MDMA kristallen vragen

J86

Bewuste gebruiker
Ik heb zoekfunctie gebruikt maar weinig nuttigs gevonden dus ff nieuw topic.

Heb nu 6 keer XTC genomen.
Ik denk dat ik gemiddelde pillen elke keer heb gehad.

Laatste keer had ik zogenoemde "dubbele witte molens".
Ik weet dat dit niets zegt over de inhoud MDMA, maar ik hoorde dat hier veel meer in zat dan normaal. 150mg ofzo. Ik moet ook zeggen dat hij ze wel wat harder insloegen.

Ik heb nu een gram MDMA kristallen besteld, alleen weet ik hier heel weinig vanaf.
Is het nou poeder? Of echt kristalletjes? En hoe weeg je het af.. want ik heb hier nou niet toevallig een Miligram weegschaal staan.

Moet ik nog ergens op letten? kan ik op bepaalde manier checken of het een beetje goed is?

En kan je het door je drinken gooien? Oplikken lijkt me niet goed ivb met evt aanraking van je tanden. Wat is aan te raden. We willen waarsch op een feest gaan nemen. 1 Keer eerder gedaan met pillen en het viel niet mee die naar binnen te werken tussen al die mensen, nog goeie tips hoe dit met kristallen te doen?

En klopt het dat het handig kan zijn de helft tot heel dun poeder te crushen en de andere helft iets grover te houden zodat het een beetje vespreid inslaat?

Ik denk dat ik wil beginnen met zo'n 150mg.
Tot nu toe nam ik nooit meer dan 3 pillen op een nacht, dus ik wil hier niet ver overheen maja tis dus niet te zeggen hoeveel dat was... Dus ik denk dat ik 2x 150mg neem ofzo in de nacht.

Tips, antwoorden en alle soorten reacties zeer welkom :)

Wacky

Badass junkie
Ik heb nu een gram MDMA kristallen besteld, alleen weet ik hier heel weinig vanaf.
Is het nou poeder? Of echt kristalletjes?
-Het zijn in principe kristallen, bij het breken van de grote kristallen in kleinere stukjes of bij het langs elkaar slijten van de kristallen komt er ook poeder vanaf. Poeder kan dus ook. Maar gezien het veel makkelijker is poeder te mengen met wat voor wit poeder dan ook koop je beter iets wat er als kristal uitziet, dan heb je weinig kans dat er mee geknoeid is. De kleur van de kristallen kan helder wit, bruinig of grijzig zijn. Als de kristallen niet wit zijn betekend dit niet dat de kwaliteit slecht is.

En hoe weeg je het af.. want ik heb hier nou niet toevallig een Miligram weegschaal staan.
-Koop een weegschaal, of verkruimel je kristal tot poeder en deel het daarna in 8 gelijke delen op. Je kunt ook de hele gram oplossen in bijvoorbeeld 1 liter water, schudden voor gebruik en dan 125 ml ervan opdrinken.

Moet ik nog ergens op letten? kan ik op bepaalde manier checken of het een beetje goed is?
-Ik heb eens gehoord dat je mdma kan testen door een stukje op een sleutel te leggen, aansteker eronder te houden en dan op te letten dat het niet zelf gaat branden, niet zwart word, en niet al te veel gaat roken. Of dit echt een goede test is weet ik niet. Verder kun je natuurlijk naar http://www.drugs-test.nl

En kan je het door je drinken gooien? Oplikken lijkt me niet goed ivb met evt aanraking van je tanden. Wat is aan te raden.
-Dat kan. In beide gevallen is het slecht voor je tanden. Als je je tanden wil sparen, stop het dan in een capsule (te koop bij de smartshop) of in een vloeitje en slik dat door.

We willen waarsch op een feest gaan nemen. 1 Keer eerder gedaan met pillen en het viel niet mee die naar binnen te werken tussen al die mensen, nog goeie tips hoe dit met kristallen te doen?
-Op de WC, je moet waarschijnlijk wel een poosje in de rij staan omdat je niet de enige zult zijn :)

En klopt het dat het handig kan zijn de helft tot heel dun poeder te crushen en de andere helft iets grover te houden zodat het een beetje vespreid inslaat?
-geen idee.

Ik denk dat ik wil beginnen met zo'n 150mg.
Tot nu toe nam ik nooit meer dan 3 pillen op een nacht, dus ik wil hier niet ver overheen maja tis dus niet te zeggen hoeveel dat was... Dus ik denk dat ik 2x 150mg neem ofzo in de nacht.
-Ik vind het wat veel, 1 keer 150 en dan na anderhalf uur nog 50 (en evt na nog eens anderhalf uur weer 50) zorgt vind ik voor een mooi resultaat.

L

Lid 6909

Gast
Klopt, of drop direct 300, dan sta je wel een keer voor iets nieuws.

Anders voelt het mss net als zo'n pilletje van 150mg.

Peace

J86

Bewuste gebruiker
bedankt hier kan ik wat mee :)

Enne merk ik wel wat van die 50 als ik daarvoor 3x zoveel in 1 keer nam?
Met pillen heb ik bijvoorbeeld vaak dat ik eigenlijk niks merk van de 3e

Daarom dacht ik miss 2x 150 effectiever. Maja als je dit afraad zal ik wel minder doen want ik heb er te weinig ervaring mee :)

300 lijkt me ook wel vet alleen is dat volgens mij wel extra slecht om dat in 1 keer te nemen?
En het is ook sneller voorbij omdat je daarna niet meer neemt

Wacky

Badass junkie
De truc is dat je met het bijpakken van die 50 niet wacht tot de vorige dosis is uitgewerkt, maar dat je die juist neemt op de piek. Hierdoor word de piek niet hoger,(wat in het algemeen vooral leid tot meer klappertanden, misschien misselijkheid en hallucinaties waarvoor je beter lsd kan gebruiken dan een mdma OD) maar word hij verlengt.

TrippyShit

Badass junkie
J86 zei:
Laatste keer had ik zogenoemde "dubbele witte molens".Ik weet dat dit niets zegt over de inhoud MDMA, maar ik hoorde dat hier veel meer in zat dan normaal. 150mg ofzo. Ik moet ook zeggen dat hij ze wel wat harder insloegen.

Mensen blijven dit zeggen. Dubbele of driedubbele pillen bestaan niet. Dat zijn dealerpraatjes.
150mg ZOU nog kunnen. Heb zelf ook 130mg maar dubbele pillen bestaan niet..

Dit vraag ik me ook al een tijd af en de volgende keer probeer ik dit.
Het lijkt me logisch dat het werkt. Het poeder 'slaat' in en rond het toppunt van de mdma gaan de kristallen ook hun werk doen. Ik zou dit dus wel proberen ja.

2x 150 is trouwens ook wel een goede dosis vind ik zelf. Sommige zouden zeggen 200mg in zat maar ik zat zelf ook vaak op de 2a3 pillen van 130mg. Veel plezier :wave:

HAHAHA wtf beetje fout gegaan hoop dat je het snapt zo want dat heb jij niet allemaal gezegd natuurlijk :P geen zin om het te veranderen...

Wacky

Badass junkie
Ook ik heb me wel afgevraagd of het uitmaakt of ik de kristallen groot laat of klein maak voor de snelheid waarmee ze inslaan. Ik heb het ook wel op vershillende manier geprobeerd, maar ik denk dat het weinig invloed heeft. Iig veel minder dan hoe recent je gegeten hebt. Een keer een patatje mayo gegeten een kwartier voor ik aan de daar ter plaatse begonnen en dus onbekende pillen begon en na anderhalf uur dacht ik dat ze niet werkten (met de bekende gevolgen van dien :P ).

J86

Bewuste gebruiker
hehe,

ja ik snap wel dat dubbel niet bestaat, maar er werd wel door verschillende consumenten over gezegd dat de dosis MDMA in die pillen erg hoog was. maja dat weet je natuurlijk nooit zeker tenzij je laat testen (wat ik nooit doe omdat ik pillen via vrienden regel die al weten of ze okay zijn)

ik vind MDA hallucinaties wel vet trouwens, vooral na de trip zelf.

kzal et eens met grof en poeder proberen als ik het heb :)

TrippyShit

Badass junkie
Doe dat en laat het ff hier weten dan als je wilt. Ik heb het logische idee dat dit goed werkt. Poeder slaat in en de kristallen worden langzaam opgenomen waardoor die je later nog een lekker extra zetje geven. Zal wel oppassen dat je dan niet 150poeder en 100kristal doet ofzo :P
75/75 of 100/50 zoiets zal ik dan proberen.

Wirwar

Belezen gebruiker
Ik zou gewoon alles tot poeder vermaken.
Kristallen schijnen nou niet echt goed voor je maag te zijn :rolleyes:

J86

Bewuste gebruiker
hydroxytryptamine zei:

Serieus?..
Maar een pil is toch ook een beetje geklonterde MDMA?
Weet je zeker dat het schadelijk is om grover te nemen?

Enne nee ik ga naar een ander feest :)

kunlan

Belezen gebruiker
J86 zei:
hydroxytryptamine zei:

Serieus?..
Maar een pil is toch ook een beetje geklonterde MDMA?
Weet je zeker dat het schadelijk is om grover te nemen?

Enne nee ik ga naar een ander feest :)

Neen, een pil is net zéér fijn mdma poeder samen met bindmiddel tot inderdaad een "dikke klonter" geperst... geloof me dit is niet hetzelfde.

Weet uit persoonlijke ervaringen dat caps met fijngemalen poeder veel leuker zijn dan gewoon pure dikke kristallen. Zelfde batch mdma, zelfde afgewogen dosis -> wereld van verschil. :sunglasses:

Je mag het gerust testen hoor en mischien bevalt het je wel maar ik raad het je niet aan.

Bovenaan