MDMA Kristallen op party?

J0rrit

Badass junkie
Wie heeft er ervaring mee, met mdma kristallen nemen op een feest zoals I love techno, een feest dat van 7 tot 7 duurt, 12 uur dus. Ik wil natuurlijk wel flink loos kunnen gaan en niet de hele tijd willen zitten. Heb kristallen redelijk lang geleden paar keer gedaan, dat was gewoon buiten en in de stad, dus ik weet niet zo zeker of het voor een feest waar veel gedanst moet worden zo verstandig is.

Replys van mensen met ervaring please.

angie123

Bewuste gebruiker
Ik heb geen ervaring met kristal en feesten, maar wel met kristal .

Ik word altijd erg loom van kristal, dus of dit nu zo lekker is om los te gaan op een feest?? Neem een pil voor een feest en kristal voor een feest in de slaapkamer zou ik zeggen :)

Reennie

Newbie
angie123 zei:
Ik heb geen ervaring met kristal en feesten, maar wel met kristal .

Ik word altijd erg loom van kristal, dus of dit nu zo lekker is om los te gaan op een feest?? Neem een pil voor een feest en kristal voor een feest in de slaapkamer zou ik zeggen :)
QFT.

Kristallen zijn niks in een sociale gelegenheid naar mijn mening.

Mr.jiho

Wijs gebruiker
darkscope,je stelt na 2jaar nog altijd dezelfde beginner vragen :sunglasses:

waarom niet op een party?
word mdma geen party-drug genoemd?
zorg gewoon dat je niet teveel pakt zodat het je overvalt en je frisse lucht nodig hebt, enz...

Telefoon

Wijs gebruiker
:hearteyes:

heerlijk

12 uur ..

kleine 600mg mee

3x 200mg
of 3x 250

dat zou ik doen :wave:

iedere 4 uur droppen

of 1.2 gram mee

enieder uur 100mg droppen

angie123

Bewuste gebruiker
Combi's
XTC en speed
Deze combinatie geeft extra veel druk op hart en bloedvaten en kan het lichaam extra uitputten. De kater kan erger zijn dan de kater van de afzonderlijke middelen. Met deze combi vergroot je de kans op hersenschade (het zou kunnen dat speed de hersenschade veroorzaakt door MDMA versterkt - in ieder geval kan speed op zichzelf ook hersenschade geven).

Deze combi vergroot ook de kans op uitdroging en oververhitting.

Speed zal het XTC effect wat afvlakken als je het neemt tijdens de XTC piek.

Met dank aan unitydrugs.nl :wave:

Funky Monkey

Badass junkie
Tot de serotenine op is :P een beetje speed erbij is wel lekker hoor :hearteyes: Heb je minder last van de uitwerking van de MDMA :)

-spaceman-

Badass junkie
angie123 zei:
Combi's
XTC en speed
Deze combinatie geeft extra veel druk op hart en bloedvaten en kan het lichaam extra uitputten. De kater kan erger zijn dan de kater van de afzonderlijke middelen. Met deze combi vergroot je de kans op hersenschade (het zou kunnen dat speed de hersenschade veroorzaakt door MDMA versterkt - in ieder geval kan speed op zichzelf ook hersenschade geven).

Deze combi vergroot ook de kans op uitdroging en oververhitting.

Speed zal het XTC effect wat afvlakken als je het neemt tijdens de XTC piek.

Met dank aan unitydrugs.nl :wave:

toch zit deze bepaalde combinatie in heel veel pillen...(speed+MDMA=XTC / MDMA=XTC)

Delirium

Badass junkie
En jij quote het.

Anyways, ik denk niet dat je een volle 12 uur met alleen MDMA voort kan. Uiteindelijk komt de crash en dan zit je een beetje loom te wezen op dat feest. Gewoon lekker combineren met pep, of misschien sos voor wanneer de MDMA uitwerkt :wave:

Supervlieg

Wijs gebruiker
De reden waarom ik grote hoeveelheden op feesten wil vermijden is dat ik altijd veelste leip ben en niet van het feest kan genieten (enkel van de drug) en het hele feest me gestolen kan worden. Dit heb ik al bij pillen en kristallen zullen dan al helemaal zonde zijn van je feest imo.

Leip gaan op een feest is leuk, maar minstens zo leuk als thuis en tevens zonde van je feest. Ga dan aan de pep ofzo :beer:

Flitskikker

Experimenterende gebruiker
Supervlieg zei:
De reden waarom ik grote hoeveelheden op feesten wil vermijden is dat ik altijd veelste leip ben en niet van het feest kan genieten (enkel van de drug) en het hele feest me gestolen kan worden. Dit heb ik al bij pillen en kristallen zullen dan al helemaal zonde zijn van je feest imo.

Leip gaan op een feest is leuk, maar minstens zo leuk als thuis en tevens zonde van je feest. Ga dan aan de pep ofzo :beer:

Gisteren voor het eerst kristallen gedaan op een feest.
En ik vond he geweldig ! :hearteyes:

Deranged

Badass junkie

Mr. Decay

Belezen gebruiker
Gewoon ervoor zorgen dat ze het NIET vinden.. Ik was vorig jaar ook op ilovetechno met een grammetje mdma en ik moet zeggen dat het idd geen vetpot was om van het begin tot het eind mee te doen, persoonlijk raad ik je aan de eerste paar uur met wat puntjes sos te doen en daarna (rond een uur of 12) pas te beginnen aan je mdma.. dat werkt bij mij altijd heel relaxt maar dan moet je de eerste hit wel een redelijke maken om de sos tegen te gaan. En dan zou je het de hele avond trippend moeten redden zonder lamme benen:grin: Greetz en have fun want dat ga ik daar zeker ook hebben! :smoke:

troebadoer

Bewuste gebruiker
Nou ik lees hier van alles... 12 uur... 0.6 gram.... of zelfs 1.2 gram 12 uur ?

In mijn topic vertelde ik dat ik 600 mg verdeeld had over 6x 100 mg verdeeld over 48 uur met slaap ertussen...

Mensen zeiden dat dit onverantwoord is..

Ligt dit eraan omdat ik nog onervaren ben en deze x pas mijn 3e x was?

Want ik vond zelf dat ik het al rustig aan deed ivm met anderen....

Pikachu

Wijs gebruiker
In principe als je een beginende gebruiker bent moet een normale xtc pil voldoende zijn om je je kick te geven, het is verstandig om daarna gewoon minimaal een maandje te wachten tot je volgende keer. Gewoon omdat dat het beste is voor je lichaam, mdma is nou niet bepaald gezond ofzo, en het wordt steeds slechter naar maate je meer neemt.

edit: mijn optiek

MetaalKonijn

Badass junkie
troebadoer zei:
Nou ik lees hier van alles... 12 uur... 0.6 gram.... of zelfs 1.2 gram 12 uur ?

In mijn topic vertelde ik dat ik 600 mg verdeeld had over 6x 100 mg verdeeld over 48 uur met slaap ertussen...

Mensen zeiden dat dit onverantwoord is..

Ligt dit eraan omdat ik nog onervaren ben en deze x pas mijn 3e x was?

Want ik vond zelf dat ik het al rustig aan deed ivm met anderen....

Ik geloof dat jij de hele basis van XTC niet snapt..

http://www.jellinek.nl/sitemap.php check dit, en dan "Drugs in de hersens".

troebadoer

Bewuste gebruiker
Ah, nu berijp ik het al beter :stoned:

Thx

Volgende x word pas volgend jaar weer ( proberen we )

mdma is idd very fucking addictive

Grtz

troebadoer

Bewuste gebruiker
:openmouth:

Ja vorige x was maand of 4 terug en toen zei ik dat ook al hehe

Toen is t me wel gelukt om t niet meer te doen

Dus .. late we de cravings maar onderdrukke door een jointje :stoned:

Bovenaan