MDMA kristallen ipv XTC

Dubbowh

Newbie
Hallo mensen (:
Ik ben niet zo heel actief op deze site, ( behalve een heleboel reports lezen ) maar ik had een vraagje.

Ik gebruik af en toe XTC, en dan zo'n 2 pilletjes op een avond, vooral met mijn vriend, omdat het gezellig is en het lekker is om af en toe te spacen (: .

Nu willen we een keertje MDMA kristallen gaan proberen, maar aangezien XTC een beetje zn magie kwijt begint te raken ( niet perse qua gevoel, maar het is nooit zoals de eerste paar keer ) vraag ik me af of MDMA kristallen echt heel anders of heftiger is of dat het vrijwel hetzelfde is.
Als het het hetzelfde is ga ik niet mijn geld uitgeven terwijl ik voor 2,50 gewoon mijn vertrouwde pilletjes kan halen.

En ook vroeg ik me af hoeveel likjes je op een avond kan nemen ?

Ik hoop dat jullie me een stuk wijzer kunnen maken (;

Alvast bedankt !

Tufnut

Badass junkie
De werkzame stof in pillen is dezelfde als die in kristallen (uitgaande van beider zuiverheid). Mensen rapporteren nog wel eens dat er verschil tussen beide zou zitten, maar dat is op basis van de stof niet zo. Wel kan de set en de setting verschil maken; iedere keer is anders, maar dat is met verschillende keren met dezelfde vorm ook zo.

Van beide moet je een dosis van 1 a 2 mg per kg lichaamsgewicht gebruiken op een avond om een leuk effect te behalen met aanvaardbare risico's. Het best weeg je de kristallen af meet een weegschaal. Met likjes is de kans op een te grote dosis met bijbehorende bijwerkingen groot. Bij beide is het bovendien van belang dat je ze laat testen zowel pillen als kristal kan onzuiver zijn.

Fronzz

Newbie
Ik zit nu een ruim een jaar op de kristallen. 5-6x gehad. Daarvoor had ik 2x pillen gehad. En voor mij niks anders meer. Niet qua gevoel/werking maar meer omdat ik na pillen 3-4 dagen niet te genieten was.(lees extreem chagrijnig :confused:) Het gevoel en de uitwerking is toch elke keer anders ligt ook aan de setting vind ik. De 1e keer kan iedereen zich nog herrineren en de meeste zeggen dat het nooit meer zo goed is geweest. ik denk dat je de 1e keer gewoon het gevoel nog niet kende en dat je het daarom toen zo geweldig vond. Bij mij is het elke keer weer geweldig en soms heb ik een feestje dat ik vanaf begin tot eind echt lekker ga, en soms heb je wat dipjes erin.

Ik heb een weegschaal gekocht, zijn niet zo duur en capsules. kristallen smaken echt smerig dus dit is echt perfect. tevens kan je alles afwegen en weet je wat je binnenkrijgt. Ik begin altijd met 110mg en daarna 90mg meestal nog 2-3. En dan is het voor mij afgelopen daarna kan ik nog pakken maar dan heeft het geen effect meer. dan ben ik ook zoon 7-9 uur bezig lang genoeg op een feestje.

Gewoon experimenteren sommige vrienden hebben al genoeg aan 80mg sommige 60mg en je hebt er ook die 150mg doen. ook 1x gedaan mij te heftig niet meer lekker/leuk.En als ik op feestje ben en denk het is uitgewerkt wacht ik altijd een kwartier. soms ben ik dan een uur verder voor ik er weer aan denk.4-6x per jaar is mijn max

Geniet met je maten

Bart1981

Experimenterende gebruiker
Ik ben juist van kristallen overgestapt weer terug naar pillen. Dit omdat het gewoon makkelijker doseren is dan het maken van capsules. En ik van MDMA vaak juist erg vermoeide benen kreeg ipv energie.

Fronzz

Newbie
Pillen kan je inderdaad breken maar ook hier breken ze nooit hetzelfde, en als ik ze afweeg weet ik zeker wat er in de capsule zit. Nooit last van vermoeide benen maar bij iedereen is de uitwerking natuurlijk anders. Gewoon proberen wat voor jezelf het beste werkt.

Ik ben redelijk nieuw wat betreft hard drugs gebruiken en heb toevallig net een account aangemaakt op deze site. Ik heb sinds kort voor het eerst een XTC pil gehad en tripte best lekker! Ik heb de twee gekochte pillen laten testen en ze zaten allebei rond de 90 á 95 mg MDMA, zonder enige rotzooi erin verder. Ik vroeg mijn vaste dealer nadrukkelijk om lichte pillen van ongeveer 130 mg voor de eerste keer. Nou weet ik dat dealers altijd grote praat hebben dus ik hoopte op pillen van rond de 100 mg en dat is dus gelukt!

Ik ben nu echter ook benieuwd naar pure MDMA kristallen. Afgelopen week heb ik 1 gram MDMA kristallen gekocht voor 20 euries en ook deze laten testen. Er blijkt 79% pure MDMA in te zitten, is dit een mooie waarde? Ik ga ze waarschijnlijk dit weekend even testen, want ik ben erg benieuwd naar het effect van MDMA kristallen. Verschilt het effect nou veel van een snoepie?

Tufnut

Badass junkie
In principe is het dezelfde werkzame stof en dus zal het effect niet zo veel verschillen. De verschillen die er wel zijn worden door de set en setting bepaald. Oftewel hoe je erbij loopt en waar je bent.

79% is een keurig resultaat. Nu weet je dat 100MG in feite 79 mg pure mdma bevat(1 gram is dus 790 mg en dat zijn dus ongeveer 8 aardige pillen). Je kunt nu dus je dosis uit gaan rekenen. Neem netto 1 a 2 mg per kg lichaamsgewicht per avond.

Bovenaan