MDMA Kristallen op party?

J0rrit

Badass junkie
Wie heeft er ervaring mee, met mdma kristallen nemen op een feest zoals I love techno, een feest dat van 7 tot 7 duurt, 12 uur dus. Ik wil natuurlijk wel flink loos kunnen gaan en niet de hele tijd willen zitten. Heb kristallen redelijk lang geleden paar keer gedaan, dat was gewoon buiten en in de stad, dus ik weet niet zo zeker of het voor een feest waar veel gedanst moet worden zo verstandig is.

Replys van mensen met ervaring please.

angie123

Bewuste gebruiker
Ik heb geen ervaring met kristal en feesten, maar wel met kristal .

Ik word altijd erg loom van kristal, dus of dit nu zo lekker is om los te gaan op een feest?? Neem een pil voor een feest en kristal voor een feest in de slaapkamer zou ik zeggen :)

Reennie

Newbie
angie123 zei:
Ik heb geen ervaring met kristal en feesten, maar wel met kristal .

Ik word altijd erg loom van kristal, dus of dit nu zo lekker is om los te gaan op een feest?? Neem een pil voor een feest en kristal voor een feest in de slaapkamer zou ik zeggen :)
QFT.

Kristallen zijn niks in een sociale gelegenheid naar mijn mening.

Mr.jiho

Wijs gebruiker
darkscope,je stelt na 2jaar nog altijd dezelfde beginner vragen :sunglasses:

waarom niet op een party?
word mdma geen party-drug genoemd?
zorg gewoon dat je niet teveel pakt zodat het je overvalt en je frisse lucht nodig hebt, enz...

Telefoon

Wijs gebruiker
:hearteyes:

heerlijk

12 uur ..

kleine 600mg mee

3x 200mg
of 3x 250

dat zou ik doen :wave:

iedere 4 uur droppen

of 1.2 gram mee

enieder uur 100mg droppen

angie123

Bewuste gebruiker
Combi's
XTC en speed
Deze combinatie geeft extra veel druk op hart en bloedvaten en kan het lichaam extra uitputten. De kater kan erger zijn dan de kater van de afzonderlijke middelen. Met deze combi vergroot je de kans op hersenschade (het zou kunnen dat speed de hersenschade veroorzaakt door MDMA versterkt - in ieder geval kan speed op zichzelf ook hersenschade geven).