms.

MichaelMayhem

Belezen gebruiker
kaalkopje zei:
Ik had trouwens ook een paar vraagjes,
ik had na het chillfeestje van afgelopen week, twee dagen pijn in mijn nek (achter) kan dit samenhangen met MDMA gebruik?
Hoe kan je het beste de kristallen in gelijke afgewogen porties verdelen?

Laatste keer kristallen had ik ook verschrikkelijke pijn in mijn nek.Te hard gespannen spieren denk ik.
met speed heb ik het ook soms.

Het gebruik van MDMA kan leiden tot hevig samentrekken van de spieren.
In jouw geval je nek dus. Beetje spierpijn gaat zo over :beer:

En als je echt goede MDMA kristallen hebt moet je eigenlijk een weegschaaltje gebruiken, ja kan namelijk zo overdoseren.

Als je echt geen weegschaal hebt gooi je gewoon je gram op tavel en maakt er 10 gelijke stukken uit. zo heb je 100mg per stuk.
Meer dan genoeg.

Fishhead07

Wijs gebruiker
MichaelMayhem zei:
50 euro voor 2 gram? dat lijkt wel een beetje een cocaine prijs :confused:
7 euro per gram is meer dan genoeg.

haha nou goedkope sos dan :P

Maar normale straatprijs is rond de 15/25 hoor voor grammetje.

Kwaliteit verschilt maar overdosis mdma kristalle gebeurt echt niet snel hoor dat is onzin.

LD50 is namelijk: LD50 (Lethal Dose*/dodelijke dosis) 106 mg/kg dus als je 60 kilo weegt 106 mg * 60 = 6,36 gram en dat is bij ratten die pure mdma krijgen ingespoten dus bij mensen met straatkwaliteit minstens 10 gram nemen voordat ze in levensgevaar komen.

Normale beginnde dosis is een enkel sleutelpunte genoeg om iets te voelen. Ligt aan je gevoeligheid maar meer dan een paar 100 mg heb je niet nodig.

MichaelMayhem

Belezen gebruiker
Dan moet die straatkwaliteit wel heel erg bagger zijn. dan je tot 10g moet gaan om te sterven :openmouth:

De MDMA die ik wel eens haal krijg je echt het gevoel dat je doodgaat na 1 gram (koorts, kotsen, trillen, hallicuneren)

Delirium

Badass junkie
Dat is wel erg veel, Doodkapje :openmouth:

MDMA is hier ook duur, 30-40 per gram :(

Pep haal ik voor €5 per gram, en sos voor €40 (soms €35 ofzo)

Fishhead07

Wijs gebruiker
Doodkapje zei:
ok allemaal klaar voor de shock?

ik betaal 40 euro per gram voor mdma kristallen
60 coke
12.5 speed

Tja belgie he :)

MichaelMayhem zei:
Dan moet die straatkwaliteit wel heel erg bagger zijn. dan je tot 10g moet gaan om te sterven :openmouth:

De MDMA die ik wel eens haal krijg je echt het gevoel dat je doodgaat na 1 gram (koorts, kotsen, trillen, hallicuneren)

dat is onzin wat je nu zegt. lees mijn vorige post de ld50 ligt op 106mg per kg bij muizen die worden ingespoten met de puurste mdma.

dus bij een normaal mens van rond de 60kilo komt dat al neer op ruim op meer dan 10gram straatkwaliteit mdma naar binnen werken.

OT: De prijs zegt niets de één betaald meer als de ander maar de één heeft ook beter spul dan de ander.

Ik kan speed voor 5 halen is kutspul en kan het voor 10 halen en is topkwaliteit dus ja.

Ligt aan je contact en aan de afname tja de een heeft goedkoop spul met goede kwaliteit en de anders slecht spul voor dure prijs. niets aan te doen helaas :)

MichaelMayhem

Belezen gebruiker
Fishhead07 zei:
Doodkapje zei:

60 coke
12.5 speed

MichaelMayhem zei:

dat is onzin wat je nu zegt. lees mijn vorige post de ld50 ligt op 106mg per kg bij muizen die worden ingespoten met de puurste mdma.

dus bij een normaal mens van rond de 60kilo komt dat al neer op ruim op meer dan 10gram straatkwaliteit mdma naar binnen werken.

OT: De prijs zegt niets de één betaald meer als de ander maar de één heeft ook beter spul dan de ander.

Ik kan speed voor 5 halen is kutspul en kan het voor 10 halen en is topkwaliteit dus ja.

Ligt aan je contact en aan de afname tja de een heeft goedkoop spul met goede kwaliteit en de anders slecht spul voor dure prijs. niets aan te doen helaas :)

Als je mn tekst goed had gelezen kan je zien dat 1gr het "gevoel" van doodgaan nabootst.
Ik neem aan dat bijna iedereen wel eens perongeluk teveel heeft genomen en dat je door de drug overweldigt wordt.

Fishhead07

Wijs gebruiker
MichaelMayhem zei:
Fishhead07 zei:
Doodkapje zei:

60 coke
12.5 speed

MichaelMayhem zei:

Als je mn tekst goed had gelezen kan je zien dat 1gr het "gevoel" van doodgaan nabootst.
Ik neem aan dat bijna iedereen wel eens perongeluk teveel heeft genomen en dat je door de drug overweldigt wordt.

tja het gevoel te veel nemen of bijna doogaan is nogal ruim begrip. Maar heel simpel door XTC of mdma kristalle krijg je geen overdosis en zal je neit doodgaan. Mensen die wel doodgaan zijn door de bijwerking zoals overhitting en uitdroging.

En zo goedkoop is jou dealer ook weeer niet hoor :) standaart nederlandse prijzen en kan nog vele malren goedkoper. Maar nogmaals prijs zegt niets gaat uiteindelijk om prijs kwaliteit verhouding. Misschien betaal je wel 15 euro voor speed maar als je dan hele goed heb is dat beter dan 8 euro kut speed dus ja.

MichaelMayhem

Belezen gebruiker
Ik betaal gewoon echt 7 euro voor een gram mdma kristallen =/
De kwaliteit kan ik niet met zekerheid zeggen, maar na 200/300mg heb ik echt het gevoel dat ik doodga. (extreme koorts, overgeven, hallicuneren als een gek :P)

En speed kan ik hier ook voor 5 euro per gram kopen, alleen dan merk je wel dat het aardig versneden is. Voor 15 euro hoef je maar 0.2gr te nemen en je kan 2 dagen niet slapen.

Fishhead07

Wijs gebruiker
MichaelMayhem zei:
De kwaliteit kan ik niet met zekerheid zeggen, maar na 200/300mg heb ik echt het gevoel dat ik doodga. (extreme koorts, overgeven, hallicuneren als een gek :P)

En speed kan ik hier ook voor 5 euro per gram kopen, alleen dan merk je wel dat het aardig versneden is. Voor 15 euro hoef je maar 0.2gr te nemen en je kan 2 dagen niet slapen.

Oke 7 euro is niet duur maar ik betaal ook weinig gelukkig daarvoor. Maar nogmaals je moet kijkennaar prijs kwaliteit verhouding niet naar de prijs alleen. Ik kon ook speed voor 5 kopen maar je merkt duidelijk het kwaliteits verschil ik als bijna nooit speed gebruiken boie dat niet :P maar grote gebruikers boeid het wel.

Telefoon

Wijs gebruiker
MichaelMayhem zei:

... God wat heb jij mazzel .. ik moet 20euro voor Redelijke kwaliteid betalen .. 400mg = Hallucineren ik wil jou dealer XD dan haal ik meteen voor de rest van't jaar haha

Fishhead07

Wijs gebruiker
Telefoon zei:
MichaelMayhem zei:

... God wat heb jij mazzel .. ik moet 20euro voor Redelijke kwaliteid betalen .. 400mg = Hallucineren ik wil jou dealer XD dan haal ik meteen voor de rest van't jaar haha

haha ik vind kristalle niets en doe het dan ook niet meer. maar als ik jou verhaal hoor wil ik zeker wel is jou kristalle testen :P

Telefoon

Wijs gebruiker
ja ik ook .. die zijn dan echt heel goed puur.. ! = minder van nodig om lekker rustig te kunnen spacen :) haha al weer 2 maanden voor het laast HD gebruikt wat ben ik toch goed .. :P Decibel!!! :) :hearteyes:

Bovenaan